Peukutatko koskaan omia kommenttejasi?
Minä peukutan, vaikka onhan se kai aika säälittävää.
Kommentit (34)
Se riippuu siitä olenko itseni kanssa samoilla linjoilla vai en sekä siitä miten hyvin olen tekstin laatinut. Jos olen ehdottomasti eri mieltä mitä tekstini väittää, silloin tietty alapeukutan. Joskus taas omasta kommentista tulee semmoinen olo että enpä olisi tuota itse osannut paremmin sanoa, silloin pukkaa yläpeukkua.
[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 22:17"]
Niin minullakin eli miksei näkyisi.
[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 22:10"]
[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 21:19"]
Firefox ja Adblock käytössä -en näe peukkuja tai muuta turhaa sälää. Ja hyvä niin.
[/quote]
Minullakin on Firefox ja Adblock, mutta peukut kyllä näkyvät.
[/quote]
[/quote]
Jotenkin olen ne saanut poistettua.
Ja ei siis todellakaan haittaa.
[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 22:09"]
[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 21:57"]
Joskus kun luen "jonossa" kirjoituksia niin samalla peukutan jokaista joko ylös tai alaspäin ja silloin peukutan myös omia jos niitä joukossa on.
[/quote]
Olet tekopyhä. Kuka sen kissan hännän nostaa ellei kissa itse?
[/quote]
Anteeksi tyhmyyteni, mutta EN nyt ymmärrä mitä tarkoitit. Sorry!
[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 22:19"]
Se riippuu siitä olenko itseni kanssa samoilla linjoilla vai en sekä siitä miten hyvin olen tekstin laatinut. Jos olen ehdottomasti eri mieltä mitä tekstini väittää, silloin tietty alapeukutan. Joskus taas omasta kommentista tulee semmoinen olo että enpä olisi tuota itse osannut paremmin sanoa, silloin pukkaa yläpeukkua.
[/quote]
REPS!!!! ;-)
[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 22:09"]
[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 21:57"]
Joskus kun luen "jonossa" kirjoituksia niin samalla peukutan jokaista joko ylös tai alaspäin ja silloin peukutan myös omia jos niitä joukossa on.
[/quote]
Olet tekopyhä. Kuka sen kissan hännän nostaa ellei kissa itse?
[/quote]
Tuo tekopyhä-kommentti ei ollut tarkoitettu sinulle jonopeukuttaja (minäkin teen niin silloin tällöin). Lainasin vahingossa väärin, sori.
Kerran oma kommenttini oli niin säälittävä ja tyhmä, että peukutin sitä jo valmiiksi alaspäin, ennen kuin kukaan muu ehti.
[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 22:56"]
Kerran oma kommenttini oli niin säälittävä ja tyhmä, että peukutin sitä jo valmiiksi alaspäin, ennen kuin kukaan muu ehti.
[/quote]
Oikeesti??? :-)
[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 21:29"]
Minulla on huimat 231+ ja samassa kommentissa 6- :)
[/quote]
Oliko tämä jossain ensimmäisistä ilmapalloisä-ketjuista?
Firefox ja Adblock käytössä -en näe peukkuja tai muuta turhaa sälää. Ja hyvä niin.
[/quote] Mullakin, mutta silti näkyy.
Joskus, jos huomaan omaan kommenttiini tulleen vain yhden yläpeukun, laitan itse toisen ettei näyttäisi siltä, että kirjoittaja on vain itse peukuttanut. :D Joo, tiedän...
Jos taas on vain yksi alapeukku, laitan itse yläpeukun jotta tilanne olisi tasan!
[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 22:19"]
[/quote]
Haha!
Yläpeukutan itse joskus, jos joku on alapeukuttanut, koska se alkaa ärsyttää, varsinkin jos olen kirjoittanut ajatuksella. Että "mitä tulet alapeukuttamaan mun asiallista ja järkevää kommenttia!" :D
[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 23:56"]
Joskus, jos huomaan omaan kommenttiini tulleen vain yhden yläpeukun, laitan itse toisen ettei näyttäisi siltä, että kirjoittaja on vain itse peukuttanut. :D Joo, tiedän...
Jos taas on vain yksi alapeukku, laitan itse yläpeukun jotta tilanne olisi tasan!
[/quote]
Mäkin teen näin. Olis kauheeta jos se väittelyn toinen osapuoli luulis, että peukutan yksin kaikki kommenttini.
Niin minullakin eli miksei näkyisi.
[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 22:10"]
[/quote]
Minullakin on Firefox ja Adblock, mutta peukut kyllä näkyvät.
[/quote]