Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näinkö hoitajat toimii=O

Vierailija
01.11.2013 |

Olin käymässä kehitysvammaisen veljeni luona. Siellä olikin suihkupäivä ja veljeä oli ( on nuori aikuinen ja tarvitsee hoitajan apua lähes kaikessa) pesemässä semmoinen keski-ikäinen hoitaja rintsikoissa ja leggareissa=O Onko tuo ihan normi käytäntö että hoitsut on noin vähissä kun pukevavt potilaita. En kyllä ikinä ite alkas=O Hoitaja naureskeli vain miten hikistä hommaa tekee. Juu, poistuin pikaisesti ja haen velipojan pyhien viettoon vanhemmille sitten kun tuo kummajainen on häippässy.

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sama mitä on päällä kunhan on jotain ja hyvä että poika tuli pestyä.

Vierailija
42/63 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2013 klo 10:55"]

No miten paljon se sinun veljesi tisseistä ymmärtää ja kokeeko hän asian vaikeana? Suihkuttaja tuskin näkee tilanteessa mityään eroottista, ehkäpä sinunkaan ei kannattaisi.

[/quote]

huomaa sen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten paljon se sinun veljesi tisseistä ymmärtää ja kokeeko hän asian vaikeana? Suihkuttaja tuskin näkee tilanteessa mityään eroottista, ehkäpä sinunkaan ei kannattaisi.

[/quote]

tuskin joo mitään eroottista tuossa

Vierailija
44/63 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin käsittämättömän mauttomia hoitajia täällä jos oikeasti ovat hoitajia eivätkä trolleja.

Kertokaa, missä työskentelette ja miten on mahdollista, että teidän annetaan työskennellä puolipukeissa, tehdään siitä julkista, niin katsotaan, uskallatteko tulla vaikka telkkariin puolustamaan törkeätä käytöstänne.

[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 17:22"]

Miksi siinä on kauhea ero, onko bikiniyläosa vai rintsikat päällä?

Olen lähäri, itse en ole noin tehnyt, mutta pari vanhempaa hoitsua meillä pitää tuota tapanaan ihan.

[/quote]

Vierailija
45/63 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerys. On eri asia mennä uima-altaaseen kuin pestä potilas.

[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 19:39"]

Olen ollut avustajana kehitysvammaisille nuorille uimalassa. Käyn ensin suihkussa, jonka jälkeen uimapuku päällä autan asiakasta riisumaan ja autan suihkussa ja uikkarit päälle. Sitten altaaseen. Pitäisikö minulla olla joku sukeltajien kuivapuku päällä? Niin ja kun on ala ikäisistä kysymys niin hoitajia/avustajia on aina vähintään kaksi.

[/quote]

Vierailija
46/63 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei varamankaan eroottista mutta harvinaisen ala-arvoista käytöstä.

Mutta minkäs sille voi, jos olet noin sivistymätön.

[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 21:06"]

[/quote]

tuskin joo mitään eroottista tuossa

[/quote]

Vierailija
47/63 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä vauva-palsta todellakin 99 %sesti sairaiden lähihoitajien temmellyskenttä? Voi luoja.

Vierailija
48/63 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, et vähän tyhmää kertoa yksityisasioista, mutta. Mun oma hoitaja on maailman ihanin ihminen. Rakastan häntä. En saisi. hänellä perhe. Minulla käytetään pissaurinaalia ja kun se otetaan pois.. voin tyydyttää itseni. Juuri suihku niitä paikkoja. Hän ymmärtää sen. Kiitos heille, jotka osaa ottaa meidät huomioon. Kiellytty tekemästä muiden hoitajien aikana. Kun kaikki ei sitä ymmärrä. Eikä tietty tarvi.

Vierailija
49/63 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 15:50"]

Olin käymässä kehitysvammaisen veljeni luona. Siellä olikin suihkupäivä ja veljeä oli ( on nuori aikuinen ja tarvitsee hoitajan apua lähes kaikessa) pesemässä semmoinen keski-ikäinen hoitaja rintsikoissa ja leggareissa=O Onko tuo ihan normi käytäntö että hoitsut on noin vähissä kun pukevavt potilaita. En kyllä ikinä ite alkas=O Hoitaja naureskeli vain miten hikistä hommaa tekee. Juu, poistuin pikaisesti ja haen velipojan pyhien viettoon vanhemmille sitten kun tuo kummajainen on häippässy.

[/quote]

näinhän se käytännössä menee ,yleensä on naishoitsu.

Vierailija
50/63 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 15:53"]

Kyseessä ei tainnut olla hoitaja vaan henkilökohtainen avustaja. Heillä ei ole mitään hoitoalan koulutusta.

[/quote]

juuri tästä täytyy olla kysymys.

Vierailija
51/63 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2013 klo 09:31"]

Joo, henkilökohtainen avustaja todennäköisesti kyseessä kun kehitysvammaisesta nuoresta autettavasta kyse. Eli ei hoitoalan koulutusta.... 

[/quote]

luulisi että pitäis olla hoitoalan koulutus.

Vierailija
52/63 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 15:52"]

En tiedä. En itse tekisi noin mutta mitä väliä, pääasia että potilas tulee pestyä.

[/quote]

puhtaus on puoli ruokaa, niin sitä sanotaan.

Vierailija
53/63 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

ei kait tuossa nyt mitään kovin erikoista , ja parempi varmaan että oli keski-ikäinen pesijä ,eikä nuori hoitsu, tiedä mitä silloin olis velipojalle tullut mieleen.

Vierailija
54/63 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa toki omaisenne omaan hoitoonne, tai itse kustantamaanne hoitoon jossa pääsette itse sanelemaan menetelmät miten tehdään.

Vierailija
55/63 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 15:53"]

Kyseessä ei tainnut olla hoitaja vaan henkilökohtainen avustaja. Heillä ei ole mitään hoitoalan koulutusta.

[/quote]

todennäköisesti just näin

Vierailija
56/63 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

henkilökohtainen avustaja ollut suurella todennäköisyydellä tämä suihkuttaja.

Vierailija
57/63 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

kunhan on essu rintaliivien päällä.

Vierailija
58/63 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 18:09"]

Meillä pestään alasti. Pomot pakottaneet ja se lukee sopparissa.

[/quote]

heh heh, ei ollu hauska.

Vierailija
59/63 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pestään alasti ja se on työsopimuksessa. Usko tai älä. 5 % palkanlisä tulee siitä että pesemme potilaita alasti.

Vierailija
60/63 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 21:44"]

Tiedän, et vähän tyhmää kertoa yksityisasioista, mutta. Mun oma hoitaja on maailman ihanin ihminen. Rakastan häntä. En saisi. hänellä perhe. Minulla käytetään pissaurinaalia ja kun se otetaan pois.. voin tyydyttää itseni. Juuri suihku niitä paikkoja. Hän ymmärtää sen. Kiitos heille, jotka osaa ottaa meidät huomioon. Kiellytty tekemästä muiden hoitajien aikana. Kun kaikki ei sitä ymmärrä. Eikä tietty tarvi.

[/quote]

kaikkee ne hoitsut näkeekin ja kokee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän