Näinkö hoitajat toimii=O
Olin käymässä kehitysvammaisen veljeni luona. Siellä olikin suihkupäivä ja veljeä oli ( on nuori aikuinen ja tarvitsee hoitajan apua lähes kaikessa) pesemässä semmoinen keski-ikäinen hoitaja rintsikoissa ja leggareissa=O Onko tuo ihan normi käytäntö että hoitsut on noin vähissä kun pukevavt potilaita. En kyllä ikinä ite alkas=O Hoitaja naureskeli vain miten hikistä hommaa tekee. Juu, poistuin pikaisesti ja haen velipojan pyhien viettoon vanhemmille sitten kun tuo kummajainen on häippässy.
Kommentit (63)
Ammattitaidotonta. Suihkutuksissa käytetään kumppareita, työvaatteita, essua ja vinyylihanskoja jotka vaihdetaan tarvittaessa mikäli likaantuvat. Aseptinen työnskentely. Itse huomauttaisin asiasta työntekijän pomoa.
Olen ollut avustajana kehitysvammaisille nuorille uimalassa. Käyn ensin suihkussa, jonka jälkeen uimapuku päällä autan asiakasta riisumaan ja autan suihkussa ja uikkarit päälle. Sitten altaaseen. Pitäisikö minulla olla joku sukeltajien kuivapuku päällä? Niin ja kun on ala ikäisistä kysymys niin hoitajia/avustajia on aina vähintään kaksi.
[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 15:50"]
Olin käymässä kehitysvammaisen veljeni luona. Siellä olikin suihkupäivä ja veljeä oli ( on nuori aikuinen ja tarvitsee hoitajan apua lähes kaikessa) pesemässä semmoinen keski-ikäinen hoitaja rintsikoissa ja leggareissa=O Onko tuo ihan normi käytäntö että hoitsut on noin vähissä kun pukevavt potilaita. En kyllä ikinä ite alkas=O Hoitaja naureskeli vain miten hikistä hommaa tekee. Juu, poistuin pikaisesti ja haen velipojan pyhien viettoon vanhemmille sitten kun tuo kummajainen on häippässy.
[/quote]
pestäviä kun voi olla asuntolassa toistakymmentä peräjälkeen niin kuumahan siinä muuten tulisi, ihan normaalia minustakin.