Millainen on tuntemasi oman tien kulkija?
Kommentit (45)
Vähän alle kolmekymppinen nainen. Muutti isovanhempiensa vanhaan taloon 30km päähän maalaispitäjän kirkonkylältä. Hoitaa siellä yksin karjatilaa. Hänellä on siellä myös kanoja, lampaita, koiria ja kissoja. Tosi lämmin, maanläheinen ja työtään sydämellä tekevä ihminen. Viihtyy paremmin eläinten kuin ihmisten seurassa. Ihailen <3
N. 35 vuotias nainen, asuu maalla, tekee vapaaehtoistyötä, adoptiolapsen omaa. Arvostan♥️
Mies, 50 v lapseton. Asuu saaristossa erakkona. Kummallinen kun ei naistakaan ole.
40 vuotias pitkäaikaistyötön kaupungin vuokrayksiössä, ei kavereita, ei naisia. Ei juo, mutta tupakoi. Ei mt-ongelmia.
Riippuu vähän miten määrittelee oman tien kulkijaa? Yksineläjääkö?
Töissä ollut koko ikänsä, perhe, omakotitalo. Mutta ei kuulu kirkkoon.
Vierailija kirjoitti:
Töissä ollut koko ikänsä, perhe, omakotitalo. Mutta ei kuulu kirkkoon.
Tossa ei täyty kriteerit.
Eräs mies joka matkustelee eikä halua naista
Minä itse ole vähän sellainen vapaasielu. Kolmekymppinen sinkkunainen, elän digital nomad elämää matkustellen ympäri maailmaa (maailmantilanteen salliessa). Spirituaalisuus on tärkeä osa elämääni, vietän paljon aikaa meditoiden, joogaan, luen tarotkortteja... Tällä hetkellä toiveena mennä vapaaehtoistöihin vaikkapa puole johonkin villieläinten suojelukeskukseen esim. Borneossa. Samanhenkisen miehen kun vielä löytäis <3
Ei kuulu työpaikan kuppikuntiin eikä nuoleskele kenenkään persettä. Inhottu.
Vierailija kirjoitti:
Minä itse ole vähän sellainen vapaasielu. Kolmekymppinen sinkkunainen, elän digital nomad elämää matkustellen ympäri maailmaa (maailmantilanteen salliessa). Spirituaalisuus on tärkeä osa elämääni, vietän paljon aikaa meditoiden, joogaan, luen tarotkortteja... Tällä hetkellä toiveena mennä vapaaehtoistöihin vaikkapa puole johonkin villieläinten suojelukeskukseen esim. Borneossa. Samanhenkisen miehen kun vielä löytäis <3
Noilla korteilla ei ole helppoa löytää miestä
Vierailija kirjoitti:
teksti katkeksi.. eli mennä vaikkapa puoleksi vuodeksi
Vierailija kirjoitti:
Eli ihan perus nainen. Ei mikään oman tiensä kulkija.
Mistä minä sen tietäisin kun kuljen ihan omia polkujani
Minä. Ikää melkein 40 vuotta, en ole oravanpyörässä. Hyppäsin siitä pois n.10 vuotta sitten. Omaan vihreät arvot, en kuluta turhaan. Asun vaatimattomasti pienessä asunnossa. En omista autoa, kuljen polkupyörällä. Harrastan kirpputoreja, ja olen siis mies :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noilla korteilla ei ole helppoa löytää miestä
No juu ei ole ei... Tarvitsisin tosiaan semmoisen miehen, joka haluaa ja pystyy matkailemaan kanssani ja muutenkin sellaisen rennon seikkailijatyypin.
Vierailija kirjoitti:
Minä. Ikää melkein 40 vuotta, en ole oravanpyörässä. Hyppäsin siitä pois n.10 vuotta sitten. Omaan vihreät arvot, en kuluta turhaan. Asun vaatimattomasti pienessä asunnossa. En omista autoa, kuljen polkupyörällä. Harrastan kirpputoreja, ja olen siis mies :)
Etkä ole. Penis sinulla saattaa olla, mutta mies et ainakaan ole.
Oletan, että tarkoitetaan ihmisiä, joilla elämän pääsuunnat on valtavirrasta poikkeavia. Ehkä yksi sellainen on poikamiesyrittäjä, joka kyllä asuu asuinalueella "tavistyyliin", mutta tekee töitä hiki hatussa 8 kk vuodesta ja lopun aikaa vuodesta pitää lomaa laittamatta tikkua ristiin, jolloin matkustelee ja etsii ideoita.
Ehkä yksi sellainen on puolituttu, joka jätti hommat it-alalla ja muutti Ruotsin lappiin keskittyen pääasiassa musiikkiin, keikkailuun niillä alueilla sekä Suomen että Ruotsin puolella ja musiikin tekoon ja tuloja ilmeisesti jostain satunnaisista keikkatöistä ihan hanttihommissa.
Ehkä myös mies, joka vaihtaa it-alalta lastentarhanopettajaksi, on sellainen. Yksi entinen opiskelukaveri on kuulemma näin tehnyt. Palkassa kuulemma hävinnyt aika paljon, missään muussa ei omien sanojensa mukaan.
En tunne ketään