Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pesto 1€ ohje

Vierailija
01.11.2013 |

Tuolla yhdessä keskustelussa sanotaan, että itsetehty onhavempaa kuin ostettu. Saisinko ohjeen?

Kaikilla minun ohjeilla itsetehdyn hinta on kyllä kalliimpi.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo minustakin itsetehty on kalliimpi, joten jos joku halvan ohjeen tietää niin kerro.

Vierailija
2/5 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt niin ole asiaan perehtynyt, mutta näin ainakin sellaisen ohjeen, jossa pinjansiemenet oli korvattu cashew-pähkinöillä? Itse kasvatettu basilika? Halpa oliiviöljy? Joku iso köntti parmesaania? Näillä vois saada ison satsin ehkä halvemmalla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 10:58"]

En nyt niin ole asiaan perehtynyt, mutta näin ainakin sellaisen ohjeen, jossa pinjansiemenet oli korvattu cashew-pähkinöillä? Itse kasvatettu basilika? Halpa oliiviöljy? Joku iso köntti parmesaania? Näillä vois saada ison satsin ehkä halvemmalla...

[/quote]

Oikea parmesan maksaa yli 40 euroa kilo, joten iso köntti ei todellakaan tule halvaksi!

Vierailija
4/5 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei, mutta siis lähinnä oli ajatus että tekee ison määrän kerralla... ja onhan sitä jotain "parmesaanin kaltaisia" juustoja, valio forte jne, en muista tosin onko halvempaa. -3

Vierailija
5/5 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parmesaanin kaltaisia mutta halvempia juustoja ovat esim. grana padano ja pecorino romano :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä