Mieheni on ainoa seksikumppanini, joten voinko kysyä seuraavan?
Omalla miehelläni on esinahka poistettu nuorena. Hyvin siisti ja mauton, puhdas kalu. .)
Mutta miten niillä miehillä, joilla on esinahka? Onko se kalu sellainen...hmm...epäpuhdas maualtaan?
Kommentit (16)
Tapauskohtaista. Kuin myös niiden kanssa, joilla esinahka poistettu.
ei jos pitää sen puhtaana. likaisena ei tietenkään mikään nami
Heti suihkun jälkeen ei niillä eroa ole, mutta muuten kyllä hieman. Kyllä se ympärileikattu vaan pysyy pidempään raikkaana.
T: kokemusta molemmista
Tule tänne ja ota selvää. Pelkkä maistaminen ei ole pettämistä.
M31
Mun mieheni peseytyy usein. Kyllä sinunkin miehesi pitäisi, vaikka hän ympärileikattu onkin.
Toki ympärileikattukin likaantuu kuten mikä tahansa iho, mutta sinne ei jää mitään töhnää mihinkään väleihin haisemaan/maustumaan, joten pysyy huomattavasti pidempään miellyttävänä. Itse asiassa normaalisti siisteydestään huolehtiva mieheni ei ole saanut koskaan 10 vuoden taipaleemme aikana itseään niin likaiseksi, että mulle tulisi yhtään epämiellyttävä olo. Toisin on ollut leikkaamattomien eksieni kanssa.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2013 klo 15:24"]
Kuinka paljon pidempään?
[/quote]
Sitä en osaa arvioida, mun leikattu mieheni käy muutenkin suihkussa aamuin illoin. Vehje ei koskaan ole lähmäinen tai haiseva.
Jos nyt jokin arvio, niin tavisvehje ei enää kauheen raikas ole esim. nukutun yön ja parin vessareissun jälkeen.
Enemmän vaikuttaa henkilökohtainen hygieenia ja ihan kai genetiikkakin. Joidenkin miesten iho vain tuoksuu/maistuu mielestäni paremmalta kuin toisten. Itse en esim. vielä pahanmakuisiin peniksiin ole törmännyt, koska en muutenkaan päädy noin intiimiin tilanteeseen miehen kanssa, joiden ominaistuoksu jotenkin kuvottaisi.
Jos vastataan alkuperäiseen otsikon kysymykseen, niin voit kysyä.
ei maistu miltään vaikka esinahka on paikallaan. mies tosin osaa huolehtia hygieniastaan.
Leikattu likaantuu nopeammin, koska ei ole nahkaa suojana.
14 höpö höpö. Tottaikai taitteisiin ja poimuihin jää enemmän/helpommin/nopeammin likaa.
Tämä ei nyt ole mikään "minun miehelläni on ainoa oikea kalu" -kisa vaan puhdasta faktaa.
ja vaikka sanonkin, että leikattu on siistimpi, niin ei se ole sellainen asia, että sen vuoksi pitäisi kenenkään leikata. Mun poikiin ei kukaan kirurgi koske, ellei ole pakottavaa lääketieteellistä syystä.
Siksihän ne ennen ja nykyään kehitysmaissa leikataankin. Hygienian takia.
Epäpuhdas???