Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sairasta naureskella itsekseen?

Vierailija
12.09.2020 |

Olen melkein aina ollut sellainen itsekseen hihittelijä, naurattaa vaikka ei aina ole mitään syytäkään. Voikohan johtua masennuksesta?

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis aina ei ole mitään pientä hihittelyä vaan joskus on kunnon hepulinaurua, tuntuu että happi loppuu. Mutta ei kestä kauaa, kunnes tulee uusi kohtaus.

Vierailija
42/68 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua joskus naurattaa, jos joku tuntematon on vaikka kuollut jotenkin huvittavalla tavalla tai siitä uutisesta tulee mielenyhtymä sellaiseen.. Eri asia, jos tuntisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeilevän näköiset ihmiset ovat huvittavia.

Vierailija
44/68 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko olla kasvain tms..

Vierailija
45/68 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja siis aina ei ole mitään pientä hihittelyä vaan joskus on kunnon hepulinaurua, tuntuu että happi loppuu. Mutta ei kestä kauaa, kunnes tulee uusi kohtaus.

Puhutko nyt varmasti itsestäsi? Muiden ajatuksistahan sä et voi tietää..

Vierailija
46/68 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mieti nyt: Mies tukehtui hampurilaiseen! :'D Miten noloa..

Vierailija
47/68 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se humoristista, kun joku lentää törmäykssä mönkijän yli...

Vierailija
48/68 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran repesin töissä kesken uutisten lukemisen, kun kävin miettimään, jos hautakivissä lukisi kuolinsyy. "Kuoli sydänkohtaukseen kesken yhdynnän" tai "tukehtui pullaan"! :'D Joo oon varmaan vähän pimeä, Sou not.. :)

Vierailija
49/68 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo ole. Tuohan sattuu kamalasti.

Vierailija
50/68 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan itsestäni puhun. Ehkä olen vain seonnut lopullisesti, tuntuu että pahentunut koronan aikana..

Vierailija
51/68 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rankoistakin asioista täytyy pystyä vitsailemaan. Vitsailen joskus omasta kuolemastakin..

Vierailija
52/68 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan itsestäni puhun. Ehkä olen vain seonnut lopullisesti, tuntuu että pahentunut koronan aikana..

No mä en ihan ilman syytä kyllä naura, vaikken syytä aina kertoiskaan, mutta sithän meitä on tavallaan kaksi. Halaus.

Vierailija
53/68 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin nauran itsekseni. Se on julkisilla paikoilla noloa, mutta joskus vaan tulee joku hauska juttu mieleen. Löysin myös uuden intohimon itsekseni puhumisesta. Nyt olen koukussa siihen. Haluaisin täysin erakoitua jonnekin metsään pitämään itselleni seuraa.

Vierailija
54/68 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun serkku naureskeli kun oli lentänyt auton tuulilasista kuin helikopteri ja minäkin tykkään rällätä. Naisia molemmat.

Vierailija
55/68 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan psykoosissa? Tuskin koska jos olisin niin en tietäisi siitä..

Vierailija
56/68 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin nauran itsekseni. Se on julkisilla paikoilla noloa, mutta joskus vaan tulee joku hauska juttu mieleen. Löysin myös uuden intohimon itsekseni puhumisesta. Nyt olen koukussa siihen. Haluaisin täysin erakoitua jonnekin metsään pitämään itselleni seuraa.

Sielunsisko. Havukka-ahon ajattelijatar.

Vierailija
57/68 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan psykoosissa? Tuskin koska jos olisin niin en tietäisi siitä..

Pomo oli monesti pilvessä, että ei hätää. Siihen on hyvät lääkkeet. :)

Vierailija
58/68 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt loppui naurukohtaukset, kesti melkein tunnin. Nyt sattuu mahaan ja on vähän outo, huono olo.

Vierailija
59/68 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollenkaan sairasta.Parempi nauraa kuin itkeä.itse hohottelen usein itsekseni.

Viimeksi bussissa kun tuli yksi tyhmä juttu mieleen.En voinut hillitä itseäni,luultiin varmaan hulluksi:)

Sama täällä! Usein aamuisin bussissa tulee kaikenlaista hassua mieleen, ja sitten hihittelen itsekseni. Myönnetään, että toisinaan se saa muiden ihmisten kulmakarvat kohoamaan. Minusta taas on todella mukavaa nähdä kun joku hymyilee ajatuksissaan itsekseen. Kivaa että on kivaa, oli se sitten itsellä tai toisella.

Vierailija
60/68 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sielunsisko. Havukka-ahon ajattelijatar.

Minä myös!