Miksi joku haluaa istua kuppilan terassilla joka on täynnä ihmisiä ja puheenhälinää?
Kommentit (12)
Mene kyselemään niiltä terassilla istuvilta.
No en minäkään siitä tykkää. Ihmisiä on erilaisia.
Ihmiset ja puheensorina on joskus oikein paikallaan Kuten myös kevätauringossa nautittu shamppanja. .
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset ja puheensorina on joskus oikein paikallaan Kuten myös kevätauringossa nautittu shamppanja. .
Kevät? Siis 10 c lämpötilassa ulkona? Ei kiitos. Ja mitä keväällä juhlit?
No ite tykkää pysähtyä kauniina päivänä terassille lonkerolle tai viinille päiväkävelyllä, ja samalla keskustella muiden kanssa ja tutustua myös uusiin ihmisiin. Pari puolisoa myös tavannut ihan näin, eli wink wink sinkuille. Työttömänä mulla kans ihan aikaa istua myös kotona rauhassa takapihallani kaikessa hiljaisuudessa ja ottaa aurinkoa tai grillailla. Ja pyytää myös ystäviä kylään. Siskoni lasten kanssa taas kiva mennä yleiseen leikkipuistoon, että lapset saavat harjoitella sosiaalisia taitojaan myös. Eikä vain aina keskenään tehdä hiekkakakkuja oman kodin takapihalla.
En käy ikinä "ulkona". En terassilla, enkä muutenkaan. En ole kaivannut sellaista aikoihin.
Itse ihmettelen vielä enemmän sitä että ulkona pakkasessa jonotetaan sisäänpääsyä johonkin baariin jossa ei edes esiinny kukaan.
Kaipa se ajatus on mennä itse esille. Katselemaan ihmisiä ja ihmisten katseltavaksi.
Aplodit tälle avaukselle.