Onko sairasta naureskella itsekseen?
Olen melkein aina ollut sellainen itsekseen hihittelijä, naurattaa vaikka ei aina ole mitään syytäkään. Voikohan johtua masennuksesta?
Kommentit (68)
Olet terve ja mahtava tyyppi, kun osaat iloita tässä typerässä maailmassa. Parempi purkaa ilot ja surut vaikka itsekseen, ennen kuin kadulla reuhaten.
Niin minäkin teen ja myös puhun itsekseni, jos ei ole ketään kelle jutella.
Ei ollenkaan sairasta.Parempi nauraa kuin itkeä.itse hohottelen usein itsekseni.
Viimeksi bussissa kun tuli yksi tyhmä juttu mieleen.En voinut hillitä itseäni,luultiin varmaan hulluksi:)
Mie asun yksin koiran kanssa. Jos tulee vastaan jotakin hauskaa Internetissä, nii kyl mie iha yksin sille nauran. :D Ei nauramiseen tarvita toista ihmistä. :) Vai pitäskö miun raahata miun naapurin mummo kylään, jotta voin nauraa "oikein"? :D M25
Vai olisikohan minulla sama naurusairaus kuin Jokerilla uusimmassa leffassa? :D No ei, ei nyt ihan niin pahoja hepuleita kuitenkaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Mie asun yksin koiran kanssa. Jos tulee vastaan jotakin hauskaa Internetissä, nii kyl mie iha yksin sille nauran. :D Ei nauramiseen tarvita toista ihmistä. :) Vai pitäskö miun raahata miun naapurin mummo kylään, jotta voin nauraa "oikein"? :D M25
Pointti olikin nyt se että naureskelee ilman mitään syytä.
Ei todellakaan ole outoa. Minä naureskelin työasioille useinkin kadulla kävellessäni männävuosina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pointti olikin nyt se että naureskelee ilman mitään syytä.
Niin no itsehän sinä tiedät, onko syytä vai ei. Ei sitä kukaan muu voi tietää.
Kamoon, kärsimäänkö tänne on tultu. Itekin lähen joskus esim tanssien kämpän halki jos Spotifysta tulee hyvä biisi tai teen jonkun täysin naurettavan minitanssin keskellä mattoa ja nauran itekin sille. Kyllä sitä ihan tarpeeksi saa sit murehtia muista asioista, naura pois vaan.
Vierailija kirjoitti:
Nauraminen johtua masennuksesta!? :D
Näin olen sen järkeillyt. Olen siis kärsinyt masennuksesta jo pitkän aikaa ja tuntuu että koronan takia se on pahentunut, joten mietin että voisiko olla jokin yhteys näiden välillä.
Minä katsoin viime synttäripäivänä pierupränkkejä youtubesta ja nauroin katketakseni XDDDD
Siis tarkoitin että naureskelee ihan ilman syytä, vaikka ei olisikaan hauskaa. Mietin tuota masennusta siksi että olisiko se joku suojamekanismi, mieli yrittää suojella romahdukselta tms.
Hymyilen jos mulle tulee joku kaivella tai hassu ajatus mieleen. Oo saanut joskus pitkiä katseita sen takia. En mä kyllä ääneen naura yksinäni.
Vierailija kirjoitti:
Hymyilen jos mulle tulee joku kaivella tai hassu ajatus mieleen. Oo saanut joskus pitkiä katseita sen takia. En mä kyllä ääneen naura yksinäni.
Kaivella = kiva
Jos on niin yksinäinen, ettei ole ketään kenen kanssa nauraa, nauretaan sitten itsekseen.