Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä mitäkin halvimmalla?

Vierailija
31.10.2013 |

Olen törmännyt siihen että Suomessa vähän harvinaisemmilla merkeillä ja tuotteilla saattaa olla lähes tuplahinta siihen verrattuna mitä ko.tuotteen hinta olisi normaalisti. Erityisesti kosmetiikasta saa pulittaa ihan törkeitä hintoja jos ostaa vaikka stokkalta. Netistä tilaamalla hinnasta on saattanut tippua puolet pois.

Siispä: mistä kannattaa mitäkin tilata jos haluaa säästää?

Converset kannattaa tilata ASOS-nettikaupasta, hinta n. 60 euroa. Stokkalla ja pienemmissä liikkeissä samat popot 80 euroa. Kaikkein halvimmalla tietenkin pääsee jos saa tuttavan kautta hommattua jenkkilästä.

Strawberrynet ja beautybay, täältä löytyy paljon tavallista edullisemmin hajuvesia ja meikkejä. Postikulut ilmaiset tai tosi pienet. Strawberrynetin kohdalla kannattaa varoa ettei tilaa niin isolla summalla että jää tulliin. Esimerkiksi OPI:n kynsilakan tilaa tuolta 8-9 eurolla, kun Suomessa hinta on 14-15 euroa.

Onko teillä vastaavia vinkkejä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

beautybay kovassa käytössä. Nellylta ei yleensä kannata tilata mitään merkkijuttuja, kaikki hinnat on yläkanttiin.

Vierailija
2/2 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea ei kannata ostaa uutena. No kengät ja hygieniatuotteet ostan uutena, mutta esim. uskomattoman paljon ihmiset myyvät tosi uusia, hyväkuntoisia, kalliita huonekaluja käytettynä, samoin lastenvaatteita, naisten vaatteita, laukkuja, asusteita. Kun tarpeeksi usein selaa nettikirpputoreja niin tekee tosi hyviä löytöjä! Vaati vain, että usein käy tsekkaamassa myytävät jutut.

Olen itse löytänyt esim. RoopeRiikka kerrossängyn alle sadalla eurolla, kunto oli kuin uusi, yleensä myydään n. 400 euron hintaan käytettynä vähintään. Myyjä ei tajunut, että oli merkkisänky. Lisäksi ostin 100 vuotta vanhat ihanat nojatuolit 20 euroa kpl, verhoilutin ne ihanalla kankaalla, tuli ihanat tuolit lastenhuoneisiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla