Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä lahjaksi potkut saavalle työkaverille

Vierailija
31.10.2013 |

on vähän sellainen poikatyttö, että ehkä kynsilakka ei oo sen juttu.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ei olis mikään pomojen juttu, eikä mikään virallinen kahvihuone päätöstilaisuus. Mun äo on 130, mutta jotenkin näen tämän asian enemmän tunteella kuin järjellä. Yllättäen meillä työkavereilla ei oo mitään tonneja kirjekuoriin laitella, vaikka se tietysti jokaiselle mieluinen lahja olisi monessa juhlassa.

Vierailija
2/20 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repesin tälle: mun äo on 130, ihan sama kuin olisit kirjoittanut, että mulla on kissa ja isitä syystä ajattelen miten ajattelen.

[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 12:18"]

Tää ei olis mikään pomojen juttu, eikä mikään virallinen kahvihuone päätöstilaisuus. Mun äo on 130, mutta jotenkin näen tämän asian enemmän tunteella kuin järjellä. Yllättäen meillä työkavereilla ei oo mitään tonneja kirjekuoriin laitella, vaikka se tietysti jokaiselle mieluinen lahja olisi monessa juhlassa.

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain lähteä yt:eiden jälkeen joitakin vuosia sitten. Pidin pienet läksiäiset työpaikan ulkopuolella, kävimme työkavereiden kanssa ravintolassa. Sain läksiäislahjankin.

Minusta tuo oli ihan järkevä noin. Työkaverit eivät minua potkineet ulos :-), vaan firma potki, ja olimme tehneet yhdessä töitä yli 10 vuotta siihen mennessä. Oli kiva sanoa kaikille kunnolla näkemiin.

Vierailija
4/20 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housut johon olette liimanneet kengän persuksiin.

Vierailija
5/20 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minustakin olisi kaunista muistaa...riippuu siitä, miten iso porukka teitä on, mutta tosiaan johonkin kauneushoitolaan lahjakortti, herkkukori + viinipullo voisivat olla kivoja.

Vierailija
6/20 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se uusi työpaikka.

Jos ei onnistu, niin tutustuta tämä vapaaseen tai vapaamieliseen toimeentulevaan (mies)kaveriisi. Jos natsaa, niin toimeentulo ja "romantiikka". Mikä voisi olla parempi asia siinä tilanteessa?

Vierailija
7/20 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei kysynyt lemmikeistä? LOL

Vierailija
8/20 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Partakone tai munasuojukset

Vierailija
9/20 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku hemmottelulahjakortti, vaikka hierontaan tai teatteriin tai jotain.

Vierailija
10/20 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi työpaikka ja pari tonnia rahaa käteen.

Vierailija
11/20 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä osta mitään, vie se kaljalle ja kuuntele, miten hän jaksaa. Jos töistä on lähdetty katkerissa merkeissä, se lahja tuntuu lähinnä vittuilulta.

Että "painu minnes painut, sua ei täällä tarvita, tässä sulle taputus päälaelle"

Vierailija
12/20 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis potkut saavalla läksiäislahja, niinkö? Kyllä se uusi työpaikka olisi poikaa.

Reilu kaksi vuotta sitten minäkin sain epämiellyttävän kirjeen, jossa ilmoitettiin, että tuotannollis-taloudellisista syistä palveluksiani ei enää tarvita. Joku alkoi puhua läksiäisistä, mutta kielsin sen ehdottomasti. Minusta olisi ollut mautonta juhlia potkuja tai ottaa vastaan läksiäislahjoja. Totesin, että kollegat voivat toki juhlia, jos haluavat, mutta minulla ei ole mitään aikomusta ruveta keittelemään edes kakkukahveja. Kultaista kädenpuristustakaan ei tullut kuten suuremmille herroille, niillekin jotka ovat mokailleet virkansa.

Vierailija
13/20 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei vitussa mitään läksiäislahjaa. Mä olen saanut potkut töistä parin kollegan kanssa yhtäaikaa ja jäljellejäävät oli aidosti pahoillaan tapahtuneesta mutta korrektisti onneksi kukaan ei alkanut mitään läksiäisjuhlia tai -lahjoja laitteleen. Ei mekään tarjottu mitään läksiäiskahveja kuten esim. itse muualle siirtyneet tarjosivat. Ihan halattiin itku silmässä lähtiessä ja that´s it. Jälkeenpäin on muutamia kertoja kokoonnuttu pienellä valikoidulla porukalla illanviettoihin eli yhteyttä pidetään.

Jos haluat ap oikeasti olla työkaverin tukena, pyydä häneltä yhteystiedot, että voit myöhemmin kysellä kuulumisia ja olla aidosti kiinnostunut mitä hänelle kuuluu. Pitää pinnalla niin sanotusti. Se on tosi herkkää aikaa.. tosi herkkää...

Mutta jos et pidä henkilöstä niin paljoa, että haluaisit jatkossa pitää yhteyttä - ANNA OLLA! Kuuntele tuntoja jos tarvitsee, mutta anna muuten olla.

Vierailija
14/20 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen töissä järjestettiin kakkukahvit ja siellä olisi annettu joku lahja.Ihan pomojen järjestämä juttu. Paikalla oli vain yksi työntekijä, halusi mennä. Muut piti tilaisuutta törkeänä. Osa älykkyyttä on tilannetaju. Itse en lahjaa huolisi. Hyvää ajattelet, mutta mikä on sun äo?

Vierailija
15/20 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen töissä järjestettiin kakkukahvit ja siellä olisi annettu joku lahja.Ihan pomojen järjestämä juttu. Paikalla oli vain yksi työntekijä, halusi mennä. Muut piti tilaisuutta törkeänä. Osa älykkyyttä on tilannetaju. Itse en lahjaa huolisi. Hyvää ajattelet, mutta mikä on sun äo?

Vierailija
16/20 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis lahja siitä, että sai potkut? Mietipä nyt uudelleen :) Pahalta tuntuisi juhlia potkuja...

Vierailija
17/20 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjekuori ja keräätte sinne kymmenen tonnin seteliä. 

Vierailija
18/20 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmottelulahjakortti vaikka aromaattiseen kylpyyn tai manikyyriin. Tai hyttilippu Ruotsin laivaan ja kiva päivä Tukholmassa.

Vierailija
19/20 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain lähimmiltä työkavereilta viinipullon ja kauneushoitolan lahjakortin. Olivat oikeasti pahoillaan, että jouduin lähtemään, ja minä olin lahjasta mielissäni. Jotain piristystä ankeuteen.

Vierailija
20/20 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä se, että lähtöä ei huomiosa mitenkään, antaa viestin, että asiasta pitöisi jotenkin vaieta. jos on kiva työkaveri, jonka lähtö harmittaa, kerro se hänelle. varmasti myös ilahtuu siitä, että saa jonkun lahjan. lahjakortti on hyvä idea, jos ei kauneushoitoon, niin esim. stockmannille.

solidaarisuuden osoitukset muilta merkitsee paljon irtisanotuksi tulleelle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän