Uskoakko miestä? Kortsun kääreet löytyi sängyn alta
me ei käytetä kortsuja ehkäsynä.
Mies sanoi, että runkatessaan käyttää usein kortsua ja jäänyt siitä nuo kääreet sinne, ei ole pettänyt.
Olen tehnyt nyt pitkää päivää töissä, mies paljon yksin kotona
Kommentit (110)
Iljettävää tuoda hoito kodiin.
En jatkaisi parisuhdetta.
Naapurimme toi hoitonsa kotiin, kun vaimo oli matkoilla - iljettävä mies.
Vierailija kirjoitti:
Iljettävää tuoda hoito kodiin.
En jatkaisi parisuhdetta.
Naapurimme toi hoitonsa kotiin, kun vaimo oli matkoilla - iljettävä mies.
kotiin
t. lukihärö
Hyvä että huolehtii ehkäisystä! <3
en pidä todennäköisenä, että parisuhteessa oleva mies toisi kotiinsa sivusuhteita. Kiinnijäämisen riski on suuri, vaikka vaimo olisi sitten joku elinsiisirtokirurgi, joka tekee kymmentuntisia leikkauksia ja olisi siksi varmasti sidottu työpaikalleen.
Seurustelen yhden naimisissa olevan miehen kanssa eikä koskaan tavata heillä. Hällä on siis lupa olla vieraissa ja silti emme koskaan pane tai oleskele hänen ja vaimonsa yhteisessä kodissa. Minä en haluaisi sitä, eikä varmasti se vaimokaan, vaikka miehellä onkin lupa käydä vieraissa.
Oliko sängyn alla rakastajatar/rakastajattaria? Minä epäilen, että vaimoni pettää minua löylykauhan varren ja tuorekurkun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, että kun runkataan niin käytetään kortsua ja kun naidaan niin ei sitä haluta käyttää. Ainakin tämän palstan mukaan.
Lol
Eihän se käytännöllistä ole joka kerta runkatessa käyttää mutta paperiin tai vastaavaan lauetessa pitää olla tarkkana ettei lakanat sotkeennu, niin se kondomin tuoma huolettomuus voi joskus olla riittävä syy.
Anna miehesi toteuttaa itseään. Ei se kulu ja monet todella runkkaa kortsuunkin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole koskaan käynyt edes mielessä käyttää kortsua runaktessa. Pelkääköhän se saavansa sukupuolitaudin itseltään? Inhottaa se kumin haju naidessakin...
t. mies 44v
Voihan siinä tippuri tarttua, jos joutuu kättä vaihtamaan!
Tai voi myös olla ihan vaan lainannut puolison suristinta omaan pyllyynsä ja kortsu sen vuoksi.