Uskoakko miestä? Kortsun kääreet löytyi sängyn alta
me ei käytetä kortsuja ehkäsynä.
Mies sanoi, että runkatessaan käyttää usein kortsua ja jäänyt siitä nuo kääreet sinne, ei ole pettänyt.
Olen tehnyt nyt pitkää päivää töissä, mies paljon yksin kotona
Kommentit (110)
ei siis käytetä kortsuja kahdestaan, kortsuja meillä on kyllä yöpöydän laatikossa joita olemme saaneet festareilta. Siellä ne on olleet käyttämättömänä.
Ei olla koskaan puhuttu runkkaustavoista, mun edessä hän on aina runkannut ilman kumia, mutta onkin lauennut minun päälle (ei saa kyllä kiksejä spermasta ja monesti puhuu, että seksi on sotkuista hommaa).
Mies ei seksissäkään kammoa kortsua (sillon kun käytimme) vaan sanoo, että kortsun puristus jopa kiihottaa häntä lisää, että voi hyvin olla tottakin. Silti mietityttää tämä selitys, en ennen ole moisesta kuullut keneltäkään mieheltä, mutta en kyllä olekkaan mikään runkkauksen asiantuntija :D
-ap-
No tässä sellainen mies ainakin. Vaimo meni yöksi pojan huoneeseen nukkumaan kerrossänkyyn. Minä ainakin käytin kumia runkatessa.Nyt on elävä nainen vierellä jo.
Kyllä toi munkin epäilykset herättäisi, mutta kyllä se jotain muutakin vaatisi että syyttäisin pettämisestä. Väitän kyllä, että harva mies pystyisi naama peruslukemilla antamaan tollasen perustelun jos ei pitäisi paikkaansa. Jos olisi muitakin epäilyksiä niin sitten ehkä olis vika niitti - vaikea sanoa.
[quote author="Vierailija" time="31.10.2013 klo 13:12"]
..jos pettäisi, ei kyllä varmasti unohtaisi kääreitä löydettäviksi, älkäähän nyt tytöt provosoiko!
mies
[/quote]
Entä jos on pettäessä sujauttanut taskuun sen kuoren ja pudonnut sieltä kun on riisunut kotona? Niinkin voi käydä
Mitä ihmeellistä siinä on, jos mies haluaa käyttää kortsua runkatessaan ja ostaa niitä sitä tarkoitusta varten? Ihmettelen ihmettelyä.
Jos mies ei ole muuten käynyt hajamieliseksi, ellei hänen päivärytminsä ole muuttunut, poissaoloja, "menoja" yllättäen paljon, niin en olisi huolissani.
Aina pitää uskoa miestä. Jos miehen valitsee, sitä pitää olla valmis uskomaan. En tykkää palstan kyynikoista ja salapoliiseista. Teille luottamus taitaa olla tuntematon käsite?
Kortsu runkatessa on ihan ok. Jos esim. nussii pumpattavaa Barbaraa, patjaa tai patjassa olevaa yms reikää kortsun kanssa, se on paljon paremman tuntuista kun voi laueta sinne luonnollisesti vetämättä ulos ja ilman tarvetta pestä sen jälkeen koko patjaa.
t. peräkammarin poika
No tunnen yhden miehen, joka käytti kortsua runkatessa. Silti en kyllä tuota puolisoni kohdalla nielisi. Etten siis muka olisi koskaan aiemmin kuullut, että käyttää yksin runkatessaan kortsua. Tuntuisi aika paksulta pajunköydeltä...
Miten muuten on mennyt? Onko merkkejä uskottomuudesta ilmassa? Vieraita hiuksia lakanoissa? Kännykän vahtimista tai äänettömällä pitämistä? Omasta ulkonäöstä huolehtimista?
[quote author="Vierailija" time="31.10.2013 klo 12:02"]
mun ex pani toista meidän kotona meidän sängyssä. Kumia ei tajunnu käyttää, eli kondomista pisteet ap.n miehelle.
kyllä se siitä.
[/quote]
Kuoret lattialla ei vielä kerro siitä että se kumi olisi kullin päällä ollut koko ajan.
Miksipä ei kortsua runkatessa?
Minäkin teen silloin tällöin niin, ihan vaan huvin vuoksi. Siinä on oma viehätyksensä
T: Mies
olen kyllä nainen, mutta vastaan silti, että olen joskus saanut päähäni laittaa harjanvarren päälle kortsun kun sillä tyydytin itseäni, jotenkin kiihotti se kondomi silloin. joten voi hyvin olla tottakin. harva nyt yhteiseen kotiin tuo ketään vaikka pettäisikin, siinä on niin suuri riski jäädä kiinni.
mieti, onko muita merkkejä ilmassa: outoja menoja, puhelimen salailua, ärtyisyyttä. tunnet varmasti miehesi niin hyvin, että tiedät mitä kaikkea hän voisi tehdä pettäessään tai onko pettäjätyyppiä.
toisaalta olin joskus yhden miehen kanssa, jonka vessassa oli yhtäkkiä vaseliinipurkki ja mun vaistot sanoi heti, että sitä on käytetty muuhun kuin huulten rasvaamiseen. myöhemmin selvisi, että mies petti koko ajan ja oli suuri anaaliseksin ystävä, joten liukastetta kului. vaistosi siis kertoo totuuden, ap.
Mulla oli sama tilanne, oltiin tosin miehen kanssa asumuserossa. Emme olleet käyttäneet kortsua varmaan pariin vuoteen, koska mies valitti tunnottomuudesta ja mulla oli pillerit. No sit kerran miehen luona ollessani löysin kortsun kääreet. Kyselin asiasta, ja väitti kivenkovaan ettei oo ollut muita ja loukkaantui verisesti. Selitti sen olevan joku vanha kääre. Mitenhän tää kääre olis siirtynyt kämpästä toiseen?
On nykyään ex, ja oon miettinyt pitäisikö mennä testauttaa itteni varmuuden vuoksi. Menisittekö te? Ei ole oireita, mutta silti vähän ihmetyttää. Kusetti niin monessa muussakin asiassa, että en ihmettelis vaikka olis nusassut jotain muijaa selkäni takana. Eipä asialla sinänsä enää väliä ole, kun ollaan erottu. Silti olis ihan kiva tietää, enkä ymmärrä mitä hittoa se sillä kortsulla oli tehnyt. Puhallellut ilmapalloksi? Tuskin. Runkatessaankaan ei varmaan sitä tosiaan käyttänyt, kun aina ulisi tunnottomuudesta.
Siinä mun kokemus, en menis luottamaan mieheen kyllä. Ehkä jos sillä olis tapana runkata kortsun kanssa/ei olisi ongelmaa niiden kanssa, mutta toi ei niistä pitänyt. Epäilyttävää.
[quote author="Vierailija" time="31.10.2013 klo 13:12"]
..jos pettäisi, ei kyllä varmasti unohtaisi kääreitä löydettäviksi, älkäähän nyt tytöt provosoiko!
mies
[/quote]
Normaalin miehen kohdalla näin, mutta jos on sellainen vähän narsistinen tyyppi jolla on sellainen epärealistinen käsitys omasta selviämisestään niin voisikin unohtaa kuoret. Mä olen tuntenut sellaisen miehen, joka ei vaan käsittänyt että hän voisi jäädä kiinni mistään. Ei ollut edes tyhmä, mutta hänellä vaan oli vähän niin kuin "eri todellisuudet" eri ihmisille. Pystyi hyvinkin röyhkeästi tehdä kumppanin selän takana kaikkea koska jotenkin kai vaan koki ettei voi jäädä kiinni tai jos jääkin niin osaa selitellä asiat parhain päin.
kun vielä seurusteltiin mun exän kanssa, niin se oli kerran talonvahtina serkulleen, joka oli pidemmän aikaa perheineen ulkomailla, kävin sitten kerran exäni kanssa mukana tässä kämpässä ja me sitten päädyttiin puuhastelemaan sinne makuuhuoneeseen. Käytettiin kortsua ja siinä tohinassa tosiaan kadotettiin se kääre. Lopulta pienen etsimisen jälkeen annettiin vaan olla ja lähdettiin pois sieltä. Nyt tää näin neljän vuoden jälkeen välkähti mun mieleen ja mietin, että mitäköhän se pariskunta on tuumannu, kun ovat sitten joskus jostain löytäneet sen kääreen x)
Itse käytän kortsua vibraattorin päällä jos työnnän sen kakkoseen ja olen tehnyt tätä ihan yksin masturboidessa. Jos miehellä on ollut kortsu käytössä jonkun seksilelun kanssa (mitä ei ehkä kehtaa myöntää) niin uskoisin, muuten en.
[quote author="Vierailija" time="31.10.2013 klo 13:21"]
Luulen että ainakin sellainen joka tykkää ammuskella vapaasti esim. selältään, mikä sotku jos menee päiväpeitolle ja jos osuu mahalle niin pakko mennä suihkuun.
[/quote]
Miten niin "pakko mennä suihkuun"? Eihän ole. Itse ainakin pyyhin vaan paperilla mähnät mahan päältä ja kädestä, laitan paperit paperirullan hylsyn sisään, käännän kylkeä ja käyn nukkumaan. Inhottavaksi se käy vasta sitten jos nukahtaa ja spedet kuivuvat liimaksi.
[quote author="Vierailija" time="31.10.2013 klo 15:53"]
On nykyään ex, ja oon miettinyt pitäisikö mennä testauttaa itteni varmuuden vuoksi. Menisittekö te? Ei ole oireita, mutta silti vähän ihmetyttää. Kusetti niin monessa muussakin asiassa, että en ihmettelis vaikka olis nusassut jotain muijaa selkäni takana.
[/quote]
Käy vaan testeissä, seksitaudit on usein oireettomia.
Mun nähdäkseni löydölle on kolme mahdollista selitystä:
- pettänyt sua yhteisessä vuoteessanne
- käyttänyt runkatessa kumia
- muualla tuotetut ja taskuun unohtuneet roskat ovat pudonneet huomaamattomasti taskusta riisuessa.
No jos miehesi on jo aiemmin sanonut että kortsujen käyttö kiihottaa tai muuta vastaavaa, niin eiköhän asia sitten ole niin kun sanoo.
Toki kaikki on aina mahdollista! Seurailisin hieman tilannetta, näkyykö muita merkkejä pettämisestä... Voithan sanoa sille, että sun on vaikea uskoa tätä, ja pelkkäät pahinta, ja sit hän voi avata asiaa hieman enemmän...
[quote author="Vierailija" time="31.10.2013 klo 13:48"]
Jos mies runkkaa yksinään,yleensä kyllä sitten laitetaan kortsu roskat nätisti pöydälle,koska on aikaa tehdä se.Toisen kanssa kiihkossa saattaa hävitä sängynkin alle ja unohtua.Runkatessa kyllä muistaa siivota jäljet.
Uskoisin pettävän..mutta mistäs tiedän.
[/quote]
Eiköhän kortsu laiteta vasta siinä vaiheessa, kun mies on jo vähän tyydyttänyt itseään. Saattaa monelle olla hieman vaivalloisen tuntuista lähteä housut kintuissa avaamaan pöydän äärelle kortsupakettia ja palata sänkyyn viemään kliimaksi huippuunsa. Luulen, että on enemmän naisia, jotka tarvitsevat siisteyttä, että saavat kliimaksinsa huippuunsa.