Uskoakko miestä? Kortsun kääreet löytyi sängyn alta
me ei käytetä kortsuja ehkäsynä.
Mies sanoi, että runkatessaan käyttää usein kortsua ja jäänyt siitä nuo kääreet sinne, ei ole pettänyt.
Olen tehnyt nyt pitkää päivää töissä, mies paljon yksin kotona
Kommentit (110)
No tässä mies, joka on tehnyt juuri noin. Kumin kanssa homma on siistimpää ja sen voi tehdä huoletta missä vain. Tosin olen kyllä myös pitänyt huolen siitä, että niitä kuoria ei jää vaimon löydettäväksi.
Mä saattasin jättää miehen kotiin "vahingossa" kortsun kääreet sängyn alle (siis vaikka ei enää kortsua käytetä), mutta näin ehkä vaimollekin valkenis mitä miehensä puuhaa. En tosin kertaakaan vielä ole ollut heillä kotona, mutta jos joskus tilaisuus tulee....kiitti vinkistä ;)
En oman miehen kohdalla uskoisi selitystä, että siis on erikseen runkkaamista varten harkiten ostanut paketin kortsuja ja sitten on kääreet lentäneet sängyn alle... Mutta toki tämä riippuu miehestä, onhan se mahdollista.
Varmaan kysyisin ekana, missä on se kortsupaketti? Pitäisi tietää, jos on säännöllisessä käytössä tuo tapa. Toki se, että tietää missä paketti on, ei mitään vielä todista, mutta se jos ei osaa sanoa, niin vihjaa kyllä, että kumi on tullut joltain muulta.
Miten naiiveja naisia täällä oikein on....ei kukaan normaali mies runkkaa kortsun kanssa :DD
Kortsun kanssa runkaaminen on kiihottava ajatuksena ja se antaa paremman orkun ja on siistimpää ja liukastevoide valmiina kortsussa
Mun mielestä taas olisi kummallista jos ei haistaisi vierasta ihmistä omissa lakanoissa. Paitsi tietty jos mies olisi vaihtanut ne.
Ai naiset määrittelevät jo miten mies saa runkata. Menkää kotiin kasvamaan ja pitäkää huoli omista asioistanne, älkääkä määritelkö miten mies saa itsetyydyttää. Kasvakaa aikuisiksi.
Itsekin runkkaan kumin kanssa,
On paljon nautittavampaa kun ei tarvitse katsoa mihin ruikkii.
Ap:n kirjoitusvirhe on taas niin klassinen ja hänelle tyypillinen, että tämä lienee alunperin provo. Pikku vinkiksi: oikeinkirjoitus kohdalleen, niin ei tarvitsisi aina epäillä tätä samaa.
Jaa, että kun runkataan niin käytetään kortsua ja kun naidaan niin ei sitä haluta käyttää. Ainakin tämän palstan mukaan.
Mistä sä voit tietää kuinka moni mies tykkää tai ei tykkää runkata kortsuun?
Niitä kääreitä voi tulla ihan kengänpohjissa tai lahkeenkäänteissä mukana kun käy ulkona ja sitten vaan pölyn mukana kulkeutuu sängyn alle tai jotain.
Varma(hko) tapa tietää pettääkö mies:
Kysy siltä. Jos mies kiertelee vastauksessaan, esim "koska mä muka niin olisin ehtinyt tehdä?", hän todnäk pettää.
Jos vastaus on suora, esim "Ai se jäi sinne kun mä runkkasin, sori" mies saattaa puhua totta.
Toinen hyvä tapa on katsoa miestä silmiin kysyessä. Jos mies väistää katsetta, hänen omatuntonsa painaa eli hän pettää.
Kolmantena tulee mieleen käydä läpi suihkun lattiakaivo. Löytyykö sieltä pitkiä hiuksia, jotka eivät ole sinun?
Vierailija kirjoitti:
Miks pitää runkata,jos on parisuhteessa?
Kyllähän sitä joskus pitää tiukkaa HYVÄÄKIN saada !!!
mies69 ja puoli
Vierailija kirjoitti:
Varma(hko) tapa tietää pettääkö mies:
Kysy siltä. Jos mies kiertelee vastauksessaan, esim "koska mä muka niin olisin ehtinyt tehdä?", hän todnäk pettää.
Jos vastaus on suora, esim "Ai se jäi sinne kun mä runkkasin, sori" mies saattaa puhua totta.
Toinen hyvä tapa on katsoa miestä silmiin kysyessä. Jos mies väistää katsetta, hänen omatuntonsa painaa eli hän pettää.
Kolmantena tulee mieleen käydä läpi suihkun lattiakaivo. Löytyykö sieltä pitkiä hiuksia, jotka eivät ole sinun?
Nainen on argeologin ja koiran riseytys
kaivelee menneitä ja haukkuu pystyyn....
Sydäntä särkee sanoa, mutta älä nyt mitä tahansa usko.
Nousi ensimmäisenä mieleen että tämä toinen seksikumppani on tahallaan heittänyt kääreen sängyn alle Ei olisi ensimmäinen jalkavaimo, joka haluaa välit rikkoa jättämällä korviksiaan tai huulipuniaan löydettäväksi.
Mutta positiivista kuitenkin että miehesi huolehtii suojautumisesta ja ehkäisystä.
Haisiko p-skalta? Olisko ollut naapurin työtön isäntä seurana?
Mä haluaisin nyt kuulla kyllä miesten mielipiteitä, että tekevätkö tosiaan noin. Oon mä sitä kyllä ihmetellytkin, että onko se nyt mukavaa sitten niissä omissa liemissään alkaa nukkumaan. Olishan tuo siistimpää, mutta että oikein tuota varten erikseen hankkii kortsuja? Jos mä olisin mies, niin valitsisin ehkä kuitenkin sen suihkun.