Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vilho, Toivo vai Armas?

Vierailija
31.10.2013 |

Mikä näistä nimistä mielestäsi paras nimi pojalle? Näihin kakkosnimiä saa myös ehdotella.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2013 klo 23:38"]

Tottakai moni suomalainen nimi taipuu ulkomailla hyvin, mutta kehotinkin vielä miettimään näitä yllä mainittuja. 

Halusin vain tuoda esille seikan, jota itse olisin toivonut vanhempieni ajattelevan, kun minut nimesivät 27 vuotta sitten.

Kannattaa miettiä myös kuinka vaikea nimi on yhdistettynä sukunimeen, onko se helppo?

[/quote]

Nyt oli kyse näistä kolmesta nimestä jotka olivat vaihtoehtomme, en tullut pyytämään neuvoa miten nimeä valitaan vaan mikä näistä paras. Itsekkin joudun melkein aina täällä Suomessa korjaamaan nimeäni vaikkei mikään vaikea olekaan, mutta kansainvälisempi kuin tämän suomalainen versio. 

Ap

Vierailija
2/37 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppohan nuo on ulkomaalaisen lausua. Onko nro 31 Päivikki tms? Vilho on kaunein mutta ehkä muotinimi. Jos se ei haittaa niin sitten se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vanhemmat ilmeisesti vihasivat tätä kansainvälisen nimen kannattajaa kun tämä oli lapsi!? aikamoinen tapa esittää kantansa!

Vierailija
4/37 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vilho ja armas vääntyvät aivan loistavasti myös englanninkielisen suussa. testasin miehelläni. toivo on vähän vaikeampi. se, että joutuu nimensä tavaamaan, on ihan yleistä, vaikka olisi ns. kansainvälisempikin nimi. 

Vierailija
5/37 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en myöskään käsitä miksi kummassa kukaan rupeaisi nimeään kääntämään. Kaikki mainitut nimet ovat ihania ja Vilho kaikista kaunein.

Vierailija
6/37 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
7/37 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vilho on ihanan pehmeä nimi, mutta ehkä sittenkin valitsisin armaksen.

Vierailija
8/37 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä nimeä tulee käyttämään jonain päivänä mies joka ulkomaan liikematkalla kertoessaan nimeään ei halua kääntää sitä "Dear" tai "Hope". Nyt ei nimetä lemmikkiä vaan ihminen, joka kantaa nimensä koulukiusauksen, intin ja elämänsä läpi. Älä vihaa lastasi.

Vierailija
9/37 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilho..miten olis vaikka Vilho Aleksanteri, tai Vilho Benjami, :)

Vierailija
10/37 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nimi pitäisi kääntää???

Mutta ap:n kysymykseen vastauksena: Vilho, koska se on kaunis nimi.

Vierailija
11/37 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on kivoja. Mulla on tässä pikku Armas sylissä. Tosin se taitaa kyllä tyllä toiseksi nimeksi. Eikä varmaan liikematkoilla tarvi välttämättä kääntää nimeään Deariksi. En minä ainakaan nimeäni ole miksikään kääntänyt ulkomailla ja suomea osaa niin harva, että tuskin ne ulkomaalaiset sitä itse alkavat käännellä.

Vierailija
12/37 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, lisää kaipailen vastauksia :)

Vierailija
13/37 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2013 klo 13:35"]

Tätä nimeä tulee käyttämään jonain päivänä mies joka ulkomaan liikematkalla kertoessaan nimeään ei halua kääntää sitä "Dear" tai "Hope". Nyt ei nimetä lemmikkiä vaan ihminen, joka kantaa nimensä koulukiusauksen, intin ja elämänsä läpi. Älä vihaa lastasi.

[/quote]

Kyllä, olen nimeämässä RAKKAAN lapseni, ja nämä miettimäni nimet ovat ihmisen nimiä ja löytyvät myös ihmisten nimipäiväkalenterista! Ja eiköhän kyse ole siitä miten kukin nimensä kantaa, eikös sitä sanota "ettei nimi miestä pahenna jos ei mies nimeä". Yhtä hyvin Niklas ja Antti voi olla koulukiusattu jos on ollakseen. Tuskin kukaan antaa nimen jonka toivoisi johtavan kiusaamiseen. En ymmärrä pointtiasi, ihme ajattelutapa sinulla! Nämä ovat nimittäin makuasioita ja minun mielestä nättejä miesten nimiä. Saat ilmeisesti jotain mielihyvää tuollaisesta kommentista joka ei edes vastannut kysymykseeni.

Ap

Vierailija
14/37 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
15/37 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armas tai Toivo, ihania molemmat!

Vierailija
16/37 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä löytyy ihana Vilho!:) Ääni Vilholle!

Vierailija
17/37 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna miettisin vielä. Olen elänyt kansainvälisen elämän kuten niin moni muukin ikäpolveni edustaja, saati sitten nämä tulevat polvet. Kamala olisi noita nimiä toistella ja opettaa ihmisille kouluissa, työpaikoilla ja missä ikinä sosialisoikin. 

Vierailija
18/37 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet elänyt kansainvälisen elämän, ymmärtäisit olla hiljaa.

Vierailija
19/37 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilho nyt on ainakin aivan järkyttävä nimi, mielestäni..mitn olisi Toivo Armas..kuulostaa kyllä ehkä enemmän vitsiltä nämä kaikki, ei voi mitään.

Vierailija
20/37 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kolme ovat järkyttävän huonoja nimiä pojalle. Koiralle voisin noista tuon Armaksen antaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan