Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Fuerteventurasta?

Vierailija
30.10.2013 |

Mitä tahansa kokemuksia tai tietoa, minne sinne kannattaa mennä, mitä tehdä jne... Olisin kovin kiitollinen :) Mainittakoon vielä, että pienen lapsen kanssa reissuun oltaisi lähdössä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Los Geranioksella perheen kanssa vuosituhannen vaihteessa. Hirveä paikka, torakoita, uimarannat kaukana ja lähes joka päivä oli uimista rajoittavat liput pystyssä. Turisti myyjältä ei saanut rauhaa, mulle reissun kohokohta oli narusta ja helmistä punottu letti päässä.

Vierailija
2/8 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida olla edes Fuerteventuralla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2013 klo 00:14"]

Olin Los Geranioksella perheen kanssa vuosituhannen vaihteessa. Hirveä paikka, torakoita, uimarannat kaukana ja lähes joka päivä oli uimista rajoittavat liput pystyssä. Turisti myyjältä ei saanut rauhaa, mulle reissun kohokohta oli narusta ja helmistä punottu letti päässä.

[/quote]

No juu, mutta  Los Generios on kyllä Teneriffalla.

Vierailija
4/8 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fuerten rannat ovat nudistin paratiisi, varsinkin saaren eteläosassa kuten  Jandiassa. Kävelet 300 metriä hotellin edustalta pois, niin vaatteita on 0,2 per vastaantulija. Se puketunut yleensä puhuu suomea. Ilmankos suuri suomalainen matkanjärjestäjäkin esitteessään oikein varoittaa,  että siellä voi tulla nudisti vastaan.

Vierailija
5/8 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä oli ihanan rauhallista.. oltiin just tuolla jandiassa mutta empä nudistehin törmännyt kertaakaan koko viikolla.. ei oikeastaan ole baareja joten yöllä oli rauhallista.. 

Vierailija
6/8 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/8 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova tuuli, paljon kaupustelijoita, mutta niinhän se on joka turistirysässä.

Vierailija
8/8 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä siellä olitte?

[quote author="Vierailija" time="11.11.2013 klo 13:40"]

Kova tuuli, paljon kaupustelijoita, mutta niinhän se on joka turistirysässä.

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan