Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin moni vuodattaa jatkuvasti ongelmiaan ystävilleen?

Vierailija
30.10.2013 |

Olen nyt tässä parin päivän aikana kuunnellut neljän eri kaverin ongelmia ja elämän murheita. Tulee välillä mieleen, että eivätkö nämä ihmiset voisi hakeutua vaikka terapiaan ongelmiensa kanssa. Joskus toivoisi ystävyyden olevan vähän kevyempää, eikä jatkuvaa ongelmista paasaamista. 

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan tällaista minä, ap, tarkoitin. Olen nyt esim. kuunnellut useita vuosia, kun eräs ystäväni kertoo samasta käsivaivastaan. Kerran kuuntelin suunnilleen 9 kuukautta, kun toinen ystäväni kertoi synnytyspelostaan. Tällaisia asioita siis tarkoitan. En sellaista, että joku kerran, tai muutamankin kerran kertoo huolistaan. Päinvastoin, olen ylpeä ollessani ystävän luottamuksen arvoinen.Eilen oli tosiaan huono päivä, kun näitä samasta ikuisuusongelmasta valittajia osui kohdalle kaksi.

Ap

[quote author="Vierailija" time="31.10.2013 klo 18:47"]

Pah. ymmärränap:ta! Jotkut ihmiset käyttävät ystäviään likasankoina joihin kaadetaan oma paha olo ja valitetaan vuodesta toiseen samaa paskaa. Ei sitä jaksa aina kuunnella.

[/quote]

Vierailija
22/23 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä se käsivaiva voi olla aika invalidisoiva ja harvemmat on kahta vuotta raskaana ...

Eli vähän edes empatiaa kehiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi