Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On se kamala tuo ilmavaiva-isän tapaus...

Vierailija
16.10.2013 |

Ilmapallo-isän tapuksen mainingeissa on syytä ottaa esille myös tämä ilmavaiva-isän traaginen kohtalo!

Tapaushan meni näin: Helsinkiläinen tavallinen kunnollinen ja kaikin puolin asiallinen mieshenkilö Torsti Perä-Pöppönen oli 8-vuotiaan poikansa Tahvon kanssa tullut lähiön halpahalliin hankkimaan suunnattomasti arkeaan helpottavaa kulutushyödykettä: Taikinakulhon nuolijaa.

-Olin jo kauan tarvinnut kyseistä hyödykettä ja tänään se oli tarjouksessa, kokonaista kymmenen senttiä halvemmalla. Otin siis Tahvon mukaan ja suuntasimme Halpa-Halliin kertoo Perä-Pöppönen.

Mieleinen nuolija löytyikin ja matkaa jatkettiin iloisena kohti elintarvikkeita, josta mukaan oli tarkoitus poimia hiivapaketti.

-Tullessamme sohvatyynyjen luo Tahvo meni kummallisen näköiseksi, alkoi irvistellä ja piteli mahaansa. Perä-Pöppönen tilittää.

Ilmaan alkoi nousta yhtäkkiä kauhea lemu hirveän pärinän saattelemana. Ihmiset kääntyivät katsomaan ja nopeimmat pakenivat jo paikalta...

-Mitä siinä sitten muuta: Nappasin sohvatyynyn ja aloin sillä vaimentaa Tahvon peräpäätä, sillä lapsi oli juuri saamassa trauman kertoo Perä-Pöppönen edelleen järkyttyneenä.

Paikalle ryntäsi myyjä, joka sieppasi tyynyn lapsen peffan edestä ja alkoi vielä löyhytellä sitä!

-Aikuinen nainen pienen pojan kimpussa! Uskomatonta! Myyjä kehtasi vielä väittää, että kaupan omaisuuteen ei saa helpottaa ilmavaivoja! Olen täysin tyrmistynyt Perä-Pöppönen kauhistelee.

Kummanen päätti kostaa Myyjälle ja teki hänestä youtubeen videon jossa Tahvo itkua tuhertaen, ruskea läntti housuissaan kertoo kauhunhetkistään (taustalla näkyy isä, joka vielä vähän vääntää korvasta saadakseen itkusta vaikuttavampaa)

Kuinka sitten kävikään: Asia kääntyikin täysin viatonta ilma-vaiva-iskää vastaan:

-Miksi minä ja lapseni emme saisi tehdä mitä huvittaa? Minä olen tottunut saamaan aina mitä haluan ja niin Tahvokin, Äitikin sanoo aina että ei tuhmat setät saa kieltää..Nyt kaikki nauraa mulle ja mun elämä on pilalla ja se nuolijakin meni poikki kun iskin sen kiukuissani kioskin seinään, summaa Perä-Pöppönen.

Sitä mä vielä et lopettakaa nyt ja se ilma-vaiva-isän kiusaaminen, tai mä tuun ja piarasen teidän naamalle!!!

T: Jorkka

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän