Masked Singer Suomi kausi 2 Official
Alkaa tänään hahmojen esittelyllä:
Kommentit (10902)
Vierailija kirjoitti:
taidatte olla oikeassa mikael prandsbrant beck tähti on pakkanen pystyis ja varmaan pystyy laulamaan nothing compares biisin samanlaisella raspilla kun pakkanen, eli taitaa arvoitus olla ratkennut.
Entäs ruumiinrakenne ja mm-urheilu?
Vierailija kirjoitti:
Uusia nimiä koitin miettiä, Niko Ahvonen, Sami Saari, Veeti Kallio...
Veeti Kallion ääni ja Niko Ahvosen kroppa. :D
Entäs Pauli Hanhiniemi, Tero Vaara, Jesse Kaikuranta, Rami Alanko, Mika Ikonen, Janne Tulkki.
Lyön vetoa, että Pakkanen on Ville Valo. Ääni, kropan muoto ja eleet täsmäävät.
Erittäin luultavaa kuitenkin on, että Pakkanen ei ole suomalainen. Kuitenkin jotain sidettä Suomeen on. Miettikää siltä kannalta kuitenkin.
Kalle Ahola, Jore Marjaranta... No joo, sellaista henkilöä ei taida löytyäkään johon kaikki vihjeet täsmäisivät. Ville Valo on kyllä hyvä vaihtoehto. Ja jotenkin takerrun tuohon ompelutaitoon, suutareita koulutukseltaan ovat mm. Veeti Kallio ja Sami Saari, niin ja se Holma osaa ommella...
Olen sitä mieltä että pakkasen ääni on jonkun huomattavasti vanhemman miehen kuin esim Mikko L tai Jyrki69. Hän ei myöskään ole suomalainen. Nämä ovat ainoat mistä olen varma pakkasen kohdalla. 😐
Mitkä Hiirulaisen vihjeet sopivat Jarkko Tammiseen? Eikö ne ensimmäiset vihjeet ja myös ääni sopinut aivan täysin Maija Vilkkumaahan. Ihan typerää, jos imitaattori osallistuu ja vihjeillä huijataan ja johdetaan harhaan...
Ohis, mutta samalla lailla kuin jotkut ovat kasvosokeita, värisokeita tai lukihäiriöisiä, jotkut eivät kykene erottamaan lauluäänien värisävyjä. Ihminen ei tätä välttämättä tajua itse.
Mitään sen kummemmin tuputtamatta, niin yhtenä huomiona Pakkasen englannin kielestä vs. nimeltä mainitsematon tv-juontaja:
Tämä tv-juontaja on asunut kuutisen vuotta elämästään englanninkielisissä maissa. Hän kävi lukion Kanadassa 1996-98 ja koputteli Hollywoodin ovia Los Angelesissa 2007-2010.
Tätä tuotanto voisi käyttää jonkinlaisena aasinsiltana sille että esittelykieleksi on valittu englanti.
En yhtään osaa arvata kuka se Pakkanen on. Toivon vain että tulisi joku oikeasti suuri yllätys hänen kohdallaan. Ettei olisi kukaan niistä jota täällä eniten veikkailtu vaan joku, joka todella ne leuat loksauttais auki kaikilla😁 mutta kuitenkin tunnettu ja sellanen että vois todeta "no niinpä tietenkin, hänhän se, olishan pitäny arvata mutta kun ei", siis siinä vaiheessa kun kuulee nimen ja näkee naaman. Itse veikkaan kuitenkin jotain ulkomaalaista tai sitten suomalainen jolla kuitenkin selvä suomiyhteys.
Taidan tietää kuka Pakkanen on. Ruotsalainen, 40+, ammattilaulaja. Aivan huikea laulaja. Joku oli laittanut tänne Konsta Hietasen version Love the way you lie. Ihan ok veto mutta ei huikea. Verratkaa Pakkasen versioon Lose yourself. Pakkasen ääni on avoimempi, luonnollisempi, syvempi, sävykkäämpi ja sen huomaa heti ensimmäisistä sanoista.
Go Pakkanen kirjoitti:
Taidan tietää kuka Pakkanen on. Ruotsalainen, 40+, ammattilaulaja. Aivan huikea laulaja. Joku oli laittanut tänne Konsta Hietasen version Love the way you lie. Ihan ok veto mutta ei huikea. Verratkaa Pakkasen versioon Lose yourself. Pakkasen ääni on avoimempi, luonnollisempi, syvempi, sävykkäämpi ja sen huomaa heti ensimmäisistä sanoista.
No kuka😲🙊 ja sopiiko vihjeetkin🤔
Vierailija kirjoitti:
En yhtään osaa arvata kuka se Pakkanen on. Toivon vain että tulisi joku oikeasti suuri yllätys hänen kohdallaan. Ettei olisi kukaan niistä jota täällä eniten veikkailtu vaan joku, joka todella ne leuat loksauttais auki kaikilla😁 mutta kuitenkin tunnettu ja sellanen että vois todeta "no niinpä tietenkin, hänhän se, olishan pitäny arvata mutta kun ei", siis siinä vaiheessa kun kuulee nimen ja näkee naaman. Itse veikkaan kuitenkin jotain ulkomaalaista tai sitten suomalainen jolla kuitenkin selvä suomiyhteys.
No nyt tuli väärin😄 siis suomalainen joka tehnyt pitkän menestyksekkään kansainvälisen uran...
Vierailija kirjoitti:
hmm. Väitätkö siis että esimerkiksi Susanna Laine laulaa tässä ilman värikynää?
En näe syytä epäillä sitä. Hän on ollut bändissä (Aikakone) laulajana, on ollut useammassakin musikaalissa esiintyjänä, takana on klassisen laulun opintoja. Ja treenasihan hän puoliseiskassa puolisen vuotta imitointia Jarkko Tammisen opissa, joten äänenkäyttöä on harjoiteltu.
Jos Pakkanen viikonloppuna nyt paljastuisi Mikko Leppilammeksi, niin olisi kyllä mielenkiintoista nähdä näiden ilmeet, jotka kovasti väittävät ettei Pakkanen voi olla Leppilampi.
Itse en ole mikään Leppilampi fani, mutta kun kuuntelee tarkkaan Pakkasen esityksiä, niin kyllä siellä välillä joissain kuuluu Leppilammen ääni (ainakin joissakin biiseissä).
Mutta minulle on kuitenkin loppujen lopuksi ihan sama kuka Pakkanen on.
Masked Singer on vain viihdeohjelma eikä sitä pidä todellakaan ottaa vakavasti.
Lisäksi myös yritän olla realisti sillä, että nyt on Korona-vuosi (toisinkuin ensimmäistä kautta kuvatessa), joten siksi en oikein usko että Pakkanen olisi ulkomaalainen. Mutta jos on ulkomaalainen, niin ok, voin myöntää olleeni väärässä.
Mutta minusta täällä kyllä voisi myös puhua välillä muistakin hahmoista, kuin Pakkasesta.
Joo, tiedän että monien mielestä Taikahattu, Hiirulainen ja Tohtori ovat jo ihan 100% varmasti selkeitä.
Minä voin kyllä uskoa, että Hiirulainen on Jarkko Tamminen ja Tohtori Marko Hietala.
Mutta Taikahattu on minulle kuitenkin vielä kysymysmerkki?
Eihän viime videossa Taikahattu suoraan myöntänyt, että olisi vetänyt höplästä. Hän vain vihjas, että ehkä on ehkä ei. Eikä hän myöskään sanonut suoraan, että hänellä olisi hitti Etelä-koreassa.
Lisäksi jo tuolla aiemmin kysyin, niin onko muka Krista Siegfrids (miten kirjoitetaankaan) tai Anna Puu olleet Tsekkiläisen miljardöörin kartanossa? En ainakaan löydä mitään juttua asiasta ja luulisi, että siitä olisi tehty lehtijuttu. (Ellei ole hämäystä, vaikka toisaalta ymmärsin, että hahmojen piti puhua lavalla totta..)
Sen kuitenkin olen löytänyt, että Kiira Korpi on ollut Venäläisen miljardöörin kartanossa, joten eipä Taikahattu taidakkaan olla Kiira Korpi.
Sekin on tuotannolta loistava veto, jos Pakkanen on joku kohtuullisen tuntematon ruotsalainen jonka nimen etsiminen esiin ei ole tullut kenellekään 394 sivun aikana mieleen ja vihjeiden tarkistaminen hänen osaltaan varmaan helvetin vaikeaa, sekä maskin paljastuttua "jim bäckman" - kuka - panelisteilla joku paperilappu edessä että onnitelkaa nyt ja kysykää "are you fron Sweden?" ja "are you man or woman?" ja "what did you do with that hammer?" ....
Vierailija kirjoitti:
Mitään sen kummemmin tuputtamatta, niin yhtenä huomiona Pakkasen englannin kielestä vs. nimeltä mainitsematon tv-juontaja:
Tämä tv-juontaja on asunut kuutisen vuotta elämästään englanninkielisissä maissa. Hän kävi lukion Kanadassa 1996-98 ja koputteli Hollywoodin ovia Los Angelesissa 2007-2010.
Tätä tuotanto voisi käyttää jonkinlaisena aasinsiltana sille että esittelykieleksi on valittu englanti.
Ihanko totta? Tätä yhtä huomiota ei olekaan mainittu kuin joka toisessa kommentissa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanko totta? Tätä yhtä huomiota ei olekaan mainittu kuin joka toisessa kommentissa...
Niinkö? Viititkö laittaa vaikka niiden viimeisimmän viiden kommentin numerot joissa tämä sama on mainittu? Jenkkireissusta siellä täällä puhutaan joo, mutta en ole huomannut että yksittäisiä huomioita lukuunottamatta tuota Kanadan aikaa olisi noteerattu. Mutta annapa listausta :)
Uusia nimiä koitin miettiä, Niko Ahvonen, Sami Saari, Veeti Kallio...