Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Masked Singer Suomi kausi 2 Official

Masked Singer Suomi kausi 2
12.09.2020 |

Alkaa tänään hahmojen esittelyllä:

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006632922.html

Kommentit (10902)

Vierailija
5221/10902 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noora Karma on valmistunut aikoinaan musiikin maisteriksi London College of Musicista

Sehän se

noora karma on sekä hertta että taikahattu

Ajatelkaa, jos se olisikin kauden yllätys 😄

Vierailija
5222/10902 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taikahattu = Irina Björklund

Hertta = Petra Olli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5223/10902 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuh kirjoitti:

Haa,nyt sen keksin! Pakkanen voisi olla the Iceman, Kimi Räikkönen 😅

Haha, sen hetken haluaisin nähdä kun Kimi oikeasti vetäis tuon Pakkasen eilisen biisin :D Kiitos nauruista!

Kyllähän Kimi karaokea laulaa kovastikin, ei sitä tiedä miten taitava hän onkaan!

Vierailija
5224/10902 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiirulainen on mies, joku imitoija

Vierailija
5225/10902 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Pakkanen on Mikael, niin hänen hahmonsa voi ihan hyvin edustaa Jadiksen kaltaista pahuutta ja valkoista kuningatarta (kokaa), josta hän pyrkii eroon. Pakkanen on selvästi henkinen kasvutarina ja kertomus tärkeiden elämänarvojen löytämisestä.

Vierailija
5226/10902 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiirulainen onTuure Borrelioosi

Pakkanen on Ville Valo (katsokaapa Villen elekieltä vaikkapa kahvimainoksessa (kuvassa suomalainen ikoni...)) Ville on muutenkin hentoinen ja pehmeälikkeinen, kuten pakkanen.

Lääkäri voisi tosiaan olla Raptorin Jufo III

Herrta Susanna Laine

Hattu Krista

Ärsytti muuten kun veitola puuttui Katajan puheeseen (Kristan vauvamahan saisi piilotettua hoisuihin), kuinka naisten vartaloita ei saisi koskaan arvostella. Ihan varmasti itsekin joskus sanoo esim. "onpa nätti vauvamasu, upeat sääret sinulla... veitola on tekopyyhyyden ja feikkiyden ruumiillistuma.

Vierailija
5227/10902 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiirulainen= Jarkko Tamminen

Taikahattu= Noora Karma

Hertta= Susanna Laine

Viikinki= Petri Nygård

Tohtori= Hector

Mutta pakkanen.. Eihän vaan Leppilampi.. olis vähän tylsää

Taikahattu olikin krista siegfrids.

Vierailija
5228/10902 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taikahattu= Noora Karma

Hertta= Susanna Laine

Viikinki= Petri Nygård

Tohtori= Hector

Mites siinä Taikahatun ensimmäisessä esityksessä? Eikös Taikahattu kaatunut siinä selälleen/kyljelleen?

Eihän raskaana oleva tee kaatumisia?

Niinpä itse edelleenkin mietin, että voisiko ihan oikeasti Taikahattu olla Kiira Korpi.

Vierailija
5229/10902 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krista ON taikahattu!

Verratkaa ääntä esim rusketusraitoihin

ja eilistä esitystä vaikka tähän

Vierailija
5230/10902 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taikahattu= Noora Karma

Hertta= Susanna Laine

Viikinki= Petri Nygård

Tohtori= Hector

Mites siinä Taikahatun ensimmäisessä esityksessä? Eikös Taikahattu kaatunut siinä selälleen/kyljelleen?

Eihän raskaana oleva tee kaatumisia?

Niinpä itse edelleenkin mietin, että voisiko ihan oikeasti Taikahattu olla Kiira Korpi.

Instassa tekee vielä syyskuussa kärrynpyöriä:)

Vierailija
5231/10902 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisin kuin täällä on väitetty, ei ole mitenkään varma asia että Pakkasen on oltava ei-suomalainen. Nytkin kun veikkailtiin vain suomalaisia, ei sen paremmin panelistit kuin Ilekään sanallakaan kommentoineet että ovatko veikkaukset kansallisuuden näkökulmasta edes järkeviä. Eli meille katsojille juuri yritetään antaa ymmärtää että voi ihan hyvin olla suomalainen.

Se että moinen saattaa meistä tuntua ns. väärältä harhaanjohtamiselta, ei tarkoita etteikö niin voi olla.

Pakkasen aksentti täytyy ottaa huomioon, tosin kai sellaisen voi opetella?

Aksentti kuten niin moni muukin asia kannattaa ottaa huomioon kun arvailee hahmoja.

Pointti siis että mitään sääntöä ei ole missään kerrottu että jos esittelyt on englanniksi, niin ei voi olla suomalainen.

Se tiedetään, mutta jotenkin se tuntuisi huijaamiselta. Tietenkään huijaus ei ole kiellettyä, tekeekään englanninkieli Pakkasen henkilöllisyydestä enemmän mysteerin. Pakkasella on selvästi aksentti, mutta miksei joku suomalainen olisi voinut opetella sellaista.

Aksentti on ihan opeteltavissa. Sitä paitsi miksi Pakkasella ei ole ollut samaa aksenttia aikaisemmissa esityksissä, jos se on hänen luonnollinen aksenttinsa?

Vierailija
5232/10902 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko Pakkanen olla näyttelijä Ville Virtanen? Asuu Ruotsissa, entinen SM-mestari esteratsastuksessa ja varmasti siis kisannut myös ulkomailla nuorempana. Turo, vanha Bowie-fani jne istuis tohon feminiinisempään glittertolppakenkäjuttuun. Kertonut avoimesti psykooseistaan,

oli nuorempana aika kova naistenmies ja myöskin hattuun nousi meininki. Jos vetäis ens kerralla jonkun Jukka Virtasen suomeksi sanoittaman biisin, niin paljastuisi!

Vierailija
5233/10902 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo siis mäkin vain odotan että Pakkanen vetää ens kerralla suomeksi biisin, niin menee lopullisesti pakka sekaisin!

Vierailija
5234/10902 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin Aaron Paul tuli Suomeen kuvaamaan?

Vierailija
5235/10902 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manuela Bosco on Hertta ja Kiti Kokkonen Taikahattu

Vierailija
5236/10902 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuh kirjoitti:

Haa,nyt sen keksin! Pakkanen voisi olla the Iceman, Kimi Räikkönen 😅

Haha, sen hetken haluaisin nähdä kun Kimi oikeasti vetäis tuon Pakkasen eilisen biisin :D Kiitos nauruista!

Kyllähän Kimi karaokea laulaa kovastikin, ei sitä tiedä miten taitava hän onkaan!

Kimin laulua kuulleena, voin kertoa että Pakkanen ei ole Räikkönen 🙄

Vierailija
5237/10902 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

taikahattu on varmuudella krista siegfrids

vastustin ajatusta raskauden vuoksi mutta liian moni vihje + ääni tekee siitä ilmiselvää.

Vierailija
5238/10902 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taikahattu= Noora Karma

Hertta= Susanna Laine

Viikinki= Petri Nygård

Tohtori= Hector

Ja hertta olikin Alina Tomnikov

Vierailija
5239/10902 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä hiljeni Leppilampea ehdottaneet ja siitä niin varmoja olleet..

En ymmärrä, miksi tästä täytyy aukoa päätä ja olla niin ylimielinen. Jos ihmiset on sitä mieltä, että se on Leppilampi, antakaa olla. Voitte ihan ystävällisesti perustella, miksi mielestänne ei ole. Ei tarvitse aina hyökätä tyyliin "vieläkö joku ehdottaa", "kylläpä hiljeni ihmiset", "voi hyvänen aika, ei tosiaan ole Leppilampi" tai "kylläpä ihmiset on ajattelee yksinkertaisesti" ym. Koska fakta vaan nyt on se, että kukaan ei voi varmaksi tietää, kuka Pakkanen on, ja hän voi olla myös Leppilampi, tuntui se teistä kuinka kurjalle ja epäreilulle hyvänsä.

Ei mitenkään olla ML Pakkanen. Pakkasen hahmo, olemus, esiintyminen ja karisma, kaikki kertoo ettei ole ML. Tämä esitys sen nyt viimeistään kertoi. Mutta jos ei vaan halua tunnustaa niin sitten täytyy vaan jatkaa sitkeästi hokemista.

Juuri tällaista kommentointia tarkoitin. Tämä pilaa fiiliksen tässä keskustelussa, kun ei voi asiallisesti keskustella. Sinä kun nyt valitettavasti et voi asiaa varmaksi sen paremmin tietää kuin muutkaan, vaikka mielestäsi juuri sinä olet oikeassa.

Eiköhän tällä palstalla saa jokainen kirjoittaa miten haluaa ja mitä mieltä itse on. Kukaanhan ei tosiaan vielä tiedä.

Eihän sitä voi kukaan estää. Aggressiivinen kommentointi on vaan niin väsyttävää.

Leppilampea on kieltämättä tuputettu täällä erittäin agressiiviseen sävyyn ja jos joku on ollut eri mieltä, niin alkanut kauhea jankkaaminen. Uskon kuitenkin, että kyseessä on ollut yksi ja sama ihminen. En yhtään ihmettele, jos joku on ärsyyntynyt siitä. Täytyy kuitenkin muistaa se, että tämä on viihdeketju, joten sitä toivoisi kommentoinnin olevan leppoisaa arvailua.:) Ei tämän pitäisi olla niin vakavaa.

En ole itse huomannut aggressiivista jankkaamista Leppilampea ehdottaneilta. Voi toki olla, että on itseltä mennyt ohi. Sen sijaan itse olen saanut näitä "no voi hyvänen aika" ja "kylläpä ihmiset ovat yksinkertaisia" -kommentteja. Nythän tämä Leppilampi-keskustelu lähti siitä, että pari ihmistä kuittaili, että kylläpä Leppilampea ehdottaneet ovat hiljaa, ja minä vastasin. En siis itse tuonut nimeä tähän keskusteluun nyt. Enkä ole ainoa, joka on häntä ehdottanut, joten on meitä useampi. Ja kuten sanoin, varma en itse ole.

Nimenomaan toivoisin, että tämä pysyisi viihdeketjuna. Eivät nämä nyt niin vakavia asioita ole.

No sulta on mennyt pahasti ohi. En yhtään ihmettele, jos joku kuittaili. Niin ala-arvoista tekstiä on joku ML fani täällä suoltanut.

Mitäköhän ala-arvoista? Huomaatko, että itse kommentoit täällä välillä aika aggressiivisesti? Tunnistan sinut, kun käytät ML-lyhennettä. Harmi, kun keskustelu menee tällaiseksi. Mukava olis lukea näitä, mutta tulee jotenkin kurja fiilis näistä nykyään, niin ehkä pysyn jatkossa paikoissa, joissa keskustelu pysyy asiallisena.

Moni on sitä mieltä, että Pakkanen ei ole Leppilampi. Sinä saat olla toista mieltä, mutta ei siitä silti tarvitse suuttua. Itse en käsitä, miksi tuotanto huijaisi meitä kieliasialla?

Ihmiset rakkaat. Ei mun kanssa tarvitse kenenkään olla samaa mieltä, enkä ole suuttunut yhtään mistään. Huomaan kyllä, että täällä ihmisillä menee hermot sanoista Mikko Leppilampi. Se, mikä häiritsee, on joidenkin ihmisten tapa sanoa asiat. Ne kun voi sanoa niin monella tapaa. Mutta tämä tästä.

Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa.

Ai että jos itse ihan asiallisesti perustellen sanon ketjussa, miksi minusta Pakkanen voisi potentiaalisesti olla henkilö X, olen jotenkin itse aiheuttanut sen, että ihmiset kommentoivat hyökkäävästi? Koko ajanhan täällä naureskellaan "Leppilampi-hulluille" ja koko nimeä ei saisi keskustelussa edes mainita ;)

Vierailija
5240/10902 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkanen ei ole pitkä. Huomasitteko eilisessä esityksessä hänen kengät. Sattui näkymään. Oli todellakin korkeat korot niissä.