Masked Singer Suomi kausi 2 Official
Alkaa tänään hahmojen esittelyllä:
Kommentit (10902)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persbrandt on 189cm pitkä, ja Pakkanen on aika paljon lyhyempi ja jotenkin ”kuikelompi”.
Tuo on kyllä tietynlainen uskottavuusongelma, mutta esim. eilisessä tanssiesityksessä Pakkanen loisti pitkänä muihin tanssijoihin verrattuna, että mikään lyhyt hän ei ole.
Mikael Persbrandt on ilmeisesti yllättävän kuikelo - painoksi ilmoitetaan 82 kiloa - normaali miesmallin paino ja pituus hänellä.
Itselleni eniten vaikea sulattaa oli eilisessä esityksessä vahva aksentti, kun edellisissä esityksissä oli ollut huomaamaton aksentti.
Jotenkin tuntuu että tahallaan niittasi aksentilla arveluja alkuperästään, eli aksentti oli vihje, olsi pystynyt laulamaan ilman aksenttiakin - Eminem olisi kuullostanut hauskalta tuolla aksentiila.
Kyllä ihmettelee, että voiko olla sama henkilö edes eri esityksissä, mutta pakko sen on olla :D
Mikael on viime vuosina hoikistunut huomattavasti, kun on jäänyt viina ja huumeet pois. Mutta totta, että Pakkanen on hieman erilainen joka kerta. Pitää mielen vireänä, ihana hahmo <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"100% varmaa ellei yllättävää käännettä tule" :D
Se on ihan varmasti näin paitsi jos onkin jotenkin toisin! :D
Olisi pitänyt sanoa "näillä tiedoilla".
Pakkanen käytännössä poissulki Mikko Leppilammen ja Ville Valon eilisellä esityksellään ja toi lisää tarinaa joka vahvisti hänen olevan Mikael Persbrandt.
Ja vielä kun lisäät "minun mielestäni" niin aletaan olla oikealla varmuustasolla ;)
Ok. sanotaan sitten että täysi 100% varmuus asiasta on, ilman ehdollisuuksia ja mielipiteitä, fakta.
Mä oon miettinyt että voisko Ilellä olla kans välillä piilokorot, se vaikeuttaisi huomattavasti hahmojen pituusvertailua 🤔.
Pakkasessa mua mietityttää se vihjaus nilkkojen murtumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"100% varmaa ellei yllättävää käännettä tule" :D
Se on ihan varmasti näin paitsi jos onkin jotenkin toisin! :D
Olisi pitänyt sanoa "näillä tiedoilla".
Pakkanen käytännössä poissulki Mikko Leppilammen ja Ville Valon eilisellä esityksellään ja toi lisää tarinaa joka vahvisti hänen olevan Mikael Persbrandt.
Ja vielä kun lisäät "minun mielestäni" niin aletaan olla oikealla varmuustasolla ;)
Ok. sanotaan sitten että täysi 100% varmuus asiasta on, ilman ehdollisuuksia ja mielipiteitä, fakta.
Sanoit tuon jo kerran ;)
Vierailija kirjoitti:
Mä oon miettinyt että voisko Ilellä olla kans välillä piilokorot, se vaikeuttaisi huomattavasti hahmojen pituusvertailua 🤔.
No tää nillkojen murtuminen vahvistaisi Bam Margeraa Pakkaseksi aika kovasti? Jackass-aikoina, ja toki myöhemminkin, mennyt varmaan suurin osa luista rikki?
Henkilökohtaisesti pidän edelleen E-typen Pakkasena. Hengelliset sanavalinnat tulivat lauantain jaksossa esille insertissä. Ylistäisikö Persbrandt Jumalaa? En ole huonannut vaikka minäkin olen ne muistelmat lukenut.
Narnian tarinat katsotaan kirjallisuuspiireissä viittaavan raamattuun, Aslan on itse vapahtaja. Jadis on Lilithin, Aatamin ensimmäisen vaimon tytär, ei ihmiskunnan äidin Eevan jälkeläinen. E-type ei ole kuitenkaan mikään umpiuskis, puolustaa seksuaalivähemmistöjä. Pakkasen hahmossa onkin hienosti sekä maskulini- että feminiinpuoli.
Niin ja Pakkasen pituus näyttää tosiaankin vaihtelevan. Onkohan inserttejä ja mutta lisämateriaalia kuvattu statistin avulla? Itse artisti on mahdollisesti lähtenyt maasta kun musiikkiosuudet saatu purkitettua, jokuhan kertoi että kuvattiin viikossa..
Mainittakon vielä, etten fanita ketään. Minua vain kiinnostaa Masked Singers ohjelmana.
Huuh, onpa omituinen ketju! Kuinka te tulette ollenkaan toimeen, kun ohjelmaan tulee 2 viikon tauko?
Haa,nyt sen keksin! Pakkanen voisi olla the Iceman, Kimi Räikkönen 😅
Juuh kirjoitti:
Haa,nyt sen keksin! Pakkanen voisi olla the Iceman, Kimi Räikkönen 😅
Haha, sen hetken haluaisin nähdä kun Kimi oikeasti vetäis tuon Pakkasen eilisen biisin :D Kiitos nauruista!
Vierailija kirjoitti:
Huuh, onpa omituinen ketju! Kuinka te tulette ollenkaan toimeen, kun ohjelmaan tulee 2 viikon tauko?
Huonosti tullaan toimeen! Ärsyttää, koska se hetki kun Pakkanen paljastetaan venyy :(
Vierailija kirjoitti:
Persbrandt on 189cm pitkä, ja Pakkanen on aika paljon lyhyempi ja jotenkin ”kuikelompi”.
Mikael on kuikelo tällä hetkellä. Mä olen ollut eräässä tuotannossa mukana ja voin kokemuksesta sanoa, että pituutta ja painoa voi muokata rankalla kädellä. Henkilö saadaan näyttämään eri kikoilla kääpiöltä tai jättiläiseltä tarpeen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa hahmojen henkilöllisyyden arvaaminen on kivempaa kuin ohjelman katsominen. Ainakin tällainen minun kaltainen murhamysteereistä ja salapoliisitarinoista kiinnostunut henkilö rakastaa ratkoa arvoituksia.
Vierailija kirjoitti:
Jos kyseessä on Mikael, niin osa vihjeistä saattaa liittyä hänen roolisuorituksiinsa. Ihan niinkuin viime kaudella Hedberg ja Konttori.
Onhan se helpompi arvuutella Pakkaseksi Leppilampea, Valoa ym. koska heidän elämäntarinat ovat monien tiedossa lehtijuttujen ja haastattelujen kautta. Naamat on myös tuttuja kaikille. En mä tiedä tarpeeksi E-typestä tai Scooterin laulajasta, jotta osaisin ruveta yhdistämään heitä Pakkasen vihjeisiin. Peacock oli helpompi arvattava ihan pelkästään jo äänen takia. Hän myös lauloi aina samalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän Ilelle ole saatu n 190cm pituutta kenkien korkojen avulla. Helpostikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisin kuin täällä on väitetty, ei ole mitenkään varma asia että Pakkasen on oltava ei-suomalainen. Nytkin kun veikkailtiin vain suomalaisia, ei sen paremmin panelistit kuin Ilekään sanallakaan kommentoineet että ovatko veikkaukset kansallisuuden näkökulmasta edes järkeviä. Eli meille katsojille juuri yritetään antaa ymmärtää että voi ihan hyvin olla suomalainen.
Se että moinen saattaa meistä tuntua ns. väärältä harhaanjohtamiselta, ei tarkoita etteikö niin voi olla.
Pakkasen aksentti täytyy ottaa huomioon, tosin kai sellaisen voi opetella?
Aksentti kuten niin moni muukin asia kannattaa ottaa huomioon kun arvailee hahmoja.
Pointti siis että mitään sääntöä ei ole missään kerrottu että jos esittelyt on englanniksi, niin ei voi olla suomalainen.
Vaikka ei ole sanottu mitään sääntöä, niin miksi käytetään englantia, jos kyseessä on supisuomalainen ? Ei mene jakeluun, eikä pidä mennä. Pitää olla tosi painavat perustelut sille, miksi kielenä on englanti eikä suomi jos/kun hahmo on suomalainen.
En tiedä kuka ehdotti ensin aiempana ketjussa, mutta todellakin Pakkanen voisi olla Nico Rosberg! Tunnettu siitä että uskaltaa laulaa julkisestikin, maailmanmestari.
Tuo on kyllä tietynlainen uskottavuusongelma, mutta esim. eilisessä tanssiesityksessä Pakkanen loisti pitkänä muihin tanssijoihin verrattuna, että mikään lyhyt hän ei ole.
Mikael Persbrandt on ilmeisesti yllättävän kuikelo - painoksi ilmoitetaan 82 kiloa - normaali miesmallin paino ja pituus hänellä.
Itselleni eniten vaikea sulattaa oli eilisessä esityksessä vahva aksentti, kun edellisissä esityksissä oli ollut huomaamaton aksentti.
Jotenkin tuntuu että tahallaan niittasi aksentilla arveluja alkuperästään, eli aksentti oli vihje, olsi pystynyt laulamaan ilman aksenttiakin - Eminem olisi kuullostanut hauskalta tuolla aksentiila.
Kyllä ihmettelee, että voiko olla sama henkilö edes eri esityksissä, mutta pakko sen on olla :D