Masked Singer Suomi kausi 2 Official
Alkaa tänään hahmojen esittelyllä:
Kommentit (10902)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
veikkaan että pakkanen on Ola Salo
Miten häneen liittyy Oscar-palkinto ja Jenkit?
en tiedä, sillä oli tänään kumminkin samantyyppiset kengät ku ola salolla euroviisuissa
Taikahattu=Krista
Hiirulainen=Armi Toivanen
Hertta=Manuela Bosco
...muista ei tietoo...
En ole seurannut Beck-sarjaa mutta eikö se tule melkein jatkuvalla syötöllä MTV3:lla ja apukanavilla, aivan kuin 007 seikkailee joka kesä nelosella -> iso rahasampo sekä MTV3:lle että Beck-elokuvien oikeuksien haltijalle -> aika luonnollinen ratkaisu että joku Beck-hahmo saadaan Suomeen ja Masked Singeriin - ehkä helpompaa ja kannattavampaa kuin yrittää haalia Ron Moss USA:sta. (kuka muistaa edes kuka hän on?)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä hiljeni Leppilampea ehdottaneet ja siitä niin varmoja olleet..
En ymmärrä, miksi tästä täytyy aukoa päätä ja olla niin ylimielinen. Jos ihmiset on sitä mieltä, että se on Leppilampi, antakaa olla. Voitte ihan ystävällisesti perustella, miksi mielestänne ei ole. Ei tarvitse aina hyökätä tyyliin "vieläkö joku ehdottaa", "kylläpä hiljeni ihmiset", "voi hyvänen aika, ei tosiaan ole Leppilampi" tai "kylläpä ihmiset on ajattelee yksinkertaisesti" ym. Koska fakta vaan nyt on se, että kukaan ei voi varmaksi tietää, kuka Pakkanen on, ja hän voi olla myös Leppilampi, tuntui se teistä kuinka kurjalle ja epäreilulle hyvänsä.
Ei mitenkään olla ML Pakkanen. Pakkasen hahmo, olemus, esiintyminen ja karisma, kaikki kertoo ettei ole ML. Tämä esitys sen nyt viimeistään kertoi. Mutta jos ei vaan halua tunnustaa niin sitten täytyy vaan jatkaa sitkeästi hokemista.
Juuri tällaista kommentointia tarkoitin. Tämä pilaa fiiliksen tässä keskustelussa, kun ei voi asiallisesti keskustella. Sinä kun nyt valitettavasti et voi asiaa varmaksi sen paremmin tietää kuin muutkaan, vaikka mielestäsi juuri sinä olet oikeassa.
Eiköhän tällä palstalla saa jokainen kirjoittaa miten haluaa ja mitä mieltä itse on. Kukaanhan ei tosiaan vielä tiedä.
Eihän sitä voi kukaan estää. Aggressiivinen kommentointi on vaan niin väsyttävää.
Leppilampea on kieltämättä tuputettu täällä erittäin agressiiviseen sävyyn ja jos joku on ollut eri mieltä, niin alkanut kauhea jankkaaminen. Uskon kuitenkin, että kyseessä on ollut yksi ja sama ihminen. En yhtään ihmettele, jos joku on ärsyyntynyt siitä. Täytyy kuitenkin muistaa se, että tämä on viihdeketju, joten sitä toivoisi kommentoinnin olevan leppoisaa arvailua.:) Ei tämän pitäisi olla niin vakavaa.
En ole itse huomannut aggressiivista jankkaamista Leppilampea ehdottaneilta. Voi toki olla, että on itseltä mennyt ohi. Sen sijaan itse olen saanut näitä "no voi hyvänen aika" ja "kylläpä ihmiset ovat yksinkertaisia" -kommentteja. Nythän tämä Leppilampi-keskustelu lähti siitä, että pari ihmistä kuittaili, että kylläpä Leppilampea ehdottaneet ovat hiljaa, ja minä vastasin. En siis itse tuonut nimeä tähän keskusteluun nyt. Enkä ole ainoa, joka on häntä ehdottanut, joten on meitä useampi. Ja kuten sanoin, varma en itse ole.
Nimenomaan toivoisin, että tämä pysyisi viihdeketjuna. Eivät nämä nyt niin vakavia asioita ole.
No sulta on mennyt pahasti ohi. En yhtään ihmettele, jos joku kuittaili. Niin ala-arvoista tekstiä on joku ML fani täällä suoltanut.
Mitäköhän ala-arvoista? Huomaatko, että itse kommentoit täällä välillä aika aggressiivisesti? Tunnistan sinut, kun käytät ML-lyhennettä. Harmi, kun keskustelu menee tällaiseksi. Mukava olis lukea näitä, mutta tulee jotenkin kurja fiilis näistä nykyään, niin ehkä pysyn jatkossa paikoissa, joissa keskustelu pysyy asiallisena.
Moni on sitä mieltä, että Pakkanen ei ole Leppilampi. Sinä saat olla toista mieltä, mutta ei siitä silti tarvitse suuttua. Itse en käsitä, miksi tuotanto huijaisi meitä kieliasialla?
Vierailija kirjoitti:
Tämän päivän biisi tuntui siltä, ettei ollut Pakkaselle kovin tuttu toisin kuin hänen aiemmin esittämänsä. Nyt hän laittoi mikkiä jotenkin aina todella aikaisin suunsa eteen ennen kuin laulu edes alkoi. Edellisissä biiseissä mielestäni on laittanut mikkiä ihan luonnollisesti ja ajallaan suunsa eteen.
Minusta aikaisemmin on jopa äänitetyssä kappaleessa laulu joskus alkanut vähän väärin. Pakko myöntää, että tuollaisestakin tulee Jyrki 69 mieleen.
Hasselhoff on ainoa julkkis joka saatais Suomeen. Oliko se talk show maikkarin ohjelma?
Vierailija kirjoitti:
Moni miesnäyttelijä on esim. 155cm ja näyttää pidemmältä. Ja naisnäyttelijä joka on pitkä saadaan näyttämään lyhyemmältä. Eikä ne seiso kyyryssä. Esim. Toinen seisoo kauempana mutta kamerassa näkyy kuin olisi vierekkäin.
Olisiko muutama esimerkki näistä monista 155-senttisistä, pidemmiltä näyttävistä miesnäyttelijöistä?
Pakkanen on Peter Franzen ja Taikahattu Irina Björklund.
Vierailija kirjoitti:
Itse siis veikkasin vihjeiden perusteella Leppilampea tai jotain muuta johon annetut vihjeet sopisivat - mutta ei.
Mikael Persbrandt siis tällä hetkellä uskottavin henkilö Pakkaseksi, vihjeistä viis, ei sille mitään voi.
- ääni nimenomaan kohdassa "no way i'm disco dancing" kun hän ähkäisee sen lopun niin on hyvin äijämäinen ja tällä hetkellä ei tule muuta ehdokasta mieleen. Mielestäni ähkii samalla tavalla haastatteluissa, röhöttää tuolilla.
- koko on luultavasti hämätty, ehkä 189 pituus ei tule ruudussa esille ja kenkä ehkä on pieni 43 vaikka on tuon kokoinen mies.
- "tämä voi tulla teille yllätyksenä" - talviurheilu jossa tulee kylmä niin että hampaat kalisevat ja voi sattua, joka tekee ko, mystisestä urhielusta vielä paremman hänen mielestään - "ultimaattinen alfa-puoli" - on edelleen suuri mysteeri, mikä se Persbrandtin harrastus on?
Vihjeiden tapahtumat kai käytännössä viittaavat Ruotsiin, mitään Hollywoodia Persbrandt ei wikin mukaan ole koskaan edes yrittänyt?
Mutta näillä mennään, jos ei jotain uutta ilmene.
Siitä on jo aikaa, mutta luin M.P:n elämänkerran ja muistaakseni mainitsi ettei ole oikein ikinä ollut kovin kiinnostunut näyttelemään Hollywoodissa
Tohtori on Jufo lll Raptorista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni miesnäyttelijä on esim. 155cm ja näyttää pidemmältä. Ja naisnäyttelijä joka on pitkä saadaan näyttämään lyhyemmältä. Eikä ne seiso kyyryssä. Esim. Toinen seisoo kauempana mutta kamerassa näkyy kuin olisi vierekkäin.
Olisiko muutama esimerkki näistä monista 155-senttisistä, pidemmiltä näyttävistä miesnäyttelijöistä?
Tom Cruise on aika lyhyt, mutta näyttää pitkältä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, miksi tästä täytyy aukoa päätä ja olla niin ylimielinen. Jos ihmiset on sitä mieltä, että se on Leppilampi, antakaa olla. Voitte ihan ystävällisesti perustella, miksi mielestänne ei ole. Ei tarvitse aina hyökätä tyyliin "vieläkö joku ehdottaa", "kylläpä hiljeni ihmiset", "voi hyvänen aika, ei tosiaan ole Leppilampi" tai "kylläpä ihmiset on ajattelee yksinkertaisesti" ym. Koska fakta vaan nyt on se, että kukaan ei voi varmaksi tietää, kuka Pakkanen on, ja hän voi olla myös Leppilampi, tuntui se teistä kuinka kurjalle ja epäreilulle hyvänsä.
Ei mitenkään olla ML Pakkanen. Pakkasen hahmo, olemus, esiintyminen ja karisma, kaikki kertoo ettei ole ML. Tämä esitys sen nyt viimeistään kertoi. Mutta jos ei vaan halua tunnustaa niin sitten täytyy vaan jatkaa sitkeästi hokemista.
Juuri tällaista kommentointia tarkoitin. Tämä pilaa fiiliksen tässä keskustelussa, kun ei voi asiallisesti keskustella. Sinä kun nyt valitettavasti et voi asiaa varmaksi sen paremmin tietää kuin muutkaan, vaikka mielestäsi juuri sinä olet oikeassa.
Eiköhän tällä palstalla saa jokainen kirjoittaa miten haluaa ja mitä mieltä itse on. Kukaanhan ei tosiaan vielä tiedä.
Eihän sitä voi kukaan estää. Aggressiivinen kommentointi on vaan niin väsyttävää.
Leppilampea on kieltämättä tuputettu täällä erittäin agressiiviseen sävyyn ja jos joku on ollut eri mieltä, niin alkanut kauhea jankkaaminen. Uskon kuitenkin, että kyseessä on ollut yksi ja sama ihminen. En yhtään ihmettele, jos joku on ärsyyntynyt siitä. Täytyy kuitenkin muistaa se, että tämä on viihdeketju, joten sitä toivoisi kommentoinnin olevan leppoisaa arvailua.:) Ei tämän pitäisi olla niin vakavaa.
En ole itse huomannut aggressiivista jankkaamista Leppilampea ehdottaneilta. Voi toki olla, että on itseltä mennyt ohi. Sen sijaan itse olen saanut näitä "no voi hyvänen aika" ja "kylläpä ihmiset ovat yksinkertaisia" -kommentteja. Nythän tämä Leppilampi-keskustelu lähti siitä, että pari ihmistä kuittaili, että kylläpä Leppilampea ehdottaneet ovat hiljaa, ja minä vastasin. En siis itse tuonut nimeä tähän keskusteluun nyt. Enkä ole ainoa, joka on häntä ehdottanut, joten on meitä useampi. Ja kuten sanoin, varma en itse ole.
Nimenomaan toivoisin, että tämä pysyisi viihdeketjuna. Eivät nämä nyt niin vakavia asioita ole.
No sulta on mennyt pahasti ohi. En yhtään ihmettele, jos joku kuittaili. Niin ala-arvoista tekstiä on joku ML fani täällä suoltanut.
Mitäköhän ala-arvoista? Huomaatko, että itse kommentoit täällä välillä aika aggressiivisesti? Tunnistan sinut, kun käytät ML-lyhennettä. Harmi, kun keskustelu menee tällaiseksi. Mukava olis lukea näitä, mutta tulee jotenkin kurja fiilis näistä nykyään, niin ehkä pysyn jatkossa paikoissa, joissa keskustelu pysyy asiallisena.
Moni on sitä mieltä, että Pakkanen ei ole Leppilampi. Sinä saat olla toista mieltä, mutta ei siitä silti tarvitse suuttua. Itse en käsitä, miksi tuotanto huijaisi meitä kieliasialla?
Ihmiset rakkaat. Ei mun kanssa tarvitse kenenkään olla samaa mieltä, enkä ole suuttunut yhtään mistään. Huomaan kyllä, että täällä ihmisillä menee hermot sanoista Mikko Leppilampi. Se, mikä häiritsee, on joidenkin ihmisten tapa sanoa asiat. Ne kun voi sanoa niin monella tapaa. Mutta tämä tästä.
Vaikka olen itse sanonut että Pakkanen ei ole suomalainen, tulkut silti mieleen, että voisko silti olla Ville Valo.
Esim nuo pari matalampaa laulettua biisiä..
Ja kysymys onko serial killer of hearts. Himillähän on sen niminen biisikin kuin heart kller ja sen nimisiä fanisivujakin, esim faceboonissa.
... Villestä ainakaan kukaan ei voi sanoa "ei oo tsrpeeksi tunnettu" 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tom Cruise on aika lyhyt, mutta näyttää pitkältä?
James McAvoy, Al Pacino, Humphrey Bogart, Dustin Hoffman, Richard Dreyfuss ja Charlie Chaplin ovat kaikki olleet lyhyitä. Tämä 155cm on selvästi vain viittaus "lyhyempään" mieheen.
Toisin kuin täällä on väitetty, ei ole mitenkään varma asia että Pakkasen on oltava ei-suomalainen. Nytkin kun veikkailtiin vain suomalaisia, ei sen paremmin panelistit kuin Ilekään sanallakaan kommentoineet että ovatko veikkaukset kansallisuuden näkökulmasta edes järkeviä. Eli meille katsojille juuri yritetään antaa ymmärtää että voi ihan hyvin olla suomalainen.
Se että moinen saattaa meistä tuntua ns. väärältä harhaanjohtamiselta, ei tarkoita etteikö niin voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset rakkaat. Ei mun kanssa tarvitse kenenkään olla samaa mieltä, enkä ole suuttunut yhtään mistään. Huomaan kyllä, että täällä ihmisillä menee hermot sanoista Mikko Leppilampi. Se, mikä häiritsee, on joidenkin ihmisten tapa sanoa asiat. Ne kun voi sanoa niin monella tapaa. Mutta tämä tästä.
Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa.
Ihmetyttää se, että panelistit ehdottavat pääasiassa Pakkaseksi suomalaisia henkilöitä, mutta niin se taisi olla myös Peacockin kohdalla. Minusta Peacockilla ja Pakkasella on molemmilla niin vahvat aksentit, että sen takia en epäile heitä suomalaiseksi. Taikahattu taas on selvästi suomenruotsalainen.
https://www.iltalehti.fi/leffat/a/2014120318888245
Jos Pakkanen on Persbrandt, tuo voisi selittää sen ulottumattomissa olevan Oscar-patsaan. Mikaelin rooli Hobitissa piti olla suuri ja hänen piti tehdä kansainvälinen läpimurto, mutta kolmannesta Hobitista koko Mikaelin Beorn-hahmo leikattiin pois.
En ole katsonut koskaan kokonaista Beck-elokuvaa, joten Persbrandt on minulle täysin tuntematon mutta alan silti kallistua häneen!
Miten häneen liittyy Oscar-palkinto ja Jenkit?