Masked Singer Suomi kausi 2 Official
Alkaa tänään hahmojen esittelyllä:
Kommentit (10902)
ääh, ei tästä tule mitään, emme tiedä mitään :(
Mahtava juttu, et tämä Pakkanen on näin mysteerinen hahmo😊 toivottavasti säilyy sellaisena paljastukseen asti.
Minulle tuli Peter Franzen mieleen, mutta miksi puhuisi englantia?
Mitkä olivat Viikingin vihjeet, Peter esitti Haraldia HBOn The Vikings sarjassa
Mitä varten Pandora sai puhua englantia vaikka oli ruotsalainen joka asuu Suomessa?
Ruosin kieli on toinen kotimainen kieli.
Vierailija kirjoitti:
Mitä varten Pandora sai puhua englantia vaikka oli ruotsalainen joka asuu Suomessa?
Ruosin kieli on toinen kotimainen kieli.
Ilmeisesti vaan pelättiin menevän liian helpoksi jos ois ruotsia puhunu🤔 eikä kuitenkaan ollut suomalainen...
Mustakin on ihan huippua, että Pakkanen on näin mystinen! Kukaan suomea puhuva hän ei tietenkään ole, sen voi unohtaa. Muut jutut voi olla hämäystä, kieli ei.
Punainen matto ja Oscar-patsas viittaisivat vahvasti näyttelijään. Onko se hänelle ojennettu tähden muotoinen patsas joku oikea palkinto? Vai kuvastaako vaan, että on jollain tapaa palkittu..
Itse ajattelisin, että vihje siitä että "pitää (extreme?)talviurheilusta vaikka kuulostaa oudolta", viittaisi siihen, että hän tulee maasta, jossa ei olisi kylmää talvea/lunta..? Etelä-eurooppalainen, latino? Kanada-kysymykseen hän vastasi olkia kohauttamalla.. Linkittyykö Columbia-joki Kolumbian valtioon?! Toisaalta vihjevideossa näytettiin hotellin seinän Pohjoismaiden liput.. "Logistisesti" ajateltuna kyseessä ei koronan takia voisi olla ihan kuka tahansa, vaan todennäköisimmin Suomessa ainakin osittain asuva.
Sydänten sarjamurhaajan voisi ymmärtää joko niin, että nais(/mies)ystävät ovat vaihtuneet tiuhaan tai sitten se viittaa johonkin rooliin: vampyyri, kannibaali, patologi 😄
Selvä vihje on, että on ensiesiintymisestään menestystä ja mainetta saanut, sittemmin flopannut. Ei ole kuitenkaan mikään poikanen enää, sen kuulee äänestä.
Ihanan vaikeaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se Something’s gotten hold of my heart/Sydämeni osuman sai ole ns. homobiisi? Voisko kertoa siitä, että Pakkanen on ehkä ollut joskus jonkinlainen homoikoni? On vähän sen oloinen.
Mä olen ehdottanut täällä sellaisia henkilöitä, mutta saan vaan alapeukkuja.
Ketä esimerkiksi? En oo lukenut koko ketjua.
Conchita Wurst, Christal Snow
Molemmat sopisivat fysiikaltaan, mutta ääneltään ei. Vihjeet eivät myöskään sovi kumpaankaan.
Vihjeethän sopivat hyvin Conchitaan, ihan jo sekin vihje että on syntynyt pienen joen varrella, jota ympäröi vuoret. Conchitalla on muuten mahtava ääniala, hän pystyy laulamaan korkealta ja kovaa, mutta myös erittäin matalalta. Sairastui Hiv:iin joten takapakkia elämässä on ollut. Myös laulu-ura on välillä junnannut. Kannattaa myös googlata ehdottamiensa julkkiksien kädet, harvalla on nimittäin noin taipuisat peukalot kuin Pakkasella, täällä ehdotetuista mm. Leppilammella ja Ronn Mossilla on sellaiset.
HIIRULAINEN on Maija Vilkkumaa. Esittelyssä mainitaan kappaleet: Meikit, ketjut ja vyöt sekä Pitkä ihana leikki. Opiskellut Kallion ilmaisutaiteen lukiossa
Jos nappaatte Pakkasen videon vaikka sen Lose Yourselfin youtubesta, jossa on vihjeitä alussa, ja soitatte VLC:llä ja vaihdatte äänenkorkeuden lisäasetuksista äänenkorkeuden 3,0-4.0 välille että hahmo puhuu normaalilla äänenkorkeudella, niin mielestäni on ainakin 100% varmaa että Michael Monroe se ei ole - jos kertoja on sama kuin laulaja - koska kertoja hahmo puhuu rauhallisesti ja tasaisesti, värittömästi - äänestä on varmaan asiantuntijat saaneet persoonalliset piirteet aika hyvin pois mutta rytmi, tasaisuus ja rauhallisuus, kuin luennoitsija
Vierailija kirjoitti:
Mahtava juttu, et tämä Pakkanen on näin mysteerinen hahmo😊 toivottavasti säilyy sellaisena paljastukseen asti.
Mikko Leppilampi on kaukana mystisyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Minulle tuli Peter Franzen mieleen, mutta miksi puhuisi englantia?
Mitkä olivat Viikingin vihjeet, Peter esitti Haraldia HBOn The Vikings sarjassa
Viikinki on Petri Nygård, lauluääni jo paljastaa sen. Samoin mm. vihjeet Tarja Halosesta, Christal Snowsta ja tietty se ruotsin lippu. Yläkropan liikehdintä ja ns. viikinki asento on taattua Petriä.
Vierailija kirjoitti:
Jos nappaatte Pakkasen videon vaikka sen Lose Yourselfin youtubesta, jossa on vihjeitä alussa, ja soitatte VLC:llä ja vaihdatte äänenkorkeuden lisäasetuksista äänenkorkeuden 3,0-4.0 välille että hahmo puhuu normaalilla äänenkorkeudella, niin mielestäni on ainakin 100% varmaa että Michael Monroe se ei ole - jos kertoja on sama kuin laulaja - koska kertoja hahmo puhuu rauhallisesti ja tasaisesti, värittömästi - äänestä on varmaan asiantuntijat saaneet persoonalliset piirteet aika hyvin pois mutta rytmi, tasaisuus ja rauhallisuus, kuin luennoitsija
Ohjelmassa on mainittu ja samoin tällä palstalla on monta kertaa kerrottu, että ohjelmassa käytetään ääninäyttelijöitä. Hahmot laulavat itse, mutta eivät hoida puheosuuksia itse.
Vierailija kirjoitti:
No kun hahmot eivät hoida puhe osuuksia.
Vierailija kirjoitti:
HIIRULAINEN on Maija Vilkkumaa. Esittelyssä mainitaan kappaleet: Meikit, ketjut ja vyöt sekä Pitkä ihana leikki. Opiskellut Kallion ilmaisutaiteen lukiossa
Minä melkein voisin panna pääni pantiksi, että hiirulainen on Jarkko Tamminen. Käsivarret paljastavat hiirulainen mieheksi. Hän on tosiaan esittänyt Maija Vilkkumaata. Moni muukin vihje viittaa Jarkkoon, mutta ne on täällä kerrottu jo useasti.
Vierailija kirjoitti:
Mustakin on ihan huippua, että Pakkanen on näin mystinen! Kukaan suomea puhuva hän ei tietenkään ole, sen voi unohtaa. Muut jutut voi olla hämäystä, kieli ei.
Punainen matto ja Oscar-patsas viittaisivat vahvasti näyttelijään. Onko se hänelle ojennettu tähden muotoinen patsas joku oikea palkinto? Vai kuvastaako vaan, että on jollain tapaa palkittu..
Itse ajattelisin, että vihje siitä että "pitää (extreme?)talviurheilusta vaikka kuulostaa oudolta", viittaisi siihen, että hän tulee maasta, jossa ei olisi kylmää talvea/lunta..? Etelä-eurooppalainen, latino? Kanada-kysymykseen hän vastasi olkia kohauttamalla.. Linkittyykö Columbia-joki Kolumbian valtioon?! Toisaalta vihjevideossa näytettiin hotellin seinän Pohjoismaiden liput.. "Logistisesti" ajateltuna kyseessä ei koronan takia voisi olla ihan kuka tahansa, vaan todennäköisimmin Suomessa ainakin osittain asuva.
Sydänten sarjamurhaajan voisi ymmärtää joko niin, että nais(/mies)ystävät ovat vaihtuneet tiuhaan tai sitten se viittaa johonkin rooliin: vampyyri, kannibaali, patologi 😄
Selvä vihje on, että on ensiesiintymisestään menestystä ja mainetta saanut, sittemmin flopannut. Ei ole kuitenkaan mikään poikanen enää, sen kuulee äänestä.
Ihanan vaikeaa!
Columbia-joki alkaa Kanadan puolelta ja laskee mereen USAn puolella.
Eikö sitä voi suoraan sanoa:
Näyttelijä Mikko Leppilampi lähti lukiolaisena vaihto-oppilaaksi Kanadaan. Tarkoituksena oli opiskella kieltä ja pelata jääkiekkoa.
Pakkanen on Persbrandt, sanokaa minun jälleen kerran sanoneen.
Vierailija kirjoitti:
Eikö sitä voi suoraan sanoa:
Näyttelijä Mikko Leppilampi lähti lukiolaisena vaihto-oppilaaksi Kanadaan. Tarkoituksena oli opiskella kieltä ja pelata jääkiekkoa.
Mainitsemasi asiat on kerrottu täällä jo sata kertaa. En minä ainakaan halua mieltää Pakkasta Mikoksi, Pakkanen on liian mielenkiintoinen ja hieno hahmo ollakseen joku tylsääkin tylsempi Leppilampi. Antakaa meidän muiden kuvitella, että Pakkasen maskin alla on joku Mikkoa mielenkiintoisempi ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Pakkanen on Persbrandt, sanokaa minun jälleen kerran sanoneen.
Persbrandt tai Per Gessle. Täytyy googlata heidän peukalot.:D
Minä olen. T: hopeakettu