Masked Singer Suomi kausi 2 Official
Alkaa tänään hahmojen esittelyllä:
Kommentit (10902)
Jospa se Pakkanen on Viikinki sarjan Alexander Ludwig.
Täällä toinen joka ei tunne Persbrandtia. Enkä myöskään Valtaojaa tai Hammeria. Hietalan, Pandoran ja Leppilammen kyllä tunnistan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin itse täysin päinvastaisen näkökulman.
Jos se onkin ML niin ihan hyvin voi esityksistä nauttia ja iloita ja olla onnellinen hänen puolestaan että on onnistunut niin hyvin.
JA edelleen on mahdollista maskin poistamiseen asti mikä tahansa.
Jos vertaa Hiirulaiseen, niin siinä vihjeet ovat korostetun osuvasti Maija Vilkkumaahan ja jättetty takaportteja että voi olla joku muukin, niin Pakkasen osalta voi olla samalla tavalla, että vihjeet osuvat ML:ään, mutta loppupeleissä se ei kuitenkaan ole hän.
Millä tavalla vihjeet osuvat Leppilampeen? :D
Kyse oli nyt siitä River Columbia vihjeestä joka sopii hyvin ML:ään kun oli vaihto-oppilaana Kanadassa, mutta sopii erittäin hatarasti esim. Hanoi Rocksiin ja Michael Monroehen.
Mutta muutkin vihjeet vain sopivat ML:ään uskottavasti samalla tavalla kuin se River Columbia.
Mikään yksittäinen vihje ei tietysti todista mitään, mutta yritä sovittaa Pakkasen 10 vihjettä Dimmu Borgirin basistiin, niin tekee tuskaa, mutta ML:ään ne menevät heittämällä - tai ei ainakaan löydy perustetta että vihje ei sopisi.
Edelleenkin, on mahdollista että kyseessä on "puhallus", että asiat eivät todellakaan ole siltä miltä näyttävät ja asia kääntyy vielä päälaelleen ja saamme kaikki nauraa.
Mitä ne 10 vihjettä sitten ovat, kun minulta menee niin paljon ohitse. Muistan vaan sen, että hän kadotti itsensä tms ja pitää talviurheilusta.
Vierailija kirjoitti:
Onhan Mikael ollut jatkuvasti iltapäivälehdissä kun oli huumevaikeuksia ja oikeudenkäyntejä.
Ongelmana on se että hän on kuin kaapin ovi ja pituus wikin mukaan 189 ja siis 5 cm pidempi kuin Ile Uusikallio (tiedän, wikit kertovat mitä sattuu).
Olsihan se hassua kun kovanyrkkisenä iskokokoisena poliisina (tv-sarjassa) tunnettu henkilö esiintyisi yllättäen Suomessa herkkänä ja hauraana naisena.
Onko Mikael Persbrandt jotenkin miellyttävämpi vaihtoehto Pakkaseksi kuin Mikko Leppilampi.
Suosikaa suomalaista.
Mikaelilla on balettitanssitausta, herkkää siis?
Ja olihan hän juuri taannoin siinä sarjassa Invisible Heroes. Ja oli paljon esillä Hanasaaren taidenäyttelyn ja muistelmiensa tiimoilta - mutta tietty jos ei henkilöä tiedä eikä seuraa taidemaailmaa, eikä lue kirjoja niin vaikea sit tietenkin tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtava juttu, et tämä Pakkanen on näin mysteerinen hahmo😊 toivottavasti säilyy sellaisena paljastukseen asti.
Mikko Leppilampi on kaukana mystisyydestä.
Niin on ja siksikään Pakkanen ei ole Leppilampi.
Beck-sarjassa hänen hahmonsa on Gunvald Larsson ja itse naureskellut tuota "gunvaldia" - en tiedä mitä tarkoittaa, mutta omassa päässä kääntyy "asevastaava" tai "aseväkivalta" ja mitä pätkiä Beckistä olen nähnyt niin Gunvald aika suruttomasti käy kovistelemassa kriminaaleja.
Tavallaan ihan ok että käy nyt täällä korjaamassa käsitystä persoonastaan esiintymällä Pakkasena.
Mä niin toivon että pakkanen olisi joku kansainvälinen kuuluisuus, mutta Hytösen Joonaksella ei taida olla kontakteja, vai onko?
Pakkasen hahmossa ei olisi mitään ristiriitaisuutta tai "ongelmaa", jos hänelle ei puhuttaisi englantia tai hänen ei ymmärrettäisi olevan englanninkielinen.
Hahmo on hieno ja esitykset upeita, mutta jotenkin vaan tulee huijattu olo jos hän on supisuomalainen.
Vihjeet on tarkoitettu vihjeiksi ja on hauska arvuutella niiden perusteella esittäjää.
Jos vihjeet eivät pidä paikkaansa, vie se koko hauskuuden pois.
Vierailija kirjoitti:
Mä niin toivon että pakkanen olisi joku kansainvälinen kuuluisuus, mutta Hytösen Joonaksella ei taida olla kontakteja, vai onko?
Tunnetusti oli aikoinaan Italiaan - Laura Pausini kävi hänen ohjelmassaan.
Tuossa on hieno pätkä kun Laura "yllättäen ja pyytämättä" ottaa mikrofonin ja laulaa suurimman hittinsä
Vierailija kirjoitti:
Mustakin on ihan huippua, että Pakkanen on näin mystinen! Kukaan suomea puhuva hän ei tietenkään ole, sen voi unohtaa. Muut jutut voi olla hämäystä, kieli ei.
Punainen matto ja Oscar-patsas viittaisivat vahvasti näyttelijään. Onko se hänelle ojennettu tähden muotoinen patsas joku oikea palkinto? Vai kuvastaako vaan, että on jollain tapaa palkittu..
Itse ajattelisin, että vihje siitä että "pitää (extreme?)talviurheilusta vaikka kuulostaa oudolta", viittaisi siihen, että hän tulee maasta, jossa ei olisi kylmää talvea/lunta..? Etelä-eurooppalainen, latino? Kanada-kysymykseen hän vastasi olkia kohauttamalla.. Linkittyykö Columbia-joki Kolumbian valtioon?! Toisaalta vihjevideossa näytettiin hotellin seinän Pohjoismaiden liput.. "Logistisesti" ajateltuna kyseessä ei koronan takia voisi olla ihan kuka tahansa, vaan todennäköisimmin Suomessa ainakin osittain asuva.
Sydänten sarjamurhaajan voisi ymmärtää joko niin, että nais(/mies)ystävät ovat vaihtuneet tiuhaan tai sitten se viittaa johonkin rooliin: vampyyri, kannibaali, patologi 😄
Selvä vihje on, että on ensiesiintymisestään menestystä ja mainetta saanut, sittemmin flopannut. Ei ole kuitenkaan mikään poikanen enää, sen kuulee äänestä.
Ihanan vaikeaa!
Itselleni tulee mieleen että Pakkanen on henkilö, joka ihannoi tai kaipaa talvea ja pakkasta. Voi siis itse olla tosiaan maasta, jossa näitä ei ole. Näyttelijään viittaisi vahvasti tuo rekvisiitta, punainen matto ja Oscar.
Tuo sydänten sarjamurhaaja vois viitata myös siihen, että hahmo on yksinkertaisesti ulkonäöltään viehättävä, särkenyt sydämiä. Ei enää ihan nuori. Olen myös sitä mieltä, että Pakkanen ei ehdottomasti ole suomalainen, ainakaan syntyjään. Tuo tähtipysti tarkoittaa ehkä vain sitä että on saanut palkinnon/palkintoja. Ja totta, ihanan jännittävää ja hankalaa🤭
Vierailija kirjoitti:
Pakkasen hahmossa ei olisi mitään ristiriitaisuutta tai "ongelmaa", jos hänelle ei puhuttaisi englantia tai hänen ei ymmärrettäisi olevan englanninkielinen.
Hahmo on hieno ja esitykset upeita, mutta jotenkin vaan tulee huijattu olo jos hän on supisuomalainen.
Vihjeet on tarkoitettu vihjeiksi ja on hauska arvuutella niiden perusteella esittäjää.
Täysin samaa mieltä! Muulla voi hämätä, mutta ei hahmon puhumalla kielellä.
Kusettihan Pandorakin puhumalla englantia vaika osasi ruotsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakkanen on Persbrandt, sanokaa minun jälleen kerran sanoneen.
Voisiko olla näinkin tuntematon nimi? Vähän menee idea koko formaatista, jos ohjelmaan voidaan ottaa kuka tahansa, joka vain suostuu laulamaan ja on omassa maassaan julkkis.
Tuntematon nimi? Vitsailetko? Hänhän on erittäin tunnettu Suomessa ja varmasti suurin osa tunnistaisi hänen kasvonsa.
Millä tavalla hän on Suomessa erittäin tunnettu muuten kuin yhdestä ainoasta elokuvasarjasta, jonka näyttelijöiden nimiä harva edes tietää? Onko hän ollut esimerkiksi useinkin Suomessa antamassa haastatteluja tai esiintymässä? Minä en tunnistaisi hänen kasvojaan eikä hänen nimensäkään sano yhtään mitään. Se, että on omassa maassaan tunnettu ja elokuvia katsotaan myös Suomessa, ei tarkoita vielä, että lähes kaikki hänet tunnistaisivat.
Se ettet sinä tunnista tai tiedä nimeä, ei tarkoita sitä, että me muut emme tunnistaisi häntä. Onhan täällä joku valittanut, ettei esim. Pandora tai Marko Hietala ole tarpeeksi tunnettuja. Ei heitä tietysti kaikki tunnistakaan, mutta suurin osa kuitenkin.
Okei, onhan se tietysti noinkin. Yleensä olen melko hyvin kartalla tällaisista julkkiksista ja harvoin minun on tarvinnut kysyä, kuka tämä on ja mistä hänet pitäisi tietää. Siksi ajattelin, että tämäkin henkilö olisi minulle jotenkin edes etäisesti tuttu, jos hän olisi niin suuri julkkis Suomessa. Minä en siis ihan oikeasti tiennyt yhtään kenestä puhutaan ennen kuin googlasin ja naamastakaan en olisi tunnistanut. En ole esimerkiksi koskaan katsonut Bondejakaan, mutta kyllä silti tunnistan Bondien näyttelijät ihan helposti, koska ovat muuten niin paljon esillä. Mutta tämä Persbrandt on mennyt minulta jostain syystä täysin ohi ja siksi kuvittelin, että hän ei kovin tunnettu ole.
Ei nimi Per Gessle sano välttämättä nuorille mitään, mutta ehkä heistäkin moni kuitenkin tunnistaa kasvot. Mun isä taas ei tietäisi yhtäkään tubettajaa. Ei ole julkkista, jonka kaikki tunnistaisivat. Oletan kuitenkin, että Persbrandt on tunnettu Suomessa. Ehkä toivoo elää ja Pakkanen onkin David Suchet.;)
Totta. Ehkä jotenkin ylimielisesti ajattelin, että minä tunnistan kaikki julkkikset jotka "kuuluu" tunnistaa.
Ehkä sä oletkin Pakkanen
Vierailija kirjoitti:
Onhan Mikael ollut jatkuvasti iltapäivälehdissä kun oli huumevaikeuksia ja oikeudenkäyntejä.
Ongelmana on se että hän on kuin kaapin ovi ja pituus wikin mukaan 189 ja siis 5 cm pidempi kuin Ile Uusikallio (tiedän, wikit kertovat mitä sattuu).
Olsihan se hassua kun kovanyrkkisenä iskokokoisena poliisina (tv-sarjassa) tunnettu henkilö esiintyisi yllättäen Suomessa herkkänä ja hauraana naisena.
Onko Mikael Persbrandt jotenkin miellyttävämpi vaihtoehto Pakkaseksi kuin Mikko Leppilampi.
Suosikaa suomalaista.
No nyt on kyse englantia puhuvasta esiintyjästä, eikä mistään perunasta.
Vierailija kirjoitti:
Kusettihan Pandorakin puhumalla englantia vaika osasi ruotsia.
Mielestäni perusteltua englanti Pandoran kohdalla. Ruotsi olisi helpottanut liikaa ja totuus kuitenkin ettei ollut suomalainen.
Asuuhan Pandora Vantaalla nykyään.
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan voi olla supisuomalainen. Se olisi todella noloa, koska se ei edes olisi hahmon takia perusteltua.
Vierailija kirjoitti:
Jospa se Pakkanen on Viikinki sarjan Alexander Ludwig.
Liian kuuluisa ja hyvin palkattu näyttelijä. Sen lisäksi hän on noin 190 cm pitkä.
Jos Pakkanen on Pandoran mies Vantaalta niin sitten kaikki on by the book.
Totta. Ehkä jotenkin ylimielisesti ajattelin, että minä tunnistan kaikki julkkikset jotka "kuuluu" tunnistaa.