Masked Singer Suomi kausi 2 Official
Alkaa tänään hahmojen esittelyllä:
Kommentit (10902)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakkanenhan on Adam Lambert! Vihjeessä sanoi jotain "lose my mind" ja sehän on suoraan hänen biisistään cockoo.
??? Häh??
Oletko joku tuotannon palkkaama hämmentäjä?Adam Lambert ei todellakaan laula noin huonosti eikä puhu noin huonoa englantia.
miten niin huonosti?
Ohis, mutta kyllä Adam laulaa paljon paremmin kuin Pakkanen. Pakkanen on ihan hyvä laulaja, mutta ei mikään super. Pakkanen on varmaan jostakin pohjoismaasta, Saksasta tai Itävallasta kotoisin aksentin ääntämisen perusteella.
En ole seurannut Adamia, ehkä hänellä on hyvinkin monipuolinen ääni, mutta Queen yhtyeen kanssa Adam vetää korkealta ja kovaa, kuin Freddie Mercury, ja vaikea kuvitella että vetäisi NC2U:n niin matalalta ja raspilla.
Minä en ole missään vaiheessa epäillyt, että Pakkanen olisi Adam Lambert. Adamilla on huikea ääni, Pakkanen ei pysty millään samaan, vaikka ihan hyvin laulaakin.
Vierailija kirjoitti:
MikaK kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MikaK kirjoitti:
Mc Hammer esiintyi viime vuonna Coloradossa:
https://www.coloradosprings.com/arts-entertainment/mc-hammer-to-perform…
Ja hiihtämässäkin on käyty:
MC Vasara voi mun puolesta hiihtää vaikka maailman ympäri, mutta ei kukaan tunnista hänen naamaansa. Mitä järkeä ottaa mukaan ihminen, joka on kuuluisuuden asteeltaan luokkaa lyhtypylväs?
No mihin muuhun vasara voi viitata kenessäkään? Miten vasara liittyy Leppilampeen? Korkeintaan huutokauppakeisari Palsanmäkeen, sekö se on? Ei kai nykynuoret Pandoraakaan sitten tunnista vai? Olihan sekin viime vuonna mukana. McHammer tunnettiin kyllä 90-luvun alussa naamastaan.
Eikö se vasara liittynyt sydämien särkemiseen?
Minä olen nelikymppinen ja tunnistan kyllä Pandoran kasvoilta, mutta piti ihan googlettaa, minkä näköinen on MC Hammer. En edes tiennyt hänen biisejään eli taisi olla joku yhden hitin ihme, toisin kuin Pandora.
Kyllä hänellä oli useita biisejä, kaikki kuuntelimme kavereiden kanssa. Minulla oli ainakin yksi hänen LP. Lisäksi hänen hittinsä olivat jokaisessa Hittibuumi-levyssä eli oli niitä hittejä useempiakin. Kukapa ei olisi kuullut/nähnyt "U can't touch this" vaikka olisi vähän nuorempikin. Samaa tasoa kuin Pandora, 2 Unlimited, Leila K etc. siihen aikaan. Ei noitakaan kaikkia moni tunnista näöltä enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakkanenhan on Adam Lambert! Vihjeessä sanoi jotain "lose my mind" ja sehän on suoraan hänen biisistään cockoo.
??? Häh??
Oletko joku tuotannon palkkaama hämmentäjä?Adam Lambert ei todellakaan laula noin huonosti eikä puhu noin huonoa englantia.
miten niin huonosti?
Ohis, mutta kyllä Adam laulaa paljon paremmin kuin Pakkanen. Pakkanen on ihan hyvä laulaja, mutta ei mikään super. Pakkanen on varmaan jostakin pohjoismaasta, Saksasta tai Itävallasta kotoisin aksentin ääntämisen perusteella.
No juu, totta kyllä. Kävin ihan kuuntelemassa uudelleen. Toisaalta voisihan olla, että tuo maski ja puku vähän hankaloittaa laulamista, mutta kyllä siltikin Lambertilla taitaa olla parempi ääni ja varsinkin lausuminen.
Kukas eurooppalainen tämä voisi siis olla? Itselleni ei tule mieleen ketään niin tunnettua, että porukka tunnistaisi äkkiä kasvoista.
Niin siis jos et vielä tiennyt, niin hahmot eivät laula suorassa lähetyksessä, vaan laulu on nauhoitettu etukäteen. Voi myös olla että lauluääniä on miksattu paremmaksi?
Vierailija kirjoitti:
MikaK kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MikaK kirjoitti:
MC Vasara voi mun puolesta hiihtää vaikka maailman ympäri, mutta ei kukaan tunnista hänen naamaansa. Mitä järkeä ottaa mukaan ihminen, joka on kuuluisuuden asteeltaan luokkaa lyhtypylväs?
No mihin muuhun vasara voi viitata kenessäkään? Miten vasara liittyy Leppilampeen? Korkeintaan huutokauppakeisari Palsanmäkeen, sekö se on? Ei kai nykynuoret Pandoraakaan sitten tunnista vai? Olihan sekin viime vuonna mukana. McHammer tunnettiin kyllä 90-luvun alussa naamastaan.
Minä olen nelikymppinen ja tunnistan kyllä Pandoran kasvoilta, mutta piti ihan googlettaa, minkä näköinen on MC Hammer. En edes tiennyt hänen biisejään eli taisi olla joku yhden hitin ihme, toisin kuin Pandora.
Vasara nimen omaan ei liity sydänten särkemiseen. Sitähän kysyttiin häneltä ääneen. Mitähän järkeä siinä tapauksessa olisi fyysisellä vasaralla tuoda siihen.
Tuskin vetävät maski ja puku päällä, vaan playbackina.
Hiirulaisen esityksessä oli mukana yksi kitaristi, Maija Vilkkimaan mies Mikko Kosonen (lainassa kai yleltä) ja soitti kuin elvis aurinkolasit päässä, muuta orkesteria ei ollut missään, että kaikki laulua myöten luultavasti tulee "nauhalta" (tai siis tallenteelta)
MikaK kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MikaK kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MikaK kirjoitti:
Kyllä hänellä oli useita biisejä, kaikki kuuntelimme kavereiden kanssa. Minulla oli ainakin yksi hänen LP. Lisäksi hänen hittinsä olivat jokaisessa Hittibuumi-levyssä eli oli niitä hittejä useempiakin. Kukapa ei olisi kuullut/nähnyt "U can't touch this" vaikka olisi vähän nuorempikin. Samaa tasoa kuin Pandora, 2 Unlimited, Leila K etc. siihen aikaan. Ei noitakaan kaikkia moni tunnista näöltä enää.
No esim minä en ole nähnyt, niinhän juuri sanoin. Pandoran sen sijaan tunnistan vaikka kaupan kassalla. Olen ollut pari kertaa hänen keikallaankin, hän kun on keikkaillut Suomessa vielä 2000-luvullakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MikaK kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MikaK kirjoitti:
Vasara nimen omaan ei liity sydänten särkemiseen. Sitähän kysyttiin häneltä ääneen. Mitähän järkeä siinä tapauksessa olisi fyysisellä vasaralla tuoda siihen.
Ai? Minusta nimenomaan hän nyökkäsi, kun kysyttiin, onko hän särkenyt sydämiä ja sen jälkeen Ile itsekseen arvuutteli suomeksi, liittyyköhän vasara mahdollisesti siihen, ei voi tietää.
Mulla on kotona vasara, jos mä olenkin Pakkanen tai jopa Thor? Tai molemmat?
Pakkanen on ruotsalainen Tobias Forge. Siitä vihjeenä ollut (paja)vasara.
Voihan se vasara-vihje viitata vaan siihen, että Pakkanen on siviilissä innokas remppamies.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Jos vasaran kytkös on että Leppilampi on kerran ollut jossain remontointiin viittaavassa ohjelmassa mukana niin sitten pakkanen voi olla kuka vaan. Jokainen suomalainen on varmaan joskus pitänyt vasaraa kädessään ja lyönyt naulaa, kuten ulkomaalainenkin. Jos se ei ole McHammer niin sitten vasaran täytyy jotenkin kuvaannollisesti liittyä häneen.
Onko Pakkanen Leevi and the Leavingsin fani? Vasara voisi olla viite Vasara ja nauloja biisiin.
Vierailija kirjoitti:
Se on vähän kuin oikeudessa aihetodisteet, että yksi tai kaksi viittausta henkilöön ei vielä todista mitään.
Ilehän kysyi vasaran yhteydessä että oletko "sarjamurhaaja" johon Pakkanen myönsi ja totesi jääneensä nyt kiinni (kyse oli kuitenkin viihteen monitoimimiehestä).
Tuostahan ne innoistuivat jotka veikkasivat T-Bagia, Robert Knepperiä sarjasta Prison Break, Pakkaseksi.
Itselleni on T-Bag neverheard mutta kyseinen henkilö on aika tunnettu tietyissä piireissä ja oli Suomessa keväällä 2020 mutta ei ehkä enää elokuussa jolloin Masked kuvattiin.
Vierailija kirjoitti:
Onko Pakkanen Leevi and the Leavingsin fani? Vasara voisi olla viite Vasara ja nauloja biisiin.
tämä on ihan vain joukki, mutta Aarne Tenkanen siis on Gösta Sudqvistin luoma hahmo ja vetää kai edelleen todella mörisemällä kappaleita kuten "hemaisevan seksikäs pörröpää" ja "maantiehuora" ... varmaan sopisi hyvin voittajaksi MTV3:n joululähetykseen.
MikaK kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Jos vasaran kytkös on että Leppilampi on kerran ollut jossain remontointiin viittaavassa ohjelmassa mukana niin sitten pakkanen voi olla kuka vaan. Jokainen suomalainen on varmaan joskus pitänyt vasaraa kädessään ja lyönyt naulaa, kuten ulkomaalainenkin. Jos se ei ole McHammer niin sitten vasaran täytyy jotenkin kuvaannollisesti liittyä häneen.
Ihan turha tarttua tuohon vasaraan. Viime vuonnakin Linda Lampeniuksella oli joku lehmänkakka ja sillä viitattiin vain siihen, että on lapsuudessaan luonut lantaa. Peuhulla oli Mozartin patsas eikä se liity häneen oikein millään tavalla. Taitaa vain pitää klassisesta musiikista.
MikkoY kirjoitti:
Pakkanen on ruotsalainen Tobias Forge. Siitä vihjeenä ollut (paja)vasara.
No ei todellakaan ole Tobias.
Mitä jos Pakkanen on kuitenkin Per Gessle? Hän on tavannut aikoinaan kuuluisia ihmisiä ja ollut kaikenlaisissa gaalailloissa mukana. Roxette on voittanut palkintoja ja heidän kappaleet ovat olleet todella suosittuja. Per on varmasti ollut masentunut mm. silloin kun Marie kuoli. Hän on myös ponnistanut maailmalle ”pieneltä paikkakunnalta, pienen joen varrelta”.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on vähän kuin oikeudessa aihetodisteet, että yksi tai kaksi viittausta henkilöön ei vielä todista mitään.
Ilehän kysyi vasaran yhteydessä että oletko "sarjamurhaaja" johon Pakkanen myönsi ja totesi jääneensä nyt kiinni (kyse oli kuitenkin viihteen monitoimimiehestä).
Tuostahan ne innoistuivat jotka veikkasivat T-Bagia, Robert Knepperiä sarjasta Prison Break, Pakkaseksi.
Itselleni on T-Bag neverheard mutta kyseinen henkilö on aika tunnettu tietyissä piireissä ja oli Suomessa keväällä 2020 mutta ei ehkä enää elokuussa jolloin Masked kuvattiin.
No ei kysynyt sarjamurhaajasta, vaan sydäntensärkijästä.
No juu, totta kyllä. Kävin ihan kuuntelemassa uudelleen. Toisaalta voisihan olla, että tuo maski ja puku vähän hankaloittaa laulamista, mutta kyllä siltikin Lambertilla taitaa olla parempi ääni ja varsinkin lausuminen.
Kukas eurooppalainen tämä voisi siis olla? Itselleni ei tule mieleen ketään niin tunnettua, että porukka tunnistaisi äkkiä kasvoista.