Masked Singer Suomi kausi 2 Official
Alkaa tänään hahmojen esittelyllä:
Kommentit (10902)
Pakkanenhan on Adam Lambert! Vihjeessä sanoi jotain "lose my mind" ja sehän on suoraan hänen biisistään cockoo.
Pakkanen on luultavasti Jarno Laasala. Iltalehdessä, vai oliko Ilta-Sanomissa on hänestä paljon tietoa. Vihjeet sopivat kyllä erinomaisesti. Vasarasta ei kyllä ole mitään ajatelmaa, täytyypä tutkia jos löytyisi jotain.
Tai sitten on NIIN suuri vedätys, että Christoffer Strandberg itse on Pakkanen!! 😁Kuvaukset olisi silloin melkoisesti junailtu ja editoitu! Ja vihjeet liittyisivät kaikki hänen esittämiin hahmoihin. Eli ei ole sitä miltä näyttää..?
Vai olisiko kuitenkin Janne Ahonen..?😁
Mukava on spekuloida, mutta pysyn kannassani. J. Laasala.
Miss B kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miss B kirjoitti:
Tänään putoaa Viikinki eli Petri Nygård.
T. Vastaava tuottaja M
Lopeta trollaus, kiitos! Tiedetään jo, että et oikeasti ole edes Maikkarilla töissä. Muuten saisit tällaisesta kirjoittelusta potkut... Heippa!
Tämä kirjoittaja on kopioija-feikki. Minä olen oikea Mirko. Kerroin jo viime viikolla että Kukka putoaa.
Ketäs tippuu seuraavaks? Voitko paljastaa Pakkasen, ni ei tarvi kuunnella täällä länkytystä. Itelle jäljellä olevista ainoa 100% varma on Petri Nygård. Se oli selvä jo ensimmäisestä lähetyksestä lähtien.
No minusta Pakkasen vihjeet ja lauluääni sopivat paremmin Juhan af Granniin kuin Leppilampeen. Ja se tähti-palkinto, se on selvä merkki kosmisesta voimasta. Pakkasen esittäjä on selvästi suuruudenhullu, joten ehkä maskin alta paljastuu sittenkin Paavo Väyrynen tai Kim jong un.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en ole lukenut koko kommenttiketjua ja nyt vasta katsoin kaikki jaksot putkeen. Onko jo muut huomanneet, että Hiirulainen on Maija Vilkkumaa. Ensimmäisessä laulujaksossa puhui meikeistä, ketjuista ja vöistä, joka on hänen albuminsa nimi ja ne sanat sanotaan myös Ingalsin Laura -biisissä. Pahoittelut, jos tämä on jo täällä kerrottu. Halusin vain tulla leijumaan, kun yhden kerrankin tunnistin. :D
Siis mistä ihmeestä alapeukut? Minä ihan oikeasti en ole lukenut koko ketjua, kun viimeiset 20 sivua näyttää olevan pelkkää Leppilampi-höpinää, joten ihan vilpittömästi tämän kommenttini kirjoitin ja omasta oivalluksestani iloitsin.
Miten Vilkkumaahan käy vaihtuvat roolit? Mitä vaihtuvia rooleja sillä on? Tai koomikkovihjeet? Onko hän koomikko? Lisäksi kun olen kuunnellut Tammisen imitaatioita, äänen tunnistaa. Hartiat ovat myöskin pyöreät ja maskuliiniset. Ja Hiirulaisen vihje "ottaen huomioon sen, mistä koulusta tulen, vien vähän tilaa muilta" tms. viittaa siihen, että Jarkko on käynyt Teatterikorkean, mutta ei tuo itseään esille niin kuin näyttelijät yleensä, koska imitaattorina esiintyy muina julkkiksina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en ole lukenut koko kommenttiketjua ja nyt vasta katsoin kaikki jaksot putkeen. Onko jo muut huomanneet, että Hiirulainen on Maija Vilkkumaa. Ensimmäisessä laulujaksossa puhui meikeistä, ketjuista ja vöistä, joka on hänen albuminsa nimi ja ne sanat sanotaan myös Ingalsin Laura -biisissä. Pahoittelut, jos tämä on jo täällä kerrottu. Halusin vain tulla leijumaan, kun yhden kerrankin tunnistin. :D
Siis mistä ihmeestä alapeukut? Minä ihan oikeasti en ole lukenut koko ketjua, kun viimeiset 20 sivua näyttää olevan pelkkää Leppilampi-höpinää, joten ihan vilpittömästi tämän kommenttini kirjoitin ja omasta oivalluksestani iloitsin.
Alapeukku tuli siitä, kun minusta vihjeet sopivat Jarkko Tammiseen. Hiirulaisella on minusta myös miehen käsivarret. Leppilammesta on jaksettu jankata ihan riittämiin, eikä koskaan mitään uutta ilmene auringon alla.
Miten ne sopivat Jarkko Tammiseen? Onko hänelläkin albumi, jonka nimi on Meikit, ketjut ja vyöt ja hittibiisi, joka sisältää nuo sanat?
Täytyy myös muistaa että Masked Singerin tuottajien ilmoituksen mukaan huijaukset on viety tällä kaudella uudelle tasolle ja kaikki todellakaan ei ole siltä miltä näyttää.
Eli Hiirulainen on valikoitunut ihmisten mielissä Jarkko Tammiseksi ja Pakkanen Mikko Leppilammeksi.
Jos Masked Singerin tiimillä oli pätevä psykologi ryhmässä suunnittelemassa huijausta, niin ilmeneekin lopussa jotain yllättävää, että Hiirulainen onkin Maija Vilkkumaa ja Pakkanen Jarkko Tamminen :D
Olisiko pakkanen kuitenkin toinen Pandoran kaltainen kasari-/ysäritähti Stanley Kirk Burrell eli Mc Hammer. Hän on/oli Suomessakin silloin tunnettu. Hän on kotoisin Oaklandista Kaliforniasta. Vihjeet:
- Vasara. Ei selityksiä kaipaa.
- MM-taso. Hän pelasi joskus baseballia, oisko se? Hän oli mukana hevoskilpailuissa mm. Kentucky derbyssa.
- Hän romahti konkurssiin ja oli oikeudessa kuten Pandorakin.
-182cm eli Ilen pituinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alapeukku tuli siitä, kun minusta vihjeet sopivat Jarkko Tammiseen. Hiirulaisella on minusta myös miehen käsivarret. Leppilammesta on jaksettu jankata ihan riittämiin, eikä koskaan mitään uutta ilmene auringon alla.
Miten ne sopivat Jarkko Tammiseen? Onko hänelläkin albumi, jonka nimi on Meikit, ketjut ja vyöt ja hittibiisi, joka sisältää nuo sanat?
Onhan Tamminen esittänyt Vilkkumaata peacok teatterissa.
Vierailija kirjoitti:
Pakkanen on luultavasti Jarno Laasala. Iltalehdessä, vai oliko Ilta-Sanomissa on hänestä paljon tietoa. Vihjeet sopivat kyllä erinomaisesti. Vasarasta ei kyllä ole mitään ajatelmaa, täytyypä tutkia jos löytyisi jotain.
Tai sitten on NIIN suuri vedätys, että Christoffer Strandberg itse on Pakkanen!! 😁Kuvaukset olisi silloin melkoisesti junailtu ja editoitu! Ja vihjeet liittyisivät kaikki hänen esittämiin hahmoihin. Eli ei ole sitä miltä näyttää..?
Vai olisiko kuitenkin Janne Ahonen..?😁Mukava on spekuloida, mutta pysyn kannassani. J. Laasala.
Älä viitsi, mä olen oikeasti pohtinut sitä mahdollisuutta, että Pakkanen on Stradberg. En nimittäin ymmärrä, että mikä se luvattu jymypommi on? Pakkanen on Cheek, Robin, joku nainen tai jopa oikeasti joku tähti kuten Eminem?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten Vilkkumaahan käy vaihtuvat roolit? Mitä vaihtuvia rooleja sillä on? Tai koomikkovihjeet? Onko hän koomikko? Lisäksi kun olen kuunnellut Tammisen imitaatioita, äänen tunnistaa. Hartiat ovat myöskin pyöreät ja maskuliiniset. Ja Hiirulaisen vihje "ottaen huomioon sen, mistä koulusta tulen, vien vähän tilaa muilta" tms. viittaa siihen, että Jarkko on käynyt Teatterikorkean, mutta ei tuo itseään esille niin kuin näyttelijät yleensä, koska imitaattorina esiintyy muina julkkiksina.
En saa kopioitua, mutta Wikipediastahan noihin löytyy vastaus. On käynyt Kallion lukion, josta samalla ja rinnakkaisluokalla oli paljon muusikoita ja taiteilijoita. On toiminut säveltäjänä, sanoittajana ja myös kirjailijana. Viittaa varmaankin myös perhe-elämään. Rooleja voi olla muitakin kuin esiintymislavalla.
MikaK kirjoitti:
Olisiko pakkanen kuitenkin toinen Pandoran kaltainen kasari-/ysäritähti Stanley Kirk Burrell eli Mc Hammer. Hän on/oli Suomessakin silloin tunnettu. Hän on kotoisin Oaklandista Kaliforniasta. Vihjeet:
- Vasara. Ei selityksiä kaipaa.
- MM-taso. Hän pelasi joskus baseballia, oisko se? Hän oli mukana hevoskilpailuissa mm. Kentucky derbyssa.
- Hän romahti konkurssiin ja oli oikeudessa kuten Pandorakin.
- 182cm eli Ilen pituinen
Tiesit. Näin on. Mc Vasara.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy myös muistaa että Masked Singerin tuottajien ilmoituksen mukaan huijaukset on viety tällä kaudella uudelle tasolle ja kaikki todellakaan ei ole siltä miltä näyttää.
Eli Hiirulainen on valikoitunut ihmisten mielissä Jarkko Tammiseksi ja Pakkanen Mikko Leppilammeksi.
Jos Masked Singerin tiimillä oli pätevä psykologi ryhmässä suunnittelemassa huijausta, niin ilmeneekin lopussa jotain yllättävää, että Hiirulainen onkin Maija Vilkkumaa ja Pakkanen Jarkko Tamminen :D
Ainakaan tippuneiden joukossa ei ole vihjeissä huijauksia ollut. Tai ainakaan minä en ole yhtäkään "huijausvihjettä" löytänyt. Jos jollain tästä parempaa tietoa niin kertokaa ihmeessä. Eiköhän noilla huijaamisilla viitata juuri parempaan puvustukseen (lue: mittasuhteiden vääristelyä), Ilen vaimo huijasi sitä myös yksityiselämässä ja tosiaan katsojien mielipiteisiin yritetään vaikuttaa paljon. Mitään suoranaista valehtelua ei silti ole ollut, enkä usko näin vastaisuudessakaan olevan, koska se ei ole ohjelman idea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakaan tippuneiden joukossa ei ole vihjeissä huijauksia ollut. Tai ainakaan minä en ole yhtäkään "huijausvihjettä" löytänyt. Jos jollain tästä parempaa tietoa niin kertokaa ihmeessä. Eiköhän noilla huijaamisilla viitata juuri parempaan puvustukseen (lue: mittasuhteiden vääristelyä), Ilen vaimo huijasi sitä myös yksityiselämässä ja tosiaan katsojien mielipiteisiin yritetään vaikuttaa paljon. Mitään suoranaista valehtelua ei silti ole ollut, enkä usko näin vastaisuudessakaan olevan, koska se ei ole ohjelman idea.
Just näin. Niiden vihjeiden tehtävä on nimenomaan auttaa arvaamisessa eikä luoda valheellista kuvaa hahmon esittäjästä.
Ekalla kaudella tunnistin heti Leijonan ja sain hyeenalauman perääni. Nyt olen varma että Pakkanen on Jonne Aaron.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan Tamminen esittänyt Vilkkumaata peacok teatterissa.
Ahaa, okei. Ihan oikeasti en ole lukenut ketjun aiempia kommentteja, joten en todellakaan ymmärtänyt, miksi ihmeessä Jarkko Tamminen sopisi kuvioon. Eli minä menin lankaan, kun kuvittelin vastauksen olevan näin ilmeinen.
Mc Hammer esiintyi viime vuonna Coloradossa:
https://www.coloradosprings.com/arts-entertainment/mc-hammer-to-perform…
Ja hiihtämässäkin on käyty:
MikaK kirjoitti:
Mc Hammer esiintyi viime vuonna Coloradossa:
https://www.coloradosprings.com/arts-entertainment/mc-hammer-to-perform…
Ja hiihtämässäkin on käyty:
Colorado liittyy aiheeseen miten?