Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

On se, pimeää. Yksin mökillä.

Vierailija
11.09.2020 |

Tämä on vielä vanha yli satavuotias talo, oikein ykkösluokan kummittelumateriaalia. Iso vintti ja yläkerta jota ei juuri käytetä. Alakerrassa oleskelutilat ja makkari, tässä odottelen milloin alkaa ovet kolahtelemaan yläkerrassa.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rupeat vaikka ulvomaan ja haukahtelemaan ajankuluksi. Kummitukset eivät pidä siitä eivätkä kulkumiehet.

Vierailija
2/51 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos rupeat vaikka ulvomaan ja haukahtelemaan ajankuluksi. Kummitukset eivät pidä siitä eivätkä kulkumiehet.

En mä jaksa, hiljaisuus on mukavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. Ja hui. Onneksi olen turvallisesti kerrostalokämpässäni.

Vierailija
4/51 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi. Ja hui. Onneksi olen turvallisesti kerrostalokämpässäni.

Täällä on ihanaa. Tuvassa leivinuunia ja liettä lämmitellyt koko päivän että kosteus häipyy rakenteista.

Vierailija
5/51 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti ihanan lisäksi tylsää kun mamma-palstailet...

Vierailija
6/51 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti ihanan lisäksi tylsää kun mamma-palstailet...

Mitä muutakaan tässä tekis, tähän aikaan?

Vierailija
7/51 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon talossa kaikki makkarit on yläkerrassa. Alakerta varattu olohuoneelle, keittiölle jne.

Vierailija
8/51 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnon talossa kaikki makkarit on yläkerrassa. Alakerta varattu olohuoneelle, keittiölle jne.

No tää ei nähtävästi ole sitten kunnon talo. Voi sentään.

Vierailija
9/51 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö siellä ole sähköjä vai miksi on pimeää?

Vierailija
10/51 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö siellä ole sähköjä vai miksi on pimeää?

On sähköt. Ulkona säkkipimeää. Valoisat yöt ja illat muisto vaan.

Vierailija
11/51 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon mökillä, mutta porukoiden kanssa.

On kyllä niin pimeetä, kuin vaan voi olla.

Kiva käydä huussissa yöllä, jos edes löydän sinne. Valoja ei ole, kuin vaan mökinterassilla ja mökissä.

Vierailija
12/51 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 1920 rakennettu hirsinen vanha maatalo ja tääl on kyl ihan ok ku kaikki mukavuudet :) ulkona on kyllä pimeetä mut niin pitääkin

Vierailija
13/51 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se on. Itse kävin juuri taskulampun kanssa kiertämässä tallit ja ulkorakennukset. Koira oli niin levoton, että huolestuin onko siellä taas susi vaanimassa lampaita ja kanoja. Mitään ei näkynyt, tarkistin että ovet on kiinni ja koirakin jo rauhoittuu. On kyllä pimeää, kesä vaihtui syksyyn niin äkkiä. No sama se on sitten keväällä kun valo alkaa taas lisääntyä nopeasti.

Vierailija
14/51 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmissudet liikkuvat aktiivisimmin juuri nyt syyskuisina öinä. Toivottavasti ovet ovat lukossa eikä ole ulkohuussia.

Vierailija
15/51 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on 1920 rakennettu hirsinen vanha maatalo ja tääl on kyl ihan ok ku kaikki mukavuudet :) ulkona on kyllä pimeetä mut niin pitääkin

On täälläkin mukavuudet, sisävessakin. Ei tarvi lähteä pihan poikki huussiin keskellä yötä, onneksi.

Vierailija
16/51 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä hyvä ihminen yksin siellä mökillä pönötät? Tule tänne tuhman naisen sylkkyyn 💗

17/51 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaista se on. Itse kävin juuri taskulampun kanssa kiertämässä tallit ja ulkorakennukset. Koira oli niin levoton, että huolestuin onko siellä taas susi vaanimassa lampaita ja kanoja. Mitään ei näkynyt, tarkistin että ovet on kiinni ja koirakin jo rauhoittuu. On kyllä pimeää, kesä vaihtui syksyyn niin äkkiä. No sama se on sitten keväällä kun valo alkaa taas lisääntyä nopeasti.

Mulla sama, paitsi ei ole lampaita tai kanoja. Koira murisee ja katsoo ikkunan suuntaan puutarhaan päin. Koira on ollut hoidossa täällä jo pari kuukautta ja nyt murisee ensimmäistä kertaa koko aikana. Pitäiskö mennä katsomaan tuonne pilkkopimeään? Onko naapurin isäntä sammunut kuistin ovelle, vai onko vaan peuroja omenoita syömässä.

Vierailija
18/51 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin vanhassa talossa kerran yötä.

Toiselle meistä kävi niin että sitä joku hiplas tukasta yöllä.

Vierailija
19/51 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valot poist päältä ja alat katsoo kauhuelokuvaa. Saat vähän jännitystä elämään :)

Vierailija
20/51 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltiin vanhassa talossa kerran yötä.

Toiselle meistä kävi niin että sitä joku hiplas tukasta yöllä.

Hah aika hauska! Harmi ettei täällä ole koskaan tapahtunut mitään niin erikoista etteikö olisi selitystä keksinyt, joskus oli aina yläkertaan menevä ovi auki tai raollaan kunnes siihen laitettiin hakanen. Sen jälkeen on pysynyt kiinni. Kai se oli vanha kahvamekanismi löystynyt+läpiveto mikä sen aukoi. Tai kummitus :)