Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei lesbot! Kysymys!!

Vierailija
11.09.2020 |

Millaista naisen kanssa seurustelu on?

Kommentit (102)

Vierailija
61/102 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katseleeko lesbot toisten naisen rintoja?

Mä ainakin katselen, vaikka oon ihan hetero. Vertailen omiani muiden rintoihin.

Vierailija
62/102 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan aika jännää. Mää katon alas. Tissit. Mää katon puolisoa. Tissit. Kaikki kiinnostavat jutut on on aina saatavilla.

Tää on miehen kommentti. Mä en oo tavannu naista joka olisi ikinä ollut noin kiinnostunut omista tisseistään. Mukaanlukien minä.

Täh? Mä olen bi nainen ja erittäin kiinnostunut omista ja kaikista muista tisseistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/102 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti millaista on miehen kanssa seurustelu. Voiko siihen antaa yksiselitteistä vastausta? Voit seurustella jonkun mustasukkaisen, väkivaltaisen paranoidin sekopään kanssa tai maailman kivoimman ja empaattisimman miehen kanssa. Sama juttu naisten kanssa. 

Olen bi enkä todellakaan ajattele näin.

Mielestäni miehiltä puuttuu hyvin hyvin moni ymmärrys monista naisten asioista. Tai asioista yleensä. Miehet on simppeleitä. Toisaalta ne ei halua riidellä tai jutella niin paljon, mikä estää riitoja. Toisaalta ottaa päähän kun ne on ihan eri planeetalta. Etenkin heteromiehet kenen kans ei ole mitään mahiksia esim 3 kimppaan niin että olis toinen mies mukana! Ihmetyttää ettei se kiinnosta. Ja olen huomannut ettei heteromiehiä oikein kiinnosta 3 kimppa naisenkaan kanssa , mikä on harmi.

Mulle sukupuoli on periaatteessa ihan sama, välillä toivon että mieheni olisi nainen tai edes bi tai pan tai jotain mutta tavallinen heteromies hän on. Ihana kuitenkin. Mutta on naiset niin erilaisia. Naiskumppanin suhteen mulla on erilaisia odotuksia . Mieheltä mä en oikein edes odota ymmärrystä. Ehkä 1 mies on koskaan ymmärtänyt mua. Moni väittänyt kyllä ymmärtävänsä .

Vierailija
64/102 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naispartnerin kanssa tietyt asiat on vähän helpompia koska naisilla on parempi ymmärrys toisista naisista.

Vierailija
65/102 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieti millaista on miehen kanssa seurustelu. Voiko siihen antaa yksiselitteistä vastausta? Voit seurustella jonkun mustasukkaisen, väkivaltaisen paranoidin sekopään kanssa tai maailman kivoimman ja empaattisimman miehen kanssa. Sama juttu naisten kanssa. 

Olen bi enkä todellakaan ajattele näin.

Mielestäni miehiltä puuttuu hyvin hyvin moni ymmärrys monista naisten asioista. Tai asioista yleensä. Miehet on simppeleitä. Toisaalta ne ei halua riidellä tai jutella niin paljon, mikä estää riitoja. Toisaalta ottaa päähän kun ne on ihan eri planeetalta. Etenkin heteromiehet kenen kans ei ole mitään mahiksia esim 3 kimppaan niin että olis toinen mies mukana! Ihmetyttää ettei se kiinnosta. Ja olen huomannut ettei heteromiehiä oikein kiinnosta 3 kimppa naisenkaan kanssa , mikä on harmi.

Mulle sukupuoli on periaatteessa ihan sama, välillä toivon että mieheni olisi nainen tai edes bi tai pan tai jotain mutta tavallinen heteromies hän on. Ihana kuitenkin. Mutta on naiset niin erilaisia. Naiskumppanin suhteen mulla on erilaisia odotuksia . Mieheltä mä en oikein edes odota ymmärrystä. Ehkä 1 mies on koskaan ymmärtänyt mua. Moni väittänyt kyllä ymmärtävänsä .

Höpöhöpö. Eivät nuo ole mitään miesten tai naisten yleisiä ominaisuuksia, vaan joko projisoit noita oletuksiasi ihmisiin, joilla niitä ominaisuuksia ei todellisuudessa edes ole, tai sitten tietoisesti tai tiedostamatta valikoit seuraasi vain stereotyyppiset oletuksesi täyttäviä ihmisiä.

Aloituksen kysymykseen ei ole mitään järkevää vastausta, koska ei ole olemassa mitään yleistä naista sen enempää kuin yleistä miestäkään. Ihmiset ovat yksilöitä.

Vierailija
66/102 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naispartnerin kanssa tietyt asiat on vähän helpompia koska naisilla on parempi ymmärrys toisista naisista.

Sinun tavallasi ajattelevalla naisella tai miehellä on luultavasti kaikista heikoin ymmärrys toisista ihmisistä. Koska oletat kaikkien naisten olevan samanlaisia keskenään ja kaikkien miesten samanlaisia keskenään, et pysty kohtaamaan ihmistä yksilönä ja aidosti kuulemaan ja ymmärtämään häntä. Luulet ymmärtäväsi naisia, koska kuvittelet kaikkien naisten olevan samanlaisia kuin sinä, mutta todellisuudessa et ymmärrä heitä juuri sen takia.

Vierailija
67/102 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Butch-lesbo koettaa olla suhteessa mies niin kuin muutenkin toivoisi olevansa mies, mutta ei fyysisesti koskaan tietenkään pysty sellaiseen. Femme-lesbo taas pelkää miehiä ja tyytyy kevyempään vaihtoehtoon eli naismieheen. Kumpikin päätyy elämään epätyydyttävässä suhteessa.

Vierailija
68/102 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesbojenkin keskuudessa sosioekonomisella asemalla on merkitystä. Tämän ovat ihan lesbot kertoneet. Lähäri, siivooja, kaupankassa yms. lesbot voivat olla piireissä aika yksin.

Vierailija
69/102 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katseleeko lesbot

toisten naisen rintoja?

Lesbolleha alaston nainen on yhtä kiinnostava kuin heteromiehelle. Mitäs luulet katselevatko lesbot alastomia naisia uimahalleissa. Kiihottuminenhan ei näy kuin miehellä. Nännien nöpötys voi mennä viileän ilman piikkiin ja vähän posket punottaa. Juoksuhousuissa on lesboillekin silmänruokaa kun voi katsella naisten lantioiden muotoja.

Vierailija
70/102 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesbot ja naiset ylipäänsä eivät ole kaikki keskenään samanlaisia, siksipä voi suhteitakin olla erilaisia. Eli siis ihan niinkuin muillakin ihmisillä. Tästä ketjusta kyllä paistaa läpi monien kirjoittajien luutuneet käsitykset sukupuolista ja huomaa, että tulkitaan lesbosuhteita omien heterosuhteista opittujen mallien kautta. Mulle parasta kahden naisen suhteessa on juuri se ettei ole mitään oletusta "miehen roolista" ja "naisen roolista" vaan molemmat saa vapaasti ilmaista omaa persoonaansa ja kotityöt laitetaan tasan. Riitatilanteita ei ratkota minkään "miehet on miehiä ja naiset on naisia, ja siksi ei voida ymmärtää toisiamme" - ajattelun kautta, vaan ihan aidosti yritämme ymmärtää toisiamme muutenkin kuin sukupuoliroolien kautta. Seksille ei ole valmista kaavaa, vaan se mikä toimii selvitetään yhdessä. Siksi seksi on usein naissuhteissa paljon monipuolisempaa.

Aika masentavaa, että porukka kuvittelee ettei lesboilla voi olla vilkas seksielämä. Eli oletan tämän kumpuavan ajatksesta, ettei teidän mielestä naisilla ole seksuaalisia haluja tai kykyä tehdä aloitteita? Itsellä on kaikissa suhteissani ollut paljon ja hyvää seksiä.

Naiset ei myöskään lähtökohtaisesti "draamaa" enemmän kuin miehet. Me ei mun kumppanin kanssa riidellä juuri koskaan, koska ollaan keskusteltu asiat aina yhteisymmärryksessä ja rauhallisesti selviksi ilman riitaa. Oon usein huomannut että ns "draamaavan naisen" takaa löytyy yleensä keskustelutaidoton kumppani (oli sitten mitä sukupuolta ikinä), joka ei kuuntele toisen tunteita ja huolia, jolloin ne purkautuu kiukkuna. Eli draama ei johdu yksin naisista tai lisäänny siitä, että suhteessa on useampi nainen. Draama johtuu huonosta kommunikaatiosta.

Eli lyhyesti, mun kokemuksella lesbosuhteet on onnellisia, kotielämä helppo järjestää tasapuoliseksi ja seksiä on paljon ja se on todella hyvää. Tietenkin meillä, kuten kaikilla, on sekä hyviä että huonoja suhteita. Kahden ihmisen kemiassa on kuitenkin pohjimmiltaan kyse yksilöistä, ei pelkistä sukupuolista.

Vierailija
71/102 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä 70 vielä jatkaa :

En siis tarkoita että heterosuhteet ois automaattisesti jotenkin rooleiltaan luutuneita. Tunnen monia heteropareja, joissa selkeästi kommunikaatio toimii loistavasti. Lähinnä vastustan ajatusta, että suhteen sisäisen dynamiikan pitäisi aina perustua "miehen" ja "naisen" rooleille, ja me vähemmistöjen edustajat vaan haikailtaisiin noiden roolien perään ja yritettäisiin jäljitellä niitä. Jos haluaisin olla miehen kanssa, niin olisin miehen kanssa. Tunnen myös monia heteropareja, joissa on vaikea sanoa, että jompikumpi olisi miehekkäämpi ja jompikumpi naisellisempi. Suhteen sisäinen jännite ja kemia voi perustua muuhunkin, kuin pelkkiin sukupuolieroihin.

On ok jos kaipaa suhteeseensa sitä, että toinen on miehekkäämpi ja toinen naisellisempi, mutta se ei tarkoita, että kaikki tällaisia rooleja kaipaisivat.

Olen itse tosi sinut sekä omien maskuliinisten että feminiinisten piirteideni kanssa, enkä viihtyisi pitkään suhteessa, jossa mun oletettaisiin olevan joko suhteen "mies" tai "nainen". Tuntuu hassulta, että moni hetero tuntuu olettavan, että lesbosuhteet ovat jotenkin miestä vailla. Monissa lesbo pareissa molemmat ovat naisellisia. Myöskään tuntemissani butch /femme pareissa (itse en kyseisiin termeihin samaistu, mutta tunnen monia tosi onnellisia pareja jotka samaistuvat) ei ole kyse heterosuhteiden imitoinnista. Moni femmeksi identifioituva viehättyy nimenomaisesti maskuliinisuudesta naisessa ja butch lesbo ei yritä olla mies, vaan on maskuliininen nainen.

Tuntuu että naisparien tunkemisessa heterosuhteiden muottiin ulkopuolisten toimesta on pohjimmiltaan kyse siitä, ettei osata kuvitella että naisella voisi olla seksuaalisuutta, jossa ei ole kyse miehistä.

Vierailija
72/102 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootteko cops oxford lähettäny däshielle rahaa tai valo olentoja sielä henkimaailmasta tai meette helvettiin homot

Vierailija
73/102 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vitunhuulten kajahtelu voi olla joskus korviahuumaava.

Vierailija
74/102 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saksittelu on ihanaa!

Vierailija
75/102 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AIOTTEKO lähettää lesbojen däshielle rahaa vai jälki liukkaat ihan NS Ä olevinaan es mtitään lesboja valkkikset

Vierailija
76/102 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitoinhan kuuroutui vanhoilla päivillään ja siitä suivaantuneena vaati lespoja pidätettäväksi.

Vierailija
77/102 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ooteko nähny raamatussa lynkattuja neekeritä ns fontsies taa nussinu perseeseen AS cops VASIKKA N$tejä

eikö neekeritä piä ampuu ja likaisia suomen armeijan niuvan nisti kyttiä kiduttaa vai ootteko kirkossa vetäny perseeseen jotain kyttäää joka ois musta ns aito copy yms ss a

Vierailija
78/102 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ootteko cops oxford lähettäny däshielle rahaa tai valo olentoja sielä henkimaailmasta tai meette helvettiin homot

eikö likaisia kyttiä yleensä ammu ne suomalaiset lesbot sieltä henkimaailmasta yms toisilta planeetoilta ja kiduta likaisia ruskeita poliiseja ym s supon homo jonnaa päähän

Vierailija
79/102 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

nii en ooo luullu ainakaan että oottte jotain puhtaita ym s lesboja varsinkaan ulkomaalaisia tai demoita uugeee

Vierailija
80/102 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

nii mitä te ne sieltä henki maailma sta yritää vihailla tai eri galaxeista ihan selvää aiotte kiduttaa mua lennoston

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme