Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei lesbot! Kysymys!!

Vierailija
11.09.2020 |

Millaista naisen kanssa seurustelu on?

Kommentit (102)

Vierailija
81/102 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko kauniita? Jos kyllä NIIN MENEE HYVÄT NAISET HUKKAAN.

Vierailija
82/102 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kanssa elo on niin hirveää että umpilesboja on prosentuaalisesti vähemmän kuin umpihomoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/102 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen ole yksiselitteistä vastausta. Toiset tykkää äideistä, toiset tyttäristä. Minusta yksi tärkeä seikka on se, että naisen ominaistuoksu on hyvä, kun taas miehet haisee omaan nenään pahalle.

Ja onhan nainen paljon pehmeämpi kaikin tavoin 🥰

Vierailija
84/102 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

nii muute mä oon yksi ja teitä kiduttajia alun perin henki maailmassa kaikki unix ihan loput muut yber moodeissa

Vierailija
85/102 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siihen ole yksiselitteistä vastausta. Toiset tykkää äideistä, toiset tyttäristä. Minusta yksi tärkeä seikka on se, että naisen ominaistuoksu on hyvä, kun taas miehet haisee omaan nenään pahalle.

Ja silti parisuhdeväkivaltaa on tutkitusti enemmän lesbo- kuin heterosuhteissa :D

Vierailija
86/102 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne teijjän luxus unixit ja kidutus niuvat nistit yms henki maailman ajatus tietokoneet nykyään varsinki täyttä pasc

Vierailija
87/102 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja silti parisuhdeväkivaltaa on tutkitusti enemmän lesbo- kuin heterosuhteissa :D

Oma kokemus on päinvastainen. 

Vierailija
88/102 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo siellä aluss henkimaailmassa ulottuvuuksissa on ihan pelkkää panssari emä alus peltoo vaa ollu huvikseen

Vierailija
89/102 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ass to ass!

Vierailija
90/102 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

no sitte mutta mikään ei tuu muuttuu senkään suhteen miksi ootte kuolevaisia ja mä oon däshie pysyvästi evils1

Vierailija
91/102 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

111 111

111

Vierailija
92/102 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

22

2

Vierailija
93/102 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekka Siitoin olisi saanut lespoilun loppumaan, mutta...

Vierailija
94/102 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

nii että mitä aiotte turha luulla yhtään mitään höpö höpö aio ne lopeettaa mun kidutus jahtaamista ikinä verysure

Vierailija
95/102 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks lespot vihaa miehiä

Vierailija
96/102 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mä aion jatkossakin ampuu tietä jos jotenki sähähtelee siellä daimeissa ym s valkeissa suom neitsyissä päiC

Vierailija
97/102 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lesbojenkin keskuudessa sosioekonomisella asemalla on merkitystä. Tämän ovat ihan lesbot kertoneet. Lähäri, siivooja, kaupankassa yms. lesbot voivat olla piireissä aika yksin.

Tämä pitää muuten paikkansa. Itselläni taustalla varakas suku, niin monet vastaavalla taustalla ovat kiinnostuneita lähinnä sen omaisuuden suhteen melko suorasukaisestikin. Tosin olen ollut sitten suhteessa naisten kanssa, joiden varallisuus ja koulutus nk. perustasolla. Osa olleet lokkeilijoita, jos ovat saaneet selville taustani. Nykyinen itsekin varsin pihi taloudessaan, mutta käytös muuttunut, kun perin jonkin verran toisen edesmenneen vanhemman kiinteistön myynnistä.Mitään ei tule hyötymään minusta, onneksi taloudet ovat erillisiä, eikä mitään yhteisiä tilejä.

Vierailija
98/102 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullaki on kysymys!

Miks lesbot käyttää dildoa?

Sehän on kopio miehen elimestä.

Koetteko vetovoimaa vaan miehen elimeen mutta ette miehiin?

Ei kaikki naiset käytä. Osalle ei tuo mitään nautintoa, satisfyer on parempi.

Ja muutenkin kyseessä on vain muoto, jolla yhdynnässä saava nainen tulee. Siksi peniskin sen tietyn muotoinen on, naisen takia. Kyse ei siis ole peniksen imitoinnista vaan nautinnon hakemisesta, jos se nyt sillä muodolla ja sisään tunkemalla sitten tulee. Oli se porkkana, sormi, dildo tai penis, joka ylettää sopiville paikoille, aivan sama. 

Sama kun kysyisit että miksi penis yrittää imitoida porkkanaa. Haluaako se tulla pureksituksi?

Vierailija
99/102 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. 

Vierailija
100/102 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa. Voi tehdä tyttöjen juttuja yhdessä. Jos siis molemmat ovat tyttömäisiä, kuten itse tykkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi