Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain miehille kysymys

Vierailija
11.09.2020 |

Naiset eivät saa kommentoida.
Oletteko miehet huomanneet täällä välillä olevan aikamoisen miesvihamielisiä kommentteja, jos esim johonkin on yrittänyt asiallisesti kommentoida miehen näkökulmansa?
Pidetään asiallisen keskustelu, jos haluatte vastata.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että sinkkumiehenä ei saa valittaa, että naiset ei kiinnostu. Naisilta kyllä sitten vastaavasti sama valitus miehistä on täysin ymmärrettävää. Kummassakin tapauksessa vika on miehessä tai miehissä.

M37

Vierailija
22/28 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuomas Enbuskekin on nimennyt tämän kolumnissaan miesvihapalstaksi. Siinä se kiteytettynä 

On vai ? :D No hyvä jos aloittaja ei kuvittele vain omassa päässään :)

Sinänsähän tämä palsta on hyvä, että tämä on helppokäyttöinen ainakin näin puhelimella näppäilyyn ja lueskeluun, tykkäysnappulat löytyvät ja mielenkiintoisia aiheita laidasta laitaan. Sairasta läppää kiva lukea välillä etc. Mutta auta armias jos miehenä et ole samaa mieltä, tai oikeastaan olet mies ja olemassa kun av mammoilla on itkupotkuraivari katkera olo miessukupolvea kohtaan juuri sillä hetkellä. Saat tuta sen nahoissasi takuulla... ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuosta kannata välittää. Joillakin on vain paha olla ja purkavat tuota tänne. Lippu vaan korkealle ja baanalle pojat

mies52v

Vierailija
24/28 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on naisten palsta! Menkää miehet pois täältä![/quot

Ole nainen hiljaa, et omista tätä palstaa. Sinulta nainen tähän keskusteluun pääsy kielletty.

Vierailija
25/28 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valittavat miehet ovat vässyköitä. Tosimiehet eivät valita tai itke, mutta näyttävät tunteensa. Se on naisten mielipide.

Vierailija
26/28 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksistinen aloitus! Minulla on naisena yhtä lailla oikeus vastata tähän. Ei ole miesvihakommentteja näkynyt.

Vierailija
27/28 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksistinen aloitus! Minulla on naisena yhtä lailla oikeus vastata tähän. Ei ole miesvihakommentteja näkynyt.

Hauska :)

Ei sinulla nainen ole oikeus vastata tähän. Ole hiljaa, tämä on miesten ketju.

Vierailija
28/28 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauska :)

Ei sinulla nainen ole oikeus vastata tähän. Ole hiljaa, tämä on miesten ketju.

Kyllä on. On seksististä sanoa, että ketju on vain miehille. Ketjuun täytyy saada kaikkien vastata sukupuolesta riippumatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi