Vain miehille kysymys
Naiset eivät saa kommentoida.
Oletteko miehet huomanneet täällä välillä olevan aikamoisen miesvihamielisiä kommentteja, jos esim johonkin on yrittänyt asiallisesti kommentoida miehen näkökulmansa?
Pidetään asiallisen keskustelu, jos haluatte vastata.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Tuomas Enbuskekin on nimennyt tämän kolumnissaan miesvihapalstaksi. Siinä se kiteytettynä
On vai ? :D No hyvä jos aloittaja ei kuvittele vain omassa päässään :)
Sinänsähän tämä palsta on hyvä, että tämä on helppokäyttöinen ainakin näin puhelimella näppäilyyn ja lueskeluun, tykkäysnappulat löytyvät ja mielenkiintoisia aiheita laidasta laitaan. Sairasta läppää kiva lukea välillä etc. Mutta auta armias jos miehenä et ole samaa mieltä, tai oikeastaan olet mies ja olemassa kun av mammoilla on itkupotkuraivari katkera olo miessukupolvea kohtaan juuri sillä hetkellä. Saat tuta sen nahoissasi takuulla... ;)
Ei tuosta kannata välittää. Joillakin on vain paha olla ja purkavat tuota tänne. Lippu vaan korkealle ja baanalle pojat
mies52v
Vierailija kirjoitti:
Tää on naisten palsta! Menkää miehet pois täältä![/quot
Ole nainen hiljaa, et omista tätä palstaa. Sinulta nainen tähän keskusteluun pääsy kielletty.
Valittavat miehet ovat vässyköitä. Tosimiehet eivät valita tai itke, mutta näyttävät tunteensa. Se on naisten mielipide.
Seksistinen aloitus! Minulla on naisena yhtä lailla oikeus vastata tähän. Ei ole miesvihakommentteja näkynyt.
Vierailija kirjoitti:
Seksistinen aloitus! Minulla on naisena yhtä lailla oikeus vastata tähän. Ei ole miesvihakommentteja näkynyt.
Hauska :)
Ei sinulla nainen ole oikeus vastata tähän. Ole hiljaa, tämä on miesten ketju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauska :)
Ei sinulla nainen ole oikeus vastata tähän. Ole hiljaa, tämä on miesten ketju.
Kyllä on. On seksististä sanoa, että ketju on vain miehille. Ketjuun täytyy saada kaikkien vastata sukupuolesta riippumatta.
Olen huomannut, että sinkkumiehenä ei saa valittaa, että naiset ei kiinnostu. Naisilta kyllä sitten vastaavasti sama valitus miehistä on täysin ymmärrettävää. Kummassakin tapauksessa vika on miehessä tai miehissä.
M37