Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 26v nainen.Elin vuosia salasuhteessa varattuun perheen isään.

Vierailija
29.10.2013 |

Lopulta kiristin miehen jättämään vaimonsa ja lapset.Sanoin tekeväni itselleni jotakin kamalaa.Nimeni on Maria.Olen sadistininen ja kylmä ihminen.Olen kateellinen mieheni lapsista ja hänen sukulaisilleen.Haluan tuhota.Kukaan ei voi pelastaa minua.Minulla on hevonen ja hänelle kerron kaiken.Uhkasin hakata perheen isän lasten äidin ja hänen sukulaisensa.Nyt en tiedä tehdäänkö minusta poliisille rikosselvitys vai ei.Pelottaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minulla on hevonen ja hänelle kerron kaiken".

Ei helevetti että repesin :D

Vierailija
2/7 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo vaan.Se mies on sitä sorttia että olet vaimo kakkonen ja kymmenen vuoden kuluttua viimeistään olet ex-kakkonen ja mies ottaa kolmannen vaimon.Tyhmä olet kun luulet jääväsi viimeiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sadistininen.

Ai vitsi tää on mehukas provo :D

Vierailija
4/7 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sadistininen.

Ai vitsi tää on mehukas provo :D

Vierailija
5/7 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minulla on hevonen ja hänelle kerron kaiken", tämä lause jääköön AV-palstan historiaan!

Vierailija
6/7 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria siis vei miehesi?

Vierailija
7/7 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että on laitonta tekeytyä toiseksi vaikka vain näin keskustelupalstalla... Aloittaja on olevinaan ovela, kun antaa pikku detaljeja joiden toivoo auttavan "syyllisen" paljastumisessa. On tietenkin tiukka paikka kun ukko jää kiinni vieraissa käynnistä, mutta ehkä viha kannattaisi kuitenkin kohdistaa siihen ukkoon....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme