Haluaako vaihtoehtoisemmatkin naiset miehen, joka on kaks*met*inen l*ntäjäki*urgi?
Juu elikkä kuuntelin tossa musiikkia youtubesta automaattitoistolla, ja eka tuli jotain suomalaisia vaihtoehtobändien kappaleita, ja sitten alkoi tulemaan Litku Klemetin haastattelu.
Niitä vaihtoehtobändejä ja varsinkin Klemetin juttuja kuunnellessa mietin, että haluaako vaihtoehtoisemmatkin naiset sen saman supersuositun miehen, jonka kaikki muutkin naiset haluaa. Miten on av-palstan naisten mielestä?
Kommentit (61)
Tulin vaan sanomaan että mun eksä on kirurgi ja nyksä lentäjä. Ei mulla muuta. Ellei jollain ole jotain kysyttävää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei halua. Itse olen indiemusan ja alternativen suuri ystävä. Miesihanteeni on muusikko, pitkätukkainen, rento. herkkä, boheemi. Usein nuo lentäjäkirurgit ovat tylsiä.
Onko pitkä tukka pakollinen? En ole muusikko, mutta olen luovalla alalla, ja rento ja boheemi. En kuitenkaan voi kasvattaa pitkää tukkaa, koska siitä tulisi lähinnä pitkän tukan ja afrotukan välimuoto.
Ei ole pakollinen mutta mulle se on signaali (tuntemattomasta ihmisestä siis) että hän voisi olla erilainen, rento ja boheemi. Jotenkin se erilaisuus tulisi tulla ilmi ulkoisesta habituksestakin esim, deittipalstoilla. Voihan sulla olla vähän erilaiset kuteet esim. Tai sitten vaikka rillit voisi olla kivat. Sellaiset graafikkotyyliset.
Millaiset rillit on graafikkotyyliset? Jos tarkoitat jotain kekkoslaseja, niin eikö ne ala olla jo vähän pois muodista, kun niitä on yli kymmenen vuotta ollut ihmisten päässä?
Tästä jäi puuttumaan se kohta, kun mies on myös kalsarimalli! Kuka nyt haluaa jonkun kämäsen lentäjäkirurgin, jos se ei olekaan myös kalsarimalli ja vähintään kaksimetrinen ja se ajaa uudella audilla ja sillä on kartano Westendissä, tai kattohuoneisto Ullanlinnassa.
Vierailija kirjoitti:
Tulin vaan sanomaan että mun eksä on kirurgi ja nyksä lentäjä. Ei mulla muuta. Ellei jollain ole jotain kysyttävää?
Mikä on oma ammattisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että on kaksimertinen lentäjäkirurgi ei tarkoita, että olisi täydellinen kiiltokuvaihminen.
Minä yritin nuorena etsiä vaihtoehtomiestä, joka olisi kuitenkin myös kiltti, ei liikaa päihteitä, ei irtosuhteita yms. Mutta sehän on ihan mahdottomuus. Lisäksi he ovat kovin kiinnostuneita ns perusblondeista. Ei heitä tuntunut kiinnostavan levykaupan laareja selaava vaihtoehtonainen.
Oli siis helpompi löytää lentäjäkirurgi kuin kiltti vaihtoehtomies.
Taisit jättää aikamoisen määrän miehiä kokonaan harkinnan ulkopuolelle.
Vaihtoehtonaisen mielipidettä kysyttiin, vaihtoehtonainen vastaa.
Harmaan kollegepaitamiehen kannattaisi jotenkin vinkata, että on henkisesti mielenkiintoinen ja kiinnostunut vaihtoehtonaisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhoojen pappparaisten hommaa ajaa jollain boeingillä. Kylllä munaa omaavat äijät ajaa ihan täysvarusteulla hornetilla.
Kaikki lentokoneet kelpaa.
Helikopterissa menee raja.
Miksi helikopterimies ei kelpaa.?
Mulle kelpaa, jos se on poliisi tai agentti. Kuumailmapallomies ei kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on oma ammattisi?
Sairaanhoitaja.
Vierailija kirjoitti:
Tästä jäi puuttumaan se kohta, kun mies on myös kalsarimalli! Kuka nyt haluaa jonkun kämäsen lentäjäkirurgin, jos se ei olekaan myös kalsarimalli ja vähintään kaksimetrinen ja se ajaa uudella audilla ja sillä on kartano Westendissä, tai kattohuoneisto Ullanlinnassa.
Todellakin, ja vanha linna Toscanassa lomailuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei halua. Itse olen indiemusan ja alternativen suuri ystävä. Miesihanteeni on muusikko, pitkätukkainen, rento. herkkä, boheemi. Usein nuo lentäjäkirurgit ovat tylsiä.
Onko pitkä tukka pakollinen? En ole muusikko, mutta olen luovalla alalla, ja rento ja boheemi. En kuitenkaan voi kasvattaa pitkää tukkaa, koska siitä tulisi lähinnä pitkän tukan ja afrotukan välimuoto.
Ei ole pakollinen mutta mulle se on signaali (tuntemattomasta ihmisestä siis) että hän voisi olla erilainen, rento ja boheemi. Jotenkin se erilaisuus tulisi tulla ilmi ulkoisesta habituksestakin esim, deittipalstoilla. Voihan sulla olla vähän erilaiset kuteet esim. Tai sitten vaikka rillit voisi olla kivat. Sellaiset graafikkotyyliset.
Millaiset rillit on graafikkotyyliset? Jos tarkoitat jotain kekkoslaseja, niin eikö ne ala olla jo vähän pois muodista, kun niitä on yli kymmenen vuotta ollut ihmisten päässä?
No tarkoitin ylipäätään vähän kivempia laseja kuin sellaisia insinöörimallisia hengettömiä joita joka toisella on. Tykkään ihan mustista pokista ja ylisuurista ja aviatoreista (siis pilottimallisista) ja vaikka hipsterilaseistakin (tyyliin Stig). Mutta siis kaikki käy jos ne istuu kantajalleen.
Vierailija kirjoitti:
Tiedättekö, mistä tietää satavarmasti, että baarissa on lentäjä?
Se kertoo sen ihan itse. Jokaiselle joka viitsii kuunnella. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö mistä tunnistaa vegaanin?
Mun mies on ilmavoimat käynyt kirurgi, komeakin on, toisaalta olen jäävi sanomaan. Lentokoneiden kanssa miehellä ei ole enää mitään tekemistä, rakastan hänen huumorintajuaan. Olen nykyisin keskiluokkaistunut, aiemmin olin ns. Vaihtoehtonuori, taisi mulla olla sininen tukka ja muutama naamalävistys kun mieheni kanssa tavattiin 15 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on ilmavoimat käynyt kirurgi, komeakin on, toisaalta olen jäävi sanomaan. Lentokoneiden kanssa miehellä ei ole enää mitään tekemistä, rakastan hänen huumorintajuaan. Olen nykyisin keskiluokkaistunut, aiemmin olin ns. Vaihtoehtonuori, taisi mulla olla sininen tukka ja muutama naamalävistys kun mieheni kanssa tavattiin 15 vuotta sitten.
Hah! Konkreettinen osoitus siitä että jopa vaihtoehtonaiset vaatii lentäjäkirurgeja eikä katsokaan omantyyliisiin miehiin (ellei se omantyylinen mies sitten ole joku vähintään valtakunnan tason julkkis)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mielellään suvussa on myös aatelisverta ja miehellä on suvun puolesta jokin hieno arvonimi. Ah, vanhaa rahaa ja mystiikkaa. Tietenkin peeniksen täytyy myös olla suuri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mielellään suvussa on myös aatelisverta ja miehellä on suvun puolesta jokin hieno arvonimi. Ah, vanhaa rahaa ja mystiikkaa. Tietenkin peeniksen täytyy myös olla suuri.
Ap unohti ison peeeniksen! Alkeellinen virhe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tuo, jolta kysyit, mutta itsekin pitkätukkaisista miehgistä pitävä nainen. Omalla kohdallani tosin lyhyt tukka miehellä ei haittaa, jos syynä on esim. juuri joku tuollainen, mitä kirjoitit, jolloin pitkän tukan pitäminen ei onnistu, tai jos on vaikka kaljuuntumisen vuoksi joutunut ajamaan hiukset. Tällöinhän kyseessä on olosuhteiden pakko. Kokonaistyyli ratkaisee, ja usein vaan monilla lyhyttukkaisilla on sellainen perusmiestyyli, ja heillä myös lyhyt tukka on usein sukupuoliroolin sanelemaa, ja SE on minulle turn off. Mutta luovalla alalla oleva, rento ja boheemi kuulostaa hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö mistä tunnistaa vegaanin?
Syö salaattia ja leipää tai vegaaniruokaa jos tarjolla on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että on kaksimertinen lentäjäkirurgi ei tarkoita, että olisi täydellinen kiiltokuvaihminen.
Minä yritin nuorena etsiä vaihtoehtomiestä, joka olisi kuitenkin myös kiltti, ei liikaa päihteitä, ei irtosuhteita yms. Mutta sehän on ihan mahdottomuus. Lisäksi he ovat kovin kiinnostuneita ns perusblondeista. Ei heitä tuntunut kiinnostavan levykaupan laareja selaava vaihtoehtonainen.
Oli siis helpompi löytää lentäjäkirurgi kuin kiltti vaihtoehtomies.
Taisit jättää aikamoisen määrän miehiä kokonaan harkinnan ulkopuolelle.
Kuinka monta pitää harkita, jos jo löysi jonkun, jonka kanssa haluaa olla?
No en nyt ymmärrä mikä ongelma tässä enää voisi olla. Kun on kieltämätön fakta että vain kaksimetriset lentäjäkirurgit kelpaa naisille niin miksei miehet vaan kaikki kouluttaudu lentäjiksi ja kirurgeiksi. Niistähän on, tai ainakin oli hurjasti pulaakin. Saisitte töitä ja naisia heti paikalla. Kyllä ne pätkemmätkin 175 senttiset LG't menis kaupaksi joillekin jämänaisille paremman puutteessa.
Ihmeen saamatonta porukkaa kun ratkaisu naisensaantipulmaan on noinkin selkeä ja usein esiintuotu ja jäppiset ei silti tee asian eteen mitään konkreettista.
Tiedän, mutta en kerro.