Haluaako vaihtoehtoisemmatkin naiset miehen, joka on kaks*met*inen l*ntäjäki*urgi?
Juu elikkä kuuntelin tossa musiikkia youtubesta automaattitoistolla, ja eka tuli jotain suomalaisia vaihtoehtobändien kappaleita, ja sitten alkoi tulemaan Litku Klemetin haastattelu.
Niitä vaihtoehtobändejä ja varsinkin Klemetin juttuja kuunnellessa mietin, että haluaako vaihtoehtoisemmatkin naiset sen saman supersuositun miehen, jonka kaikki muutkin naiset haluaa. Miten on av-palstan naisten mielestä?
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tätä näkökulmaa. Varmaan jokaisen unelmahaavekumppani on jotain tuollaista, mutta kun kadulla katsoo niin ihan tavallisen näköiset pulliaiset siellä pariskuntina toisiaan kädestä kiinni pitäen tallaavat.
Ne on luultavasti löytäneet toisensa ennen Tinderin tuloa.
Vierailija kirjoitti:
Haluavat. Siksi noin 10% miehistä on harrastanut seksiä 90% naisista kanssa.
Minä ja ystäväni taidamme sitten kuulua tähän 10%:iin. Ei meitä katsoessa kyllä uskoisi, mutta faktat on faktoja niin pakko uskoa että ollaan tätä eliittisakkia.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tätä näkökulmaa. Varmaan jokaisen unelmahaavekumppani on jotain tuollaista, mutta kun kadulla katsoo niin ihan tavallisen näköiset pulliaiset siellä pariskuntina toisiaan kädestä kiinni pitäen tallaavat.
Ei voi olla totta, millä planeetalla sä oikein asut?
Ei halua. Itse olen indiemusan ja alternativen suuri ystävä. Miesihanteeni on muusikko, pitkätukkainen, rento. herkkä, boheemi. Usein nuo lentäjäkirurgit ovat tylsiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluavat. Siksi noin 10% miehistä on harrastanut seksiä 90% naisista kanssa.
Minä ja ystäväni taidamme sitten kuulua tähän 10%:iin. Ei meitä katsoessa kyllä uskoisi, mutta faktat on faktoja niin pakko uskoa että ollaan tätä eliittisakkia.
Juu minäkin olen eliittimies, kiirettä pitää.
Vierailija kirjoitti:
Ei halua. Itse olen indiemusan ja alternativen suuri ystävä. Miesihanteeni on muusikko, pitkätukkainen, rento. herkkä, boheemi. Usein nuo lentäjäkirurgit ovat tylsiä.
Onko pitkä tukka pakollinen? En ole muusikko, mutta olen luovalla alalla, ja rento ja boheemi. En kuitenkaan voi kasvattaa pitkää tukkaa, koska siitä tulisi lähinnä pitkän tukan ja afrotukan välimuoto.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ehdottomasti, jos sillä on vielä laatikkoleuka. Sellainen ihanan törkeä ja hampaat joilla hevosetkin jää latoihinsa kuin kaikki Lonely Starit.
Unohdit radioaktiiviset metsästäjänsilmät. Ihanat!
Ei noi kaikki ominaisuudet oo samassa miehessä, mutta keräillään...
Se että on kaksimertinen lentäjäkirurgi ei tarkoita, että olisi täydellinen kiiltokuvaihminen.
Minä yritin nuorena etsiä vaihtoehtomiestä, joka olisi kuitenkin myös kiltti, ei liikaa päihteitä, ei irtosuhteita yms. Mutta sehän on ihan mahdottomuus. Lisäksi he ovat kovin kiinnostuneita ns perusblondeista. Ei heitä tuntunut kiinnostavan levykaupan laareja selaava vaihtoehtonainen.
Oli siis helpompi löytää lentäjäkirurgi kuin kiltti vaihtoehtomies.
Vierailija kirjoitti:
Vanhoojen pappparaisten hommaa ajaa jollain boeingillä. Kylllä munaa omaavat äijät ajaa ihan täysvarusteulla hornetilla.
Kaikki lentokoneet kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhoojen pappparaisten hommaa ajaa jollain boeingillä. Kylllä munaa omaavat äijät ajaa ihan täysvarusteulla hornetilla.
Helikopterissa menee raja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko pitkä tukka pakollinen? En ole muusikko, mutta olen luovalla alalla, ja rento ja boheemi. En kuitenkaan voi kasvattaa pitkää tukkaa, koska siitä tulisi lähinnä pitkän tukan ja afrotukan välimuoto.
Ei ole pakollinen mutta mulle se on signaali (tuntemattomasta ihmisestä siis) että hän voisi olla erilainen, rento ja boheemi. Jotenkin se erilaisuus tulisi tulla ilmi ulkoisesta habituksestakin esim, deittipalstoilla. Voihan sulla olla vähän erilaiset kuteet esim. Tai sitten vaikka rillit voisi olla kivat. Sellaiset graafikkotyyliset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpaa ihan tavallinen mies, kunhan ei kuuntele Litku Klemettiä.
No Klemetti tuli youtube autotoistosta.
Miksi ei saa kuunnella Litku Klemettiä?
ap
Soli vitsi, saa kuunnella mitä haluaa. Jos nyt ihan tosissaan vastataan, niin lentäjä-kirurgi ei ole ykkösvaihtoehtoni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käykö pienoismallit? Olen rakentanut niitä vuosikymmeniä, pikkupojasta saakka.
Vierailija kirjoitti:
Ei noi kaikki ominaisuudet oo samassa miehessä, mutta keräillään...
Karuselli pyörii, naiset siellä hyörii, tiedätte sen biisin.
Vierailija kirjoitti:
Se että on kaksimertinen lentäjäkirurgi ei tarkoita, että olisi täydellinen kiiltokuvaihminen.
Minä yritin nuorena etsiä vaihtoehtomiestä, joka olisi kuitenkin myös kiltti, ei liikaa päihteitä, ei irtosuhteita yms. Mutta sehän on ihan mahdottomuus. Lisäksi he ovat kovin kiinnostuneita ns perusblondeista. Ei heitä tuntunut kiinnostavan levykaupan laareja selaava vaihtoehtonainen.
Oli siis helpompi löytää lentäjäkirurgi kuin kiltti vaihtoehtomies.
Taisit jättää aikamoisen määrän miehiä kokonaan harkinnan ulkopuolelle.
Tiedättekö, mistä tietää satavarmasti, että baarissa on lentäjä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helikopterissa menee raja.
Miksi helikopterimies ei kelpaa.?
Joo! Nuori Ridge Forrester (se originaalinpi) gothpunk - vaiheessaan matkalla koko maailman tuntemaksi lentäjäkirurgiastronautiksi. Lisäksi pitää olla herkkä runoilijasielu ja paino-pituus suhde just se +/- mitälie. <3
Mikään muu koko maailmassa ei kelpaa. :)
No Klemetti tuli youtube autotoistosta.
Miksi ei saa kuunnella Litku Klemettiä?
ap