No niin! Nyt on taas lähetetty emäntä kaljaostoksille
Kohta sitä ihanuutta saa taas oikein kunnolla. Vastapalveluksena emännälle saatan jopa antautua hänelle aamun pikkutunneilla.
Kommentit (14)
Toivottavasti tällä kertaa onnistuu.
Eikä lähtenyt. Täällä se on mun autossa mouthjobeja antamassa.
Vierailija kirjoitti:
Äitis lähti.
Häntä olisin seuraavaksi pyytänyt, mutta emäntä onneksi suostui lähtemään muutaman tunnin taivuttelun jälkeen, niin ei tarvinnut vaivata äiskää. Ap
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tällä kertaa onnistuu.
Kyllä minulla ainakin on voimakas tunne onnistumisen suhteen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Emäntä ei usko suikkailuun. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Emäntä ei usko suikkailuun. Ap
Siis äitisi ;)
Miksi näitä paskoja miesten aloituksia on palsta taas täynnä? Huomaa että on perjantai
kohta varmaan tulet kertomaan että ostanut ykköstä ja sen takia menee viemäriin.
Normi persujen perjantai.. Eihän sitä aina jaksa hakata puolueen maltillisia
Lähti tällä kertaa ajoissa onneksi. Kerro kun klo on 21:00 kuinka kävi. Saiko kaljat vai vetikö ne itte kaupan pihalla suhun aivoontuneena.
Vierailija kirjoitti:
Lähti tällä kertaa ajoissa onneksi. Kerro kun klo on 21:00 kuinka kävi. Saiko kaljat vai vetikö ne itte kaupan pihalla suhun aivoontuneena.
Niinpä. Viimeeksi kävi kyllä huonosti. Emäntä lähti kännykän vakoiluohjelman mukaan kaljakaupan vastaiseen suuntaan tms.😂
Vierailija kirjoitti:
Nyt on ensimmäinen kalja avattu! Nyt pitää tempaista äkkiä kuosi päälle, sillä piakkoin olisi sekasauna emännän kanssa tiedossa. Ap
Äitis lähti.