Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko katsonut lähietäisyydeltä kun toiset nussivat?

Vierailija
11.09.2020 |

Onko yleistä? Millä mielellä katsotte?

Kommentit (300)

Vierailija
181/300 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi tyhmyyteni, mutta miten toi onnistuu, että farkkujen aukosta työntää? Mihin pikkarit katoaa naiselta? Eikö vetoketjun reuna revi pippeliä haavoille?

Näin miespuolisena jonkinlaisen kokemuksen äänellä voi sanoa, ettei tuo mikään upein setti ole, mutta mitäs sitä ei varsinkin nuorena ja palavassa seksinnälässä kokeilisi. Riippuen vähän farkkujen mallista ja aukon ja vetskarin muotoilusta se ei aina revi nahkaa (ainakaan kovin pahasti). Tyttikseltä siirrettiin vaan haarapalaa sivuun sen verran, että pääsy himottuun kohteeseen onnistui. Kuten sanottua parasta oli se, että voitiin ulospäin vaan halailla ja hinkata vartaloita vähäsen, mutta oikeasti olin syvällä pimpassa tunnelmoimassa. Siihen aikaan olisin voinut jäädä sinne koko päiväksi. Harvoin kävin löysänä koska tyttöystäväni kiihotti mua niin pirusti.

No ok, mutta miten siinä tilassa malttaa poika/mies olla panematta kunnolla. Miten pojan laukeaminen tapahtuu ilman näkyvää pakaroiden liikettä etc.?

Vierailija
182/300 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi tyhmyyteni, mutta miten toi onnistuu, että farkkujen aukosta työntää? Mihin pikkarit katoaa naiselta? Eikö vetoketjun reuna revi pippeliä haavoille?

Näin miespuolisena jonkinlaisen kokemuksen äänellä voi sanoa, ettei tuo mikään upein setti ole, mutta mitäs sitä ei varsinkin nuorena ja palavassa seksinnälässä kokeilisi. Riippuen vähän farkkujen mallista ja aukon ja vetskarin muotoilusta se ei aina revi nahkaa (ainakaan kovin pahasti). Tyttikseltä siirrettiin vaan haarapalaa sivuun sen verran, että pääsy himottuun kohteeseen onnistui. Kuten sanottua parasta oli se, että voitiin ulospäin vaan halailla ja hinkata vartaloita vähäsen, mutta oikeasti olin syvällä pimpassa tunnelmoimassa. Siihen aikaan olisin voinut jäädä sinne koko päiväksi. Harvoin kävin löysänä koska tyttöystäväni kiihotti mua niin pirusti.

No ok, mutta miten siinä tilassa malttaa poika/mies olla panematta kunnolla. Miten pojan laukeaminen tapahtuu ilman näkyvää pakaroiden liikettä etc.?

Onko tämä ketju muuttumassa seksitietovisaksi? No ei siinä mitään, kivaahan se on uteliaille naispuolisille (oletan) kirjoittaa omiin kokemuksiin perustuen vastauksia. Vaikeaa se on malttaa ja eipä sitä siinä orgasmin hetkellä oikein ajattele muuta kuin tuntuu mielettömän hyvältä ja syvempään pitää päästä työntymään. Toi kuvailemasi on se vaihe joka näkyy selvästi, ei mahda mitään. Pää pyörii kuin pöllöllä ennen sitä hetkeä yrittäen varmistaa, ettei ainakaan lähellä ole ketään. Ja ennen kuin tulee alapeukkuja, muistutan, että vaikuttimena olivat nuoruus, himo ja testosteroni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/300 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltiin miesporukalla liikkeellä Levillä ja majoitettiin eräässä huoneistossa. Huonekaverini toi joskus yön tunteina jonkun naisen huoneeseen ja alkoivat siinä kuhertelemaan. Pyytelivät kyllä kohteliaasti anteeksi häiriötä. Seurailin siinä viereseltä sängyltä heidän puuhiaan ja alkoihan se itseäkin haluttamaan toisten naimisen katsominen. Jossain vaiheessa nainen kysyi, haluaisinko minäkin mukaan, mutta uskollisena ukkomiehenä kieltäydyin. Jäi hyvin mieleen, kun nainen totesi, että naimisissahan hänkin on. Erottuani olen hieman harmitellut etten lähtenyt leikkiin.

Mikä Levillä tapahtuu, niin Leville jää. Sovitaanko niin?

Vierailija
184/300 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan koskaan unohda sitä iltapäivää, kun olin varannut sulkapallovuoron pienestä liikuntahallista maaseudulla. Menin tietysti pukuhuoneen kautta halliin ja huomasin ulkovaatteista penkillä ja naulakossa, että edellisen vuoron ihmiset olivat vielä paikalla, vaikka meidän vuoromme oli jo alkanut. Tyttöystäväni tuli naisten pukkarista yhtä aikaa ulos ja molemmat jähmetyttiin saman tien paikoillemme. Mies ja nainen makasivat päällekkäin ilman housuja keskellä hallia ja panivat siinä. Ei hajua keitä he olivat ja miksi siellä oli pitänyt alkaa naimaan. Hetken mietittyämme peruutimme yhteistuumin takaisin pukuhuoneisiin ja odottelimme kunnes pariskunta tuli pois hallista. Oli jotenkin koomista jutella niitä näitä sen jälkeen mitä olin nähnyt. 

Vierailija
185/300 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen ja vielä monta kertaa. Mulla on ollut teini-iästä asti lapsuuden kaverin ja tämän miehen kanssa erikoinen harrastus. Kaikki alkoi siitä, että tirkistelin heidän touhujaan nuorena. Jäin tottakai kiinni, mutta yllätyksekseni hommat vain jatkuivat. Tänä kesänä olen ollut varmaan viisi kertaa katsomassa kun he rakastelevat. Tuntuu, että he saavat siitä vaan lisää intoa ja minä tottakai kiihotun valtavasti ja masturboin samalla.

He yleensä aloittavat koira-asennolla ja mies kiskoo vähän naisen paksuja hiuksia. Ne hiukset joista olen ollut aina kade, ovat oikeasti ihan järkyttävän paksut ja se näyttää upealta. Mies tulee sitten naisen selkään kii ja nainen voihkii mahallaan kovissa työnnöissä. Siitä käännytään ihanasti sitten lähetyssaarnaajaan ja mies nussii rajusti vartalo kiinni tisseissä niin, että koko vuode keinuu eestaas. Nainen näyttää niin pikkuiselta miehen alla. Tulen jo siitä visiosta orkkuun ennen heidän laukeamistaan melkein tai ihan yhtä aikaa.

Tuohon harrastukseen tosiaan vain tavallaan sairaasti ajauduttiin, eikä ole osattu lopettaakaan sitä. Mies on lihaksikas, kiivas ja dominoiva ja penis sojottaa ylöspäin. Kaverini on yhtä upea, sievä ja soma kuin ennenkin, eivät pelkästään ne hänen hiukset ole tosi nätit.

Vierailija
186/300 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikimuistoinen tapaus oli kun kävelin metsäautotietä kotiin silloin yläasteen kevätjuhlasta päättötokari kädessä ja pariskunta M&J oli päättänyt viimeistellä koulun pihalla aloittamansa suutelumaratonin seksinautinnolla reitin varrella jyrkän ojan penkalla. Olin vaan että ihanko tosi. Kävelin hiljaa ohi kun tyttö makasi pojan nahkarotsin päällä ja kokonaan tämän vartalon alla. Heidät olisi voinut nähdä kuka vaan katsoen sinne. Näytti sen verran kuumalta menolta että olin ihan vähän kade.

Vierailija
187/300 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On hieman samanlainen kokemus kuin edellisellä postaajalla. Pari kivaa herrasmiestä nauratti iltapäivän melskeissä drinkkejä tarjoillen ja ystävättäreni kanssa mentiin sitten jatkoille heidän kelolinnaansa. Vaikka kuinka muka siinä oltiin sivistyneesti,  kaikki onnellisesti aviossa tahoillaan, niin jotenkin se vaan alkoi jutut mennä navan alle.  Yritin siinä viimeiseen asti olla niin kuin kuuluu, pelkästään flirttiin vastataten, kunnes se saunahetki tuli.  Lopulta katselin hetken toisen makuuhuoneen oven suusta miten ystäväni olis siinä reidet levällään voihkimassa toisen herrasmiehen pää jalkovälissään lähti omakin mopo käsistä. Naitiin lopulta kaikki samassa olohonetilassa ja nakudiskoiltiin kaikki pitkälle yöhön. Aamulla vähän siveämmin eri makkareissa, mutta mekoista sekoilua oli kaikki huoneesta toiseen huuteluineen. 

Oi niitä aikoja, oi niitä aikoja Levillä! Ne tahtoisin niin elää uudelleen ruskaviikolla Saariselällä.

Vierailija
188/300 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin tapahtui Lapin lomakylässä, jossa oli nuorena sesonkityössä. Päädyin vapaailtanani hieman vanhemman pariskunnan mökkiin jatkoille. 

Saunassa aloimme suudella ja hyväillä - vaimonsa pyynnöstä - miehen kanssa.  Löylyjen jälkeen takkahuoneen sohvalla mies nuoli minua ihanasti ja sain orkut.

Sen jälkeen hän nai vaimoaan minun katsellessa. Oli kiihottavaa nähdä aviopari täydessä touhussa :)

Sitten otettiin lisää kuoharia, kunnes hipsin majapaikkaani. Olivat kuulemma harrastaneet pientä ja viatonta kimppailua aiemminkin.

Vierailija
189/300 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattumalta yölä joku pariskunta on nainnut puiston penkillä. En jäänyt katsomaan. Seurustelin 22vuotta sitten Rautakirja / R kioskin konttorissa asuvan naisen kanssa. Hän laittoi aina parvekkeen oven auki verhot sivuun ja valot päälle kun menin kylään. Hänestä oli varmaan kivaa että kaikki tietävät koska hän saa. Olin aina niin kiimassa etten välittänyt.

Vierailija
190/300 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena mentiin mökkibileissä yöllä tyttöystävän kanssa saunomaan jälkilöylyihin ja ryhdyttiin nussimaan sylikkäin. Vähän ajan kuluttua yksi kaveri tuli myös saunaan ja katseli kun naitiin ja ryhtyi runkkaamaan lauteilla vieressä istuessaan. Sitten sanoin tyttöystävälle että runkkaa kädellä kaveria. Kohta minä laukesin tyttöystäväni pilluun ja kaveri ruiskautti lastinsa tyttöystäväni käteen.

Vierailija
191/300 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt, mutta pikkupoikana kuullut. Vanhempieni kesämökille, joka oli pieni hirsinen linnunpönttö, tuli isän serkku nuoren vaimonsa kanssa. Se jo herätti kiinnostukseni, olin juuri tulossa siihen ikään, puhumattakaan siitä, että perheemme tavan mukaan saunottiin kaikki yhdessä. Huomasin kyllä että se oli tälle kylään tulleelle nuorikolle jonkinlainen kynnyskysymys, mutta äitini sai hänet rauhoitettua. Mökin vintillä oli meille perheemme kahdelle lapselle omat huoneet, mutta minut esikoisena karkotettiin omasta sängystäni veljen huoneen lattialle, ja vieraat saivat oman huoneen. Niinpä minua ei heti nukuttanut, vaan kuulin kuinka vieraileva pariskunta kipusi yläkertaan ja kävi nukkumaan, mutta ei heitäkään nukuttanut, vaan kohta alkoi sänky natista, se minun sänkyni, ja kuulua nuoren rouvan huokailuja ja vaimeita voihkaisuja, jotka lopuksi päätyivät ui-ui-ui-ulinaan. En minä ensin oikein tajunnutkaan, mitä tapahtui, mutta hieman asiaa pohdittuani päättelin, että siitähän tuollainen naisellinen ulina johtuu, että mies on päästänyt siittiönsä uimaan sinne missä se kaikkein makeimmalta tuntuu.

Vierailija
192/300 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On hieman samanlainen kokemus kuin edellisellä postaajalla. Pari kivaa herrasmiestä nauratti iltapäivän melskeissä drinkkejä tarjoillen ja ystävättäreni kanssa mentiin sitten jatkoille heidän kelolinnaansa. Vaikka kuinka muka siinä oltiin sivistyneesti,  kaikki onnellisesti aviossa tahoillaan, niin jotenkin se vaan alkoi jutut mennä navan alle.  Yritin siinä viimeiseen asti olla niin kuin kuuluu, pelkästään flirttiin vastataten, kunnes se saunahetki tuli.  Lopulta katselin hetken toisen makuuhuoneen oven suusta miten ystäväni olis siinä reidet levällään voihkimassa toisen herrasmiehen pää jalkovälissään lähti omakin mopo käsistä. Naitiin lopulta kaikki samassa olohonetilassa ja nakudiskoiltiin kaikki pitkälle yöhön. Aamulla vähän siveämmin eri makkareissa, mutta mekoista sekoilua oli kaikki huoneesta toiseen huuteluineen. 

Ehkä ystävättäresi on vaimoni. Hänellä on kelolinnassa rakastaja, jota tapaa silloin tällöin. Vaimoni "ei muista" yksityiskohtia, joten voisit seuraavan kerran tavatessasi vaikka näyttää ottamiasi kuvia. 

Vierailija
193/300 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laivalla kanssa katseltiin kun tutut nai viereisessä sängyssä. Oltiin iltaa viettämässä tanssiravintolassa laivalla ja pikkutunneilla kaikki yhtikaa 4 h hyttiin nukkumaan. aamuyön tunteina heräsimme kun naaouripetistä kuului kivaa ahuohotusta. vaimoni oli ollut jo hereillä toivn aikaan ja kuunnellut. Minulla alkoi heti kulli seiisomaan kuun kuuntelin. vaimon pillu oli aivan litimärkä kun kokeilin sitä. Salaa katselimme ja kuuntelimme ja hyväilimme hiljaa toisiamme. Naapurisängyllä Merja oli päällä ja oli jo noussut kokonaan ratsastamaan pienet nöpötisu pystyssä. Häneltä alkoi tulemaan ja pri kättään ettei olis huutanut, silti huohotus oli tosi kova. Täristen hähltä tuli ja samlla me aloitimme vaimon knassa hiljasien nainnin, Merja katseli meitä nyt silmät auki ja laskkeututi Pekan päälle suutelemaan tätä. Nyt he vuorostaan katselivat meitä kun nussimme kyljittäin. Olimme molemmat aika nopeita aj saimme orgasmit. Yritmimm eolla hiljaa mutta varsinkin vaimo tili aika äänekkäästi. Meerja ja Pekka katselivat ja hymyilivät. Aamusella kun j´herätttiin ei puhuttu aiasta mitään. Siitä lähtien meille katselu ja kuuntelu on ollut äärimmäiesen kiimasita ja aina kun vain mahdollisuus, katsellem ja kuuntelemme. Saatamme myös näyttää omaa naintiamme samassa huomeessa muille, kuin slaaa yrittääen. Tietäen että varmaan kuulevat naintimme... 

Vierailija
194/300 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä ehkä vähän toisinpäin:

Olimme juhannusjuhlssa ystäväpariskunnan mökillä ja nukuimme mieheni kanssa siinä tuvan lattialle tehdyssä pedissä. Molemmilla vähän himo ja kaipuu iholle ja seksiin meni.....huomasin siinä kun olin mieheni päällä, että tuttavamies katseli ovenuusta.  Kiihotti aivan järkkynä lisää se että tajusin hänen katselevan paljaita rintojani ja sitä kuinka ratsastin miehelläni....hyväili itseään ja nautti kai näkemästään. Nöki orgasmini ja se kai jotenkin sai hänetkin laukeamaan (niin ainakin luulen) ja näin miten se sperma roiskui siihen lattialle.  Mieheni ei vieläkään tiedä tästä mitään, meidän oma 'juttu'

Vierailija
195/300 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nähny muutaman parin touhuja läheltä ja vaihtelevasti ollut myös mukana. Ja wildclubilla näkee kymmenien parien panoja joka puolella.

Vierailija
196/300 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi todella nautinnollista kuulla lisää rouvien seikkailuista.

Vierailija
197/300 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laivalla kanssa katseltiin kun tutut nai viereisessä sängyssä. Oltiin iltaa viettämässä tanssiravintolassa laivalla ja pikkutunneilla kaikki yhtikaa 4 h hyttiin nukkumaan. aamuyön tunteina heräsimme kun naaouripetistä kuului kivaa ahuohotusta. vaimoni oli ollut jo hereillä toivn aikaan ja kuunnellut. Minulla alkoi heti kulli seiisomaan kuun kuuntelin. vaimon pillu oli aivan litimärkä kun kokeilin sitä. Salaa katselimme ja kuuntelimme ja hyväilimme hiljaa toisiamme. Naapurisängyllä Merja oli päällä ja oli jo noussut kokonaan ratsastamaan pienet nöpötisu pystyssä. Häneltä alkoi tulemaan ja pri kättään ettei olis huutanut, silti huohotus oli tosi kova. Täristen hähltä tuli ja samlla me aloitimme vaimon knassa hiljasien nainnin, Merja katseli meitä nyt silmät auki ja laskkeututi Pekan päälle suutelemaan tätä. Nyt he vuorostaan katselivat meitä kun nussimme kyljittäin. Olimme molemmat aika nopeita aj saimme orgasmit. Yritmimm eolla hiljaa mutta varsinkin vaimo tili aika äänekkäästi. Meerja ja Pekka katselivat ja hymyilivät. Aamusella kun j´herätttiin ei puhuttu aiasta mitään. Siitä lähtien meille katselu ja kuuntelu on ollut äärimmäiesen kiimasita ja aina kun vain mahdollisuus, katsellem ja kuuntelemme. Saatamme myös näyttää omaa naintiamme samassa huomeessa muille, kuin slaaa yrittääen. Tietäen että varmaan kuulevat naintimme... 

On todella paskamaista lukea tätä sun juttua, kun on niin paljon kirjoitus virheitä...

Vierailija
198/300 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupunkimme poikalyseosta kirjoitettuani menin pääsykokeisiin Helsinkiin ja sain yösijan pikkupikkupikkuserkun ja hänen vaimonsa luona. Pariskunta oli minua muutaman vuoden vanhempi, itsevarmoja, tyylikkäitä hesalaisia.

Käytiin yöpuulle, ja yritin olla tuijottamatta, edes katsomatta rouvaa pikku hepeneissään. Asunto oli kaksio, jossa minut oli sijoitettu nurkkaan patjalle.

Pitkään siinä unta odottelin, kun seuraavan päivän koekin jännitti. Olin kumminkin nukahtanut, koska heräsin ääniin, joista ei voinut erehtyä. Viereisessä huoneessa naitiin, oltiin jo loppusuoralla. Vartaloiden jytkähtely, lotina ja naisen lähes pidättelemätön ui-ui-ui kesti onneksi niin lyhyen hetken, että vaikka minulla oli pamahtanut mitä lujin ja herkin erektio, en sentään lauennut.

Jonkin aikaa oli hiljaista, sitten pariskunta vuoron perään kävi ilkosillaan pesulla. Miestä, pikkupikkupikkupikkuserkkuani en tohtinut katsoa, mutta rouvan kylpuhuoneeseen menon ja tulon kaikessa kukkeudessaan ahmin häikäilemättä.

Joten en varsinaisesti ole nähnyt, mutta siinä herkässä nuoren pojan iässä episodi jäi lämpimänä, kuumottavana, kiihottavana muistona kyllä mieleen. Varsinkin näkymä alakulmasta tähän alastomaan uhkeaan rouvaan, joka oli juuri saanut himokasta mulkkua tuheroonsa. 

Vierailija
199/300 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo iski kapakasta nuoren komean miehen. Mentiin mökille jatkoille.

Hiljalleen ujo mies uskalsi koskea vaimoon.

Vaimo otti mieheltä housut pois ja  alkoi imemään kovaa kalua. Vaimo oli ihan himoissaan,ja talutti kullista kiinni pitäen kaverin vuoteeseen.sen verran saivat pikkuhousuja vaimolta pois että mies pääsi nuolemaan vaimon pillua. Nousi vaimon päälle ja alkoi sohimaan kullia vaimon jalkojen väliin. Vaimo parkaisi ja alkoi vapisemaan.

Mulla ruiskahti housuihin ,vaikka en edes koskenut kulliin. Hetken päästä näin kuinka nuori mies työntyi ulisevaan vaimoon ,ja alkoi mölisemään ,tulee tulee.

Se oli eka kerta kun näin kuinka mies ja nainen on yhdynnässä.

Vierailija
200/300 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näennäisesti kiltti ja muuten uskollinen naimisissa oleva nainen olen ollut muutaman pariskunnan mukana sillä lailla kolmantena että oon saanut katsoa niiden panemista, ja samalla olen tutustunut tyttöjen väliseen kivaan. Pariskunnan mies on saanut mua kyllä koskea mutta ei saanut nussia. Kaikki laittoivat jälkikäteen viestiä että olisi ollut kiva pannakin mutta kunnioittivat meidän sopimusta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi