Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko katsonut lähietäisyydeltä kun toiset nussivat?

Vierailija
11.09.2020 |

Onko yleistä? Millä mielellä katsotte?

Kommentit (300)

Vierailija
161/300 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kertaa. Ja myös ollut mukana. Ja on kuvia/videoita muistona. Oon nainen

Vierailija
162/300 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ja olen ollut mukanakin... Meillä yksi todella kiihottava extempore-kokemus kolmannesta sängyssämme ja todella todella kiihottavaa oli katsella kun vaimoa nai toinen mies orgasmiin saakka. Ei olla uusittu, vaikka mieli tekisi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/300 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurailin yhtä kaunista paria kouluaikoina yhdeksännen syksystä lukion ensimmäisen vuoden kevääseen. Siitä tuli vähän kuin ”harrastus” minulle oman seurusteluelämän puuttuessa pääosin ujoudestani johtuen. He eivät peitelleet tunteitaan ja poika kävi todella kuumana yhteen kauneimmista tytöistä, jota olen koskaan nähnyt. Hän oli niin upea. Alakerrassa oli naulakkotelineitä lähi toistaan pakattuna juhlatilaisuuksien varalta, mutta niitä ei muulloin käytetty. Niiden välissä oli vähän tilaa, mutta takapuolella oli enemmänkin, joka puolestaan oli tyhjä tila portaiden alla. He makasivat siellä päällekkäin ja suutelivat. Poika hieroi vartaloaan tyttöä vasten ja hänellä varmasti seisoi kivikovana, mutta housut näyttivät pysyvän jalassa. Näin heidät kulkiessani rappusia välitunneilla koska osasin katsoa sinne, muutoin heitä ei nähnyt. Piti osata katsoa oikeasta suunnasta ja kulmasta.

Toinen paikka, josta heidät bongasin toistuvasti, oli salin pukuhuoneiden lähellä olevasta varastosta. Sinne taas oli näköyhteys pukuhuoneen ”eteisen” kautta, jossa yleensä ei liikkunut ketään liikuntatuntien ja kansalaisopiston kerhojen ulkopuolella. Vakoilin ovenraosta ja näin monta kertaa pojan käyrän seisokin. Se oli niin kiehtovaa silloin. Hän laski suudellen tytön makaamaan ja penis sojotti koko ajan sen pää korkealla, kun hän riisui tytön farkkuja ottaen ne puolittain pois, jotta hän pystyi levittämään jalkoja enemmän. Avainketju kilisi pojan farkkujen vyötäröllä. Hän ojentautui nopeasti tytön päälle ja puolipitkät hiukset laskeutuivat eteen peittämään suudelmia tirkistelevältä minulta. Näin, miten tyttö kietoi punaisen Marimekon paidan käsivartensa pojan niskaan. Se näytti ja kuulosti niin kiihottavalta, miten he rakastelivat sellaisessa paikassa.

Joo tosi kiihottavaa oli nähdä seksiä siinä herkässä iässä. En koskaan unohda sitä, mitä näin aika vilaukselta. Katselin heidän tanssimistaan potkiaisdiskossa. He suutelivat ja keinuivat lähekkäin. Kävin siistissä invavessassa kulkien salista koulun puolelle väliovesta, joka oli jäänyt auki alkajien kenkien etsimisshown jäljiltä, joka oli osana potkiaisrituaaleja meillä. Kävin yläkerrassa lokerollani ja palasin takaisin alas avoimen oppilaskunnan huoneen ja kioskin ohi. Joo meillä oli sellaiset 2000-luvun alussa. Kioskista kuului pientä voihkinaa ja äänekästä hengitystä. Kurkkasin sinne ja tiskin takana oli jalat suorana maassa, toiset sievät niiden molemmin puolin levällään polvet koukussa farkut ja valkoiset pikkuhousut mytyssä oikeassa nilkassa. Keltainen tennari lojui lattialla. Kurotin vielä vähän eteenpäin ja se tanssin aikana jatkuvasti suuteleva pari oli siellä suutelemassa ja rakastelemassa ja pojan kovista työnnöistä päätellen saavuttamassa nautinnon huippua. Viimeinen näkymä heihin oli tytön kietoutuminen pojan niskaan ja sitten häippäsin takaisin saliin. Koko tilanne näytti upealta ja kiihottavalta.

Vierailija
164/300 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On hieman samanlainen kokemus kuin edellisellä postaajalla. Pari kivaa herrasmiestä nauratti iltapäivän melskeissä drinkkejä tarjoillen ja ystävättäreni kanssa mentiin sitten jatkoille heidän kelolinnaansa. Vaikka kuinka muka siinä oltiin sivistyneesti,  kaikki onnellisesti aviossa tahoillaan, niin jotenkin se vaan alkoi jutut mennä navan alle.  Yritin siinä viimeiseen asti olla niin kuin kuuluu, pelkästään flirttiin vastataten, kunnes se saunahetki tuli.  Lopulta katselin hetken toisen makuuhuoneen oven suusta miten ystäväni olis siinä reidet levällään voihkimassa toisen herrasmiehen pää jalkovälissään lähti omakin mopo käsistä. Naitiin lopulta kaikki samassa olohonetilassa ja nakudiskoiltiin kaikki pitkälle yöhön. Aamulla vähän siveämmin eri makkareissa, mutta mekoista sekoilua oli kaikki huoneesta toiseen huuteluineen. 

Kuulostaa siltä, että kaikki kelolinnassa nauttivat flirtistä ja seksistä niin paljon, että seuraavaa kertaa odotettiin innolla.   

Vierailija
165/300 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurailin yhtä kaunista paria kouluaikoina yhdeksännen syksystä lukion ensimmäisen vuoden kevääseen. Siitä tuli vähän kuin ”harrastus” minulle oman seurusteluelämän puuttuessa pääosin ujoudestani johtuen. He eivät peitelleet tunteitaan ja poika kävi todella kuumana yhteen kauneimmista tytöistä, jota olen koskaan nähnyt. Hän oli niin upea. Alakerrassa oli naulakkotelineitä lähi toistaan pakattuna juhlatilaisuuksien varalta, mutta niitä ei muulloin käytetty. Niiden välissä oli vähän tilaa, mutta takapuolella oli enemmänkin, joka puolestaan oli tyhjä tila portaiden alla. He makasivat siellä päällekkäin ja suutelivat. Poika hieroi vartaloaan tyttöä vasten ja hänellä varmasti seisoi kivikovana, mutta housut näyttivät pysyvän jalassa. Näin heidät kulkiessani rappusia välitunneilla koska osasin katsoa sinne, muutoin heitä ei nähnyt. Piti osata katsoa oikeasta suunnasta ja kulmasta.

Toinen paikka, josta heidät bongasin toistuvasti, oli salin pukuhuoneiden lähellä olevasta varastosta. Sinne taas oli näköyhteys pukuhuoneen ”eteisen” kautta, jossa yleensä ei liikkunut ketään liikuntatuntien ja kansalaisopiston kerhojen ulkopuolella. Vakoilin ovenraosta ja näin monta kertaa pojan käyrän seisokin. Se oli niin kiehtovaa silloin. Hän laski suudellen tytön makaamaan ja penis sojotti koko ajan sen pää korkealla, kun hän riisui tytön farkkuja ottaen ne puolittain pois, jotta hän pystyi levittämään jalkoja enemmän. Avainketju kilisi pojan farkkujen vyötäröllä. Hän ojentautui nopeasti tytön päälle ja puolipitkät hiukset laskeutuivat eteen peittämään suudelmia tirkistelevältä minulta. Näin, miten tyttö kietoi punaisen Marimekon paidan käsivartensa pojan niskaan. Se näytti ja kuulosti niin kiihottavalta, miten he rakastelivat sellaisessa paikassa.

Meillä eräs pariskunta harrasti yläkoulun lopusta lukion toisen vuoden puoliväliin asti sellaista, että he suutelivat ja nojailivat iltapäivällä puukässäluokan takana paloportaikon ulkotukirakenteita vasten. Tai siis tyttö nojasi ja poika nojasi tiukasti häneen. Oli niin helppoa vakoilla heitä, koska paikka pysyi aina samana. Se oli sellaista grindaamista ja panemista pojan penis sisällä tytön farkkujen etumuksesta. Sairaan kiihottavan näköistä.

Vierailija
166/300 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä eräs pariskunta harrasti yläkoulun lopusta lukion toisen vuoden puoliväliin asti sellaista, että he suutelivat ja nojailivat iltapäivällä puukässäluokan takana paloportaikon ulkotukirakenteita vasten. Tai siis tyttö nojasi ja poika nojasi tiukasti häneen. Oli niin helppoa vakoilla heitä, koska paikka pysyi aina samana. Se oli sellaista grindaamista ja panemista pojan penis sisällä tytön farkkujen etumuksesta. Sairaan kiihottavan näköistä.

Mä tirkistelin 19 v. isosiskoa ja tämän rokkaripoikaystävää kotona siskon huoneessa. Olin utelias 13,5-vuotias nuori ja se poika oli jotain niin upeaa. En koskaan nähnyt heidän harrastavan seksiä sängyssä vaan aina tolleen, että sisko nojasi johonkin, yleensä kaapin oveen ja jätkä lykki koukkupolvin edestä. Se oli tajuttoman kiihottavaa katsella. Ajattelin lapsellisena teininä, että noin se yleensä menee ja se olikin sitten pieni shokki, kun parin vuoden päästä aloittelin omaa seksielämää, että poikakaverini halusikin tehdä sitä mieluummin makuullaan.

Vierailija
167/300 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotibileet 2000-luvulla.

Kaveri-pariskunta oli kyläilemässä. Juotiin. Yöllä menin nukkumaan omaan sänkyyni. Pariskunnalle oli viritetty patja lattialle. Myönnän, että halusin jotain tapahtuvan ja esitin nukkuvaa.

Eipä aikaakaan kun nuori pariskunta kömpi peiton sisään. Vaatteita lenteli lattialle peiton alta.

Paljasta pintaa en nähnyt, mutta peiton kahinoista ja ähinöistä sekä peiton keskiosan pomppimisesta ylös-alas sai pääteltyä, että kaveri panee muijaansa.

Vierailija
168/300 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin samantyylistä eräissä kotibileissä vuosia takaperin. Kyseessä olivat vielä alkoholittomat pippalot, ei sillä, etteikö sinne joku ollut salakuljettanut viinaksia, mutta enemmän tai vähemmän selvinpäin olimme kaikki sinä iltana. Yleensä vähän ujonpuoleinen pari oli mennyt talon takapihalle pannuhuoneen ja varaston nurkalle. Satuin kulkemaan siitä ohi hakiessa puhelinta kaverini autosta ja vilkaisten just oikeaan suuntaan aluksi vain suutelevien varjojen näkyessä. Tytöllä oli sievän nahkatakin selkä seinää vasten ja Nirvana-paitainen poika oli edessä polvet koukussa työntelemässä penistä sisällä tytön farkkujen vetoketju vain avoinna. Kai sit siksi, jos tulisi keskeytys, voisi nopeasti ruveta vain halailemaan. Vähän sivusta katsoen myöskään pojalla ei ollut kuin vetska auki. Aivan sairaan himottavaa ja kiihottavaa nähdä, kun työnnöt kiihtyivät ja hän nojasi tyttöön aina vain tiukemmin. He suutelivat kiihkeästi ja poika painui tosi lujasti lauetessaan tyttöä vasten. Hän melkein suoristi itsensä työntyessään niin syvään. Likka huohotti ja puri huultaan, jätkä murahti vähän ja hengitti kiivaasti. Olin niin märkä ja hiivin hiljokseen kohti veskiä rauhoittumaan samalla, kun vetoketjut menivät pikkuhiljaa kiinni pojan hieroessa vielä hetken suu auki huohottaen yhä seisovaa kulliansa kasvot sattumalta minua kohti. Taisin ehkä paljastua, vaikka toisaalta olin kyllä aika varjossa.

Vierailija
169/300 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä kuulu tähän ketjuun mutta toisinpäin, eli mietä katseltiin läheltä. Oltiin pohjoisessa kahden pariskunnan kanssa samassa mökissä ja jaoimme ison parven toisen parin kanssa. Jonain bileyön aamutunteina meni seksiksi mieheni kanssa ja ratsastin hänellä siinä parvella alasti kun kiihotuin niin. Ajattelin, että toiset nukkuvat mutta havahduin siihen että sen parin mies katseli minua suoraan silmiin ja runkkaili siinä vieressä kun nautin mieheni kullista. Oma mies ei sitä nähnyt ja kiihotti minua lisää. Annoin katsella ja nautinkin siitä vähän, kun hän tapitti silmiäni ja vuoroin rintojani. Olisin antanut koskettaa jos olisi uskaltanut lähestyä.

Vierailija
170/300 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä

Vierailija
171/300 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin miesporukalla liikkeellä Levillä ja majoitettiin eräässä huoneistossa. Huonekaverini toi joskus yön tunteina jonkun naisen huoneeseen ja alkoivat siinä kuhertelemaan. Pyytelivät kyllä kohteliaasti anteeksi häiriötä. Seurailin siinä viereseltä sängyltä heidän puuhiaan ja alkoihan se itseäkin haluttamaan toisten naimisen katsominen. Jossain vaiheessa nainen kysyi, haluaisinko minäkin mukaan, mutta uskollisena ukkomiehenä kieltäydyin. Jäi hyvin mieleen, kun nainen totesi, että naimisissahan hänkin on. Erottuani olen hieman harmitellut etten lähtenyt leikkiin.

Vierailija
172/300 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet kerrat on tullut nähtyä. Kreikan matkalla missasin uuden mahdollisuuden mitä olisin voinut vaimoni kanssa kokea. Hänen kanssaan on ollut aviollista seksiä, mutta toisaalta uudet kokemukset kasvattais jonkinlaiseen suvaitsevaisuuteen. Tietty kestääkö uskollisen pää, niin sitä ei voi tietää ilman kokemusta.

Tuolla Scania mies kertoi tien päällä nähneensä kaikenlaista, niin kyllähän vaimon pää oon ollut sylissä monta kertaa :) Ei se matkustaminen niin tylsää oo mitä luulis.

Vierailija
173/300 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltiin miesporukalla liikkeellä Levillä ja majoitettiin eräässä huoneistossa. Huonekaverini toi joskus yön tunteina jonkun naisen huoneeseen ja alkoivat siinä kuhertelemaan. Pyytelivät kyllä kohteliaasti anteeksi häiriötä. Seurailin siinä viereseltä sängyltä heidän puuhiaan ja alkoihan se itseäkin haluttamaan toisten naimisen katsominen. Jossain vaiheessa nainen kysyi, haluaisinko minäkin mukaan, mutta uskollisena ukkomiehenä kieltäydyin. Jäi hyvin mieleen, kun nainen totesi, että naimisissahan hänkin on. Erottuani olen hieman harmitellut etten lähtenyt leikkiin.

Vaimoni kerää Levillä tapaamiltaan miehiltä käyntikortit tai ainakin puhelinnumerot, jos joku tekemätön asia jää joskus harmittamaan. Minäkin olen uskollinen ukkomies.

Vierailija
174/300 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin samantyylistä eräissä kotibileissä vuosia takaperin. Kyseessä olivat vielä alkoholittomat pippalot, ei sillä, etteikö sinne joku ollut salakuljettanut viinaksia, mutta enemmän tai vähemmän selvinpäin olimme kaikki sinä iltana. Yleensä vähän ujonpuoleinen pari oli mennyt talon takapihalle pannuhuoneen ja varaston nurkalle. Satuin kulkemaan siitä ohi hakiessa puhelinta kaverini autosta ja vilkaisten just oikeaan suuntaan aluksi vain suutelevien varjojen näkyessä. Tytöllä oli sievän nahkatakin selkä seinää vasten ja Nirvana-paitainen poika oli edessä polvet koukussa työntelemässä penistä sisällä tytön farkkujen vetoketju vain avoinna. Kai sit siksi, jos tulisi keskeytys, voisi nopeasti ruveta vain halailemaan. Vähän sivusta katsoen myöskään pojalla ei ollut kuin vetska auki. Aivan sairaan himottavaa ja kiihottavaa nähdä, kun työnnöt kiihtyivät ja hän nojasi tyttöön aina vain tiukemmin. He suutelivat kiihkeästi ja poika painui tosi lujasti lauetessaan tyttöä vasten. Hän melkein suoristi itsensä työntyessään niin syvään. Likka huohotti ja puri huultaan, jätkä murahti vähän ja hengitti kiivaasti. Olin niin märkä ja hiivin hiljokseen kohti veskiä rauhoittumaan samalla, kun vetoketjut menivät pikkuhiljaa kiinni pojan hieroessa vielä hetken suu auki huohottaen yhä seisovaa kulliansa kasvot sattumalta minua kohti. Taisin ehkä paljastua, vaikka toisaalta olin kyllä aika varjossa.

Me oltiin vaimon kaa mestareita tossa nuorempina. Naitiin vähän missä vaan just tolla tyylillä et  seisaaltaan mä edessä pökkimässä ja niin vähän housuja auki kuin mahdollista. Ja joo kyllä muututtiin yhtäkkiä halailevaks pariksi jos kuultiin ääniä tai tuli muuten keskeytys. Onneks hän oli ja on farkkutyttö ja molemmat ollaan suunnilleen nuoruuden mitoissa. Tehdään noin vieläki ja jännittää samalla tavalla jos ollaan vähänki ulkosalla vaikka oltais omalla tontilla. Kiihottaa ajatuskin että joku tirkistelee meitä. Ollaan kai vähän kahjoja.

Vierailija
175/300 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattui kerran jättipotti kohdalle kansalaisopiston kerhosta kotiintullessa. Oikaisin vanhan puiston kautta illalla pienessä keskustassa ja näin nuoren parin leveän vuorimännyn takana maassa rakastelemassa. Tyttö uikutti alla jalat levällään housut mytyssä toisessa nilkassa pojan paljaan perseen pumpatessa päällä ja pannessa tyttöä kovaa. He suutelivat koko ajan. Ketään muita ei näkynyt missään lähellä, autoliikennettä oli kauempana. Katselin vain pienen hetken ennen kuin jatkoin matkaani. Jotenkin niin nolotti jäädä siihen tuijottamaan. 

Vierailija
176/300 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lähdössä koulusta lukion ykkösen keväällä mutsin luokse. Hän asui lätkäkaukalon takana rivitalossa ja käytin aina samaa oikoreittiä kaukalon laitoja myöten. Siinä oli pieni metsä sivulla ja päässä maastossa syvänne. Rivitalot oli alempana tuosta ja sitten olikin pieni järvi. Pääsin siihen ihmeen syvään syvännekohtaan ja näin koulun kauneimman tytön koulun komeimman pojan alla nurmikolla kaukalon laidan ja maaston muodon suojassa. Olin ihastunut siihen tyttöön ja tulin samalla surulliseksi vaikka kiihottikin. Se poika piiritti tosissaan sitä tyttöä jatkuvasti koulussa ja aavistelin jotakin, mutta silti olin murheissani. Menin matalaksi ja katselin loppuun. Se kiihotti niin paljon miten he suuteli ja rakasteli, että tulin siinä housuihin maatessani mahallaan ja vähän liikkuessa. 

Vierailija
177/300 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin lähdössä koulusta lukion ykkösen keväällä mutsin luokse. Hän asui lätkäkaukalon takana rivitalossa ja käytin aina samaa oikoreittiä kaukalon laitoja myöten. Siinä oli pieni metsä sivulla ja päässä maastossa syvänne. Rivitalot oli alempana tuosta ja sitten olikin pieni järvi. Pääsin siihen ihmeen syvään syvännekohtaan ja näin koulun kauneimman tytön koulun komeimman pojan alla nurmikolla kaukalon laidan ja maaston muodon suojassa. Olin ihastunut siihen tyttöön ja tulin samalla surulliseksi vaikka kiihottikin. Se poika piiritti tosissaan sitä tyttöä jatkuvasti koulussa ja aavistelin jotakin, mutta silti olin murheissani. Menin matalaksi ja katselin loppuun. Se kiihotti niin paljon miten he suuteli ja rakasteli, että tulin siinä housuihin maatessani mahallaan ja vähän liikkuessa. 

Muista lääkkeet.

Vierailija
178/300 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muista lääkkeet.

Älä oo noin tuomitseva. Olin nuori, rakastunut ja kävin kuumana siihen tyttöön.

Vierailija
179/300 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi tyhmyyteni, mutta miten toi onnistuu, että farkkujen aukosta työntää? Mihin pikkarit katoaa naiselta? Eikö vetoketjun reuna revi pippeliä haavoille?

Vierailija
180/300 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi tyhmyyteni, mutta miten toi onnistuu, että farkkujen aukosta työntää? Mihin pikkarit katoaa naiselta? Eikö vetoketjun reuna revi pippeliä haavoille?

Näin miespuolisena jonkinlaisen kokemuksen äänellä voi sanoa, ettei tuo mikään upein setti ole, mutta mitäs sitä ei varsinkin nuorena ja palavassa seksinnälässä kokeilisi. Riippuen vähän farkkujen mallista ja aukon ja vetskarin muotoilusta se ei aina revi nahkaa (ainakaan kovin pahasti). Tyttikseltä siirrettiin vaan haarapalaa sivuun sen verran, että pääsy himottuun kohteeseen onnistui. Kuten sanottua parasta oli se, että voitiin ulospäin vaan halailla ja hinkata vartaloita vähäsen, mutta oikeasti olin syvällä pimpassa tunnelmoimassa. Siihen aikaan olisin voinut jäädä sinne koko päiväksi. Harvoin kävin löysänä koska tyttöystäväni kiihotti mua niin pirusti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme