Missikohu syvenee kansanedustaja julkaisi kuvan, jossa venyttää silmiään. PERUSSUOMALAINEN kansanedustaja. Yllätys yllätys.
Nyt perussuomalaisten kansanedustaja Juho Eerola on vaihtanut Facebook-profiilikuvakseen kuvan, jossa hän niin ikään venyttää silmiään.
Je suis Sarah!, päivityksen saatetekstissä lukee.
Suomeksi se tarkoittaa Minä olen Sarah.
Kommentit (27)
Luuli varmaan että oli hyväkin vitsi.
Eerola ei pidä Dzafcen tai hänen kuvaa rasistisena, tai että sillä loukattaisiin kiinalaisia.
Ei tietenkään.
En ainakaan kerro, että olisin syömässä minkäänmaalaisen kanssa.
Eerola perustelee kuvaansa myös päänsäryllä. Dzafce on todennut itse lievittäneensä kuvanottohetkellä migreeniään, minkä vuoksi hän venytti silmiään sormet ohimoillaan.
Just just...
Mites se rasismin vastainen kampanja? Orpo?
Noin minäkin tekisin ihan vain woken kiusaksi.
Sori siitä.
Millainen syömässä persun kanssa kuva olisi...
Jaahas, persu kakki taas matolle. Petteriiiii, pyyhkimään!!!
Jos siis haluat saada rasistien sympatiaa, tee jotain rasistista. Sitten ei enää yhtään haittaa, vaikka et täytä heidän ulkonäkö ja nimikriteereitään!
Jaahas, päivystävät mielensäpahoittajat iltavuorossa.
Uutisen mukaan Eerolan päähän koski. En epäile tätä hetkeäkään....
Haha, eli anteeksipyyntö ja etokaan ei tiittänyt. Vieläkin pitää päästä pöyristymään 🤪
Jukka Lindström ja Kovan viikon ilta kiittää ja kumartaa! Kevätkautta odotellessa.
Vierailija kirjoitti:
No Eerola nyt on täysi pelle koko mies. Vähän kuin juntti versio veltto virtasesta
Laita kokovartalokuva itsestäsi niin nauretaan nahkapellelle 🤩
Eduskunta voisi ottaa vähän Miss Suomi instituutiosta mallia.
Onhan se tullut jo hyvin selväksi, että Suomessa kansanedustajia ja ministereiltä eivät koske lähellekään samat pelisäännöt kuin meitä muita ihmisiä!
Kansanedustajana voit virkaasi menettämättä:
Olla rikoksesta tuomittu, hillua ase kourassa, bilettää kuin viimeistä päivää, unohtaa työpuhelimen kun on kiire bilettämään, puhua rasistisesti, esiintyä julkisesti kaatokännissä jne.
No ei kukaan nyt voi väittää, ettei olisi edes vähän hörähtänyt Eerolan julkaisemalle kuvalle 😂
Itsevaltiaille olisi kyllä nykyään hyviä hahmoja.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se tullut jo hyvin selväksi, että Suomessa kansanedustajia ja ministereiltä eivät koske lähellekään samat pelisäännöt kuin meitä muita ihmisiä!
Olla rikoksesta tuomittu, hillua ase kourassa, bilettää kuin viimeistä päivää, unohtaa työpuhelimen kun on kiire bilettämään, puhua rasistisesti, esiintyä julkisesti kaatokännissä jne.
Da, da.
Persulla on kerrankin luonteen mukaiset silmät. Jos tiedätte mitä tarkoitan......
Vierailija kirjoitti:
Ja millä perusteella eduskunnasta voitaisiin heittää pihalle?
Se on kansanedustuslaitos. Kansa päättää.
Ja minä olen sitä mieltä, että mitä enemmän dissaa wokea ja heittää Lähi-idän ja Afrikan ihmisiä pois Suomesta, sitä parempi.
No Eerola nyt on täysi pelle koko mies. Vähän kuin juntti versio veltto virtasesta