Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko katsonut lähietäisyydeltä kun toiset nussivat?

Vierailija
11.09.2020 |

Onko yleistä? Millä mielellä katsotte?

Kommentit (300)

Vierailija
221/300 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ja vaimolla molemmilla seksikumppanit. Naimme yleensä erikseen heidän kanssaan, mutta kerran vaimon kaveri kävi meillä kylässä kun olin kotona. Vaimo kysyi käviskö minulle että he panisivat ja sanoin että  jos voin katsoa. Katsoin kun vaimo sai takaapäin mällit sisäänsä ja vedin samalla käteen ja laukesin makarin lattialle.

Vierailija
222/300 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksibileissä aikoinaan näin vaikka mitä comboja, mutta parasta oli olla nuolemassa alla kun toinen mies nai takaapäin, ja ihan mahtavinta se oli kun oma tyttöystävä oli siinä keskellä. Oli upeaa nähdä miten vieras aisa upposi oman murun sisään muutaman sentin päässä kasvoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/300 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sen verran että tyttöystäväni nuolemassa toisen pimpsaa. Katsoin todella läheltä ja laukesin tarkoituksella tän toisen tytön varpaille.

Vierailija
224/300 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo vakavan seurustelumme aikana vaimoni jäi kiinni pettämisestä, parin avioliittovuoden jälkeen uudestaan. Molemmat kerrat keskustelimme ja sovimme. Muuten niin ihanaa elämäni naista ja lasteni äitiä en moisen asian takia aikonut hetkeäkään jättää. Siinä minulle kuitenkin valkeni, että vaimollani on ties mistä johtuva viehtymys ellei suoranainen pakkomielle anonyymiin seksiin, niin kuin asiaa alan oppaissa kutsutaan. Näitä oppaita tuli selattua, ja niistä luin, että mustasukkaisuuden etumerkin voisi muuttaa etumerkiltään positiiviseksi eli kiihottumiseksi. Samoin voi tehdä tai tapahtua muillekin syville negatiivisille tunteille, kuten häpeälle. Niistä voi tulla positiivisten tuntemusten suolaa ja pippuria. Niin tapahtui. Ja meille kehkeytyi vaimon kanssa sopimus, että jos hänellä sellaisia tarpeita olisi, ja seksuaalisuushan on ihmisessä luonnonvoima, hän ei toteuttaisi niitä minulta. Sydän kurkussa mustasukkaisuudesta ja kiihkosta kiehuen, kalu pystyssä, olen sitten "katsonut lähietäisyydeltä kun toiset nussivat". Kumppanit ovat olleet anonyymeja, seuranhakupalstoilta valikoituja sinkkumiehiä, joiden motiivina on uteliaisuus ja hauskanpito, silkka naisen ihon tarve. Joskus on ollut tulla huti. Vieraalla saattaa olla yököttävän tyylitön paita, tukan leikkaus vähällä nostattaa naurunpyrskeen, suorat housut sentään, mutta vaatteiden riisuminen tasoittaa tilanteen ja tunnelma lämpenee. Vieras ja vaimo katselevat toisiaan silmät sirrissä, punehtunein poskin. Katson kuinka he nousevat portaita yläkertaan, peräkanaa, paljain pakaroin. Ja liityn itse seuraan.

Vierailija
225/300 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoushommissa kerran näin ovenraosta nuoren parin invavessan lattialla. Ensimmäinen ajatus oli, mahtaa olla mukavaa pojan alla makaavalle tytölle. He kumma kyllä näyttivät nauttivan yhtä paljon, suutelivat ja huohottelivat siinä ja tyttö sulki silmiään välillä voihkaisten hiljaa.. Jätin heidät rauhaan, kun pojan tahti kiihtyi hänen maatessaan koko vartalollaan aivan kiinni tytön hoikassa vartalossa ja jatkoin duunaamista toisessa kohteessa. Olin itsekin nuori ja häpesin sitä että kurkistin.

Vierailija
226/300 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen teininä salaa avaimenreiästä yrittänyt tirkistellä äitini ja isäpuolen rakastelua. Tajusin että kun heillä on yövalo päällä niin voin salaa katsella ja kiihotuin näkemästäni vaikka ei olisi saanut.

Vierailija
227/300 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen teininä salaa avaimenreiästä yrittänyt tirkistellä äitini ja isäpuolen rakastelua. Tajusin että kun heillä on yövalo päällä niin voin salaa katsella ja kiihotuin näkemästäni vaikka ei olisi saanut.

Olit sit jo teininä sairas pervo?

Vierailija
228/300 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimpassa olen nähnyt kun vaimoa on pantu ja parinvaihdossa olen nähnyt kunnoma mies panee vaimoaan. 

Vierailija
229/300 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt, kun naapurin 66v mies nussi 21 vuotiasta tyttöystävääni minun katsoessa.

Vierailija
230/300 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bdsm kiinnosti. Pääsin katsomaan kun sangen tukeva mieshenkilö antoi piiskaa sangen tukevalle naiselle. Minäkin sain kokeilla. Nainen tykkäsi kovasti ja ynisi tyytyväisenä piiskattuna ja nöyryytettynä että pane mua pane rakas ja tämä äijä kysyi että haluanko minä yrittää. Enhän minä...estelin. äijänsitten mutta mutkitta työntyi sisään ja rynkytti sitä. Molemmat piti aika paljon ääntää. Se rouva otti kyllä minulta poskeen. 

Vierailija
231/300 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadunkulmassa nuoripari seinää vasten. Tyttö sievän nahkarotsinsa kanssa selin nojaamassa farkut polvissaan. Poika perse paljaana notkopolvin lykkimässä kuin ompelukone. Ei nyt ihan lähietäisyydeltä tullut nähtyä, mutta kuitenkin sen verran läheltä ettei jäänyt epäselvyyksiä mitä siinä tapahtui. Tää oli Münchenissä Oktoberfestin aikana 2014 tai -15.

Vierailija
232/300 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laivalla muutamaan otteeseen naapurisängyllä on touhuttu. Kertaalleen lähdettiin baarista jatkoille ja saunassa meitä oli kaksi pariskuntaa touhuamassa samaan aikaan.

Vierailija
233/300 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aikoinaan huoltiksella yökassana helsingin kantakaupungissa. Oli alku talvea ja pakkasta pari astetta. Olin safkisella taukotiloissa josta näkyy meidän alapihalle hyvin. Siellä yksi pariskunta jörni oikein huolella rättikatto Golfissa, katto kiinni tietenkin. Hommat keskeytyi kun autosta loppu bensa. Ukko tuli nolona lainaamaan jerrykannua kun ei saanut työnnettyä autoa mittarilla. Pirkko tuli sisälle lämmittelemään, ihan vetävän näköinen tapaus.

Kerran duuniporukan kanssa laivalla heräsin aamuyöstä kun yläpunkassa lemmittiin, ja helkkarin yllättävän pariskunnan toimesta, molemmat samasta duunista. Koita siinä sitten nukkua.

Vierailija
234/300 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksibileissä aikoinaan näin vaikka mitä comboja, mutta parasta oli olla nuolemassa alla kun toinen mies nai takaapäin, ja ihan mahtavinta se oli kun oma tyttöystävä oli siinä keskellä. Oli upeaa nähdä miten vieras aisa upposi oman murun sisään muutaman sentin päässä kasvoista.

Tää ois kyl unelma että sais katsoa näin läheltä ja näkis kun kulli sykkii spermat sisään ja lopuks näkis kuinka ne valuis pillusta ulos ja sais nuolla kermapiirakkaa

Vierailija
235/300 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää ois kyl unelma että sais katsoa näin läheltä ja näkis kun kulli sykkii spermat sisään ja lopuks näkis kuinka ne valuis pillusta ulos ja sais nuolla kermapiirakkaa

Joo, mutta sen spermojen nuolemisen kyllä jättäisin väliin. Niin omien kuin muidenkin.

Vierailija
236/300 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivoushommissa kerran näin ovenraosta nuoren parin invavessan lattialla. Ensimmäinen ajatus oli, mahtaa olla mukavaa pojan alla makaavalle tytölle. He kumma kyllä näyttivät nauttivan yhtä paljon, suutelivat ja huohottelivat siinä ja tyttö sulki silmiään välillä voihkaisten hiljaa.. Jätin heidät rauhaan, kun pojan tahti kiihtyi hänen maatessaan koko vartalollaan aivan kiinni tytön hoikassa vartalossa ja jatkoin duunaamista toisessa kohteessa. Olin itsekin nuori ja häpesin sitä että kurkistin.

Vähän samantyyppinen tilanne oli, kun olin eräässä lukiossa cp-tytön avustajana ja osin tein muitakin hommia. Kävin esim. katsomassa, ettei porukkaa maleksinut vessoissa koulun jälkeen. Tuo pyyntö tuli talonmieheltä, joka asui koulun päässä. Tein niin ja törmäsin ykkösluokan pariskuntaan uudessa invavessassa. Ovi oli jäänyt lukitsematta ja avasin sen aavistamatta mitään. He makasivat päällekkäin leveällä tasolla lavuaarin vieressä. Alla olevalla tytöllä näytti olevan orgasmi tuloillaan, eikä poikakaan kaukana ollut. Päätin jättää heidät viimeistelemään nautintonsa ja käräytin heidät vasta sitten, kun he olivat jo nostelleet farkkunsa. Sanoin vielä jotenkin niin, että -menkää kotiin jatkamaan. Olin itse 19 ja vähän salaa kiihottunutkin. Elettiin 80-luvun loppua.

Vierailija
237/300 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satuin koulussa näkemään edellä kuvaillun kaltaisen setin, koska olin menossa sinne siistiin veskiin, jota kukaan ei koskaan käyttänyt, koska invalideja ei meillä ollut. Lähetyssaarnaajatyylillä lattialla. Kotibileissä pari kertaa yllättänyt pari luokkalaista muhinoimassa ja panemassa talon makkarissa. Toisella kertaa jäin katsomaan loppuun asti. Kyllä siihen tuli muitakin pällistelemään.

Vierailija
238/300 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt. Tekisi mieli nähdä.

Vierailija
239/300 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorena muistaakseni 16 kesäisenä näin tai olin samassa huoneessa kun jo aikuinen kaveri n,,si 17vuotiasta tyttöä. Oltiin vain samassa huoneessa ja touhuttiin mitä nyt 90 luvun teinit touhus. Kaveri vaan kellisti tytön sängylle ja suutelivat. Kohta kaverin käsi tytön housuissa. Koitin siinä räplätä jotain peliä korvalappustereoista😁 (mulla oli siis sellainen c-kasetti soitin missä oli tetris tms..) mutta sivu silmällä seurasin tuota toimintaa ja vieläkin muistan kun tytön housut oli polvissa ja kaverin kämmen liukui huulilla. Suutelu vain jatkui ja jatkui eivätkä välittäneet minusta mitään. Itsellä shortseissa pullotti ja olin räjähtämäisilläni. Jatkoin vain sitä peliä välillä seuraten mitä tapahtuu. Vilkaisin taas heitä ja näin kun kaveri uitti ku,,iaan tytön p,,lussa sillein lähärissä tytön jalat kaverin ympäri kietoutuneena. Siinä meni ajantaju sekaisin että en tiedä/enään muista kauan tätä kesti. Itse kuitenkin käännyin tuolilla vielä enemmän poispäin heistä ja kaivoin oman heppini pikkuisen näkyviin ja muutama kosketus niin tuli kiire ottaa hupparin hiha lanteilta ettei tuu sotkua😄 hekin saivat hommansa tehtyä ja hipsivät kylppäriin. Sieltä tullessaan kaveri kersku et millos oot saanu vai ootko ees koskaan saanu. No olinhan minä jo neitsyyden menettänyt mutta aika kokematon. Myöhemmin meillä oli sitten tämän tytön kanssa pieni suhdekin. Ei oikeastaan kestänyt kuin yhden talven jos sitäkään..

Vierailija
240/300 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä laivalla samassa hytissä. Viereisellä sängyllä n. 20 v. pariskunta paneskeli innokkaasti. Tyttö katsoi minua sängyltä ja kysyi haluuks setäkin seksiä ? Kun hänen poikakaverinsakin näytti hyväksyvän, niin mikäs siinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi