Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bi-nainen parisuhteeseen, uhka vai mahdollisuus?

Vierailija
11.09.2020 |

Kysyy m29 (hetero)

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahdollisuus että saat toisenkin kissan sänkyysi.

Mun kanssa ei ole mahdollista. En halua että mies on jonkun toisen naisen kanssa. En minäkään ole toisen naisen kanssa.

Bi

Voitte olla yhdessä kolmannen henkilön, eli naisen kanssa. Heteronaiset eivät lähtökohtaisesti halua seksiä naisen kanssa, niin tällainen maukas menage a trois jää vaan haaveeksi.

Eihän kukaan tietenkään siihen velvoita kun olet bisukka, mutta teoriassa voisit olla kiinnostunut sopivassa tilanteessa peuhaamaan naisen kanssa, samoin voisi olla miehesi, ja optimaalisesti tämä tapahtuisi samaan aikaan teillä saman naisen kanssa.

Heteronaiset haaveilee ehkä kahdesta makkarasta samaan aikaan mihin vain cuckold-jantterit suostuu.

Aika epärealistinen haave. Mistä löytää naisen, joka haluaa seksiä juuri tietyn pariskunnan kanssa - siis SEKÄ sen naisen ETTÄ miehen kanssa? Lesbot eivät tällaisesta kiinnostu, ja binaisilla, mikäli haluavat olla miehen kanssa, on yleensä oma mies, eikä siksi seksikokeilut jonkun pariskunnan ukkelin kanssa kiinnosta. Kokeilunhaluinen binainen, joka haluaa olla sekä naisten että miesten kanssa, voisi kyllä haluta olla sen pariskunnan naisen kanssa, mutta miehistä yleensä on sen verran kokemusta, että vaikea keksiä, ettei tarvetta kolmenkimpalle pariskunnan kanssa ole. Poikkeuksia toki löytyy, mutta jos pariskunta on sellainen peruspetterin ja peruspirkon kokoonpano, niin ehkä se ei ole se ihan eka intohimon kohde.

Vierailija
62/64 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen bi-nainen, ja haluan tehdä pari juttua selväksi:

1. En ole mikään seksipeto joka haluaa koko ajan kaikkia. 

2. En halua kolmen kimppaa, koska en halua että miehelläni on muita naisia kuin minä, enkä itsekään halua olla kuin yhden ihmisen kanssa kerrallaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei bi-nainen ole miehelle kumppanina uhka. Suurin osa biseksuaaleista päätyy lopulta heterosuhteisiin.

Lesbona suhtaudun biseksuasliin kumppaniin hieman varovaisemmin. Se ei johdu siitä että en pitäisi biseksuaaleista tai että uskoisin heidän pettävän. Pidän sitä vain todennäköisyyksien valossa epätodennäköisenä, että bi-nainen aidosti suunnittelisi vakavasti tulevaisuutta naisen kanssa ja itse etsin pidempää parisuhdetta.

En laita tätä mitenkään biseksuaalien syyksi tai väheksy heitä sen takia. Biseksuaalit ovat ehdottomasti tervetulleita samoihin porukoihin lesbojen kanssa. Olen vain täysin neutraalisti havainnut että kiinnostus vastakkaiseen sukupuoleen on omaan sukupuoleen kohdistuvaan kiinnostukseen verrattuna yleisempi ominaisuus ja biseksuaaleillakin kiinnostus tuntuisi usein vahvemmin painottuvan heterosuhteisiin. Moni nainen myös haluaa lapsia ja miehen kanssa se on helpompaa.

Olen itse onnellinen lesbona ja en vaihtaisi elämääni mihinkään. Varaukseni biseksuaaleja kohtaan ei kumpua epävarmuudesta. Tiedostan vain naissuhteen olevan se harvinaisempi valinta biseksuaalille. Useat bi-naiset etsivät naisista lähinnä seksuaalisia kokeiluja tai validaatioita omalle lgbt-identiteetille, mutta eivät kiinnostu naisista seurustelumielessä. Se on täysin ok, mutta ei vain välttämättä se mitä lesbo etsii. Silloin harvoin kun olen tavannut bi-naisia, joilla on aidosti romanttistakin kiinnostusta naisiin, olen toki pitänyt heitä ihan yhtä mahdollisina seurustelukumppaneina kuin lesbojakin.

Mutta miehenä voit olla huoleti, olet sitä mitä valtaosa bi-naisista etsii pitkään suhteeseen.

Vierailija
64/64 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tsäänssi on mahdollisuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi