Bi-nainen parisuhteeseen, uhka vai mahdollisuus?
Kommentit (64)
Moni nainen on luontaisesti bi. Sen sijaan aito biseksuaalisuus on miesten joukossa erittäin harvinaista, joten jos mies sanoo olevansa bi, niin voit melko turvallisesti olettaa hänen olevan täyshomo.
Ja joo, olen pettänyt. Tulen pettämään tulevaisuudessakin. Ei kukaan teitä pakota olemaan mun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahdollisuus että saat toisenkin kissan sänkyysi.
Mun kanssa ei ole mahdollista. En halua että mies on jonkun toisen naisen kanssa. En minäkään ole toisen naisen kanssa.
Bi
Olet hetero.
Ai sen takia koska en ole muiden kanssa silloin kun olen parisuhteessa. :D
Mitäpä nyt taas. Bi ei nai kaikkea mikä liikkuu, se on seksiriippuvainen joka silleen käyttäytyy. Eipä mun miehellä oo ollu mitään ongelmaa olla mun kanssa. Ei me mitää estottomia ihmisiä olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun täällä palstalla naiset ja bi ihmiset ynnä muut lyttäävät. Niin sanompahan teille, minä olin naimissisa sen bi naisen kanssa ja takuulla tunnen hänet ja tilanteen paremmin kuin te.
Menkää vaan moralisoimaan tuonne seksi osioon, joissa kanssasisartenne sikailuista voitte lukea :)Ja minun entinen aviomies hakkasi minua. Joten sinun logiikallasi kaikki aviomiehet ovat naistenhakkaajia.
En varmaan osaa kirjoittaa oikein mitä tarkoitin. Todella ikävää kuulla, jos exäsi löi sinua. Eikä tietenkään kaikki ole naistenhakkaajia.
Yritin vain tuoda nökökulmani esille, ettei sen hetkisessä tilanteessa olisi minulle ollut loukkaavaa silloisen vaimoni halu toteuttaa toiveensa, jos se olisi tehnyt hänet onnellisemmaksi. Olen kristitty enkä sinänsä hyväksy avioliiton ulkopuolisia suhteita, mutta omalla kohdallamme tilanne siinä hetkessä oli se, että keskustelin vaimoni kanssa pitkään eikä se Minun osaltani olisi ollut liitollemme uhka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se olisi uhka?
Ainakin itselläni on monesti bi-seksuaaleista sellainen kuva, että kuitenkin sitten lopulta se oma sukupuoli kiinnostaa pääsääntöisesti enemmän kuin vastakkainen. Eli bi-naisen suhde miehen kanssa tuntuu jotenkin epävarmemmalta kuin bi-naisen suhde naisen kanssa. Tämä siis nyt puhtaasti omaan kokemukseeni perustuen ja siltä pohjalta että omassa laajassa tuttavapiirissäni bi-seksuaalit ovat päätynet nykyiseen pitkään parisuhteeseensa samaa sukupuolta olevan kumppanin kanssa.
Riippuu ihmnisestä. Joku binainen voi olla enemmän kiinnostunut naisista, joku toinen taas miehistä, ja jollain ei tällaista painotuseroa ole. Joku haluaa biseksuaalisuudestaan huolimatta kuitenkin olla vain jomman kumman sukupuolen kanssa. Olisko biseksuaalitkin yksilöitä, kuten heterotkin? :D Jotkut ovat seksihulluja, joillain on matala libido, valtaosa varmaan siinä välissä. Veikkaisin, että suurin osa biseksuaaleista ei halua samaan aikaan useampia kumppaneita.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä todella selvä bi-avovaimo. Hän ei asiaa ole suoraan sanonut, mutta olen varma että tykkää tytöistä. Ei siinä mitään, mutta joskus ajattelen, että hän on jo enemmän lesbo. Ei koskaan kommentoi kenenkään miehen ulkonäköä, mutta (lyhyttukkaisten, jos se nyt mitään tarkoittaa) naisten ulkonäköä kehuu ohimennen. Toisaalta hän tykkää seksistä, munastakin todella paljon, ja laukeaa useita kertoja. Mutta luulenpa, että hän voisi myös olla naisenkin kanssa, se tuntuu olevan hänelle vaan vaikea asia jostakin syystä. Ei se minua haittaa, kukin tekee niin kuin parhaaksi näkee, mutta ajoittain mietin että onko hän nyt onnellinen kanssani. Jos ei ole, niin helkkari vieköön sanoisi ja etsisi uuden. En minä siitä pahastu, olen itsekin joutunut jättämään, tullut jätetyksi. Se on elämää.
Oletko varma ettei hän kommentoi miesten ulkonäköä siksi ettei halua tehdä sitä sinun edessä? En minäkään heterona läähätä muiden miesten perään avoimesti mieheni edessä😅
Stereotypia bisseistä likaisina, epäsiisteinä, valehtelevina, kaksinaismoralistisina, epäluotettavina, epämääräisinä halvanoloisina lumppuina pitää kyllä valitettavan monesti paikkansa!
Vierailija kirjoitti:
Joo, iso osa bisseistä ei oikeasti ole bissejä. Itse kaipaan sekä miestä että naista. Naisen kanssa ollessa kaipaan miestä, miehen kanssa ollessa kaipaan naista. Kumpikaan heistä ei pysty täyttämään tai tyydyttämään minua täydellisesti. Tahtoisin olla parisuhteessa molempien kanssa samanaikaisesti, mutta en haluaisi heidän olevan suhteessa keskenään. Ei varmasti ole poliittisesti korrektia millään tasolla, mutta viettini repii minua rikki sisältä päin ja on tehnyt niin koko aikuisikäni.
Harmi kuulla. Mutta se ei kuitenkaan tarkoita että tämä pätee kaikkiin biseksuaaleihin.
Annat sille sitten luvan hankkia teille yhteinen tyttöystävä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahdollisuus että saat toisenkin kissan sänkyysi.
Mun kanssa ei ole mahdollista. En halua että mies on jonkun toisen naisen kanssa. En minäkään ole toisen naisen kanssa.
Bi
Voitte olla yhdessä kolmannen henkilön, eli naisen kanssa. Heteronaiset eivät lähtökohtaisesti halua seksiä naisen kanssa, niin tällainen maukas menage a trois jää vaan haaveeksi.
Eihän kukaan tietenkään siihen velvoita kun olet bisukka, mutta teoriassa voisit olla kiinnostunut sopivassa tilanteessa peuhaamaan naisen kanssa, samoin voisi olla miehesi, ja optimaalisesti tämä tapahtuisi samaan aikaan teillä saman naisen kanssa.
Heteronaiset haaveilee ehkä kahdesta makkarasta samaan aikaan mihin vain cuckold-jantterit suostuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun täällä palstalla naiset ja bi ihmiset ynnä muut lyttäävät. Niin sanompahan teille, minä olin naimissisa sen bi naisen kanssa ja takuulla tunnen hänet ja tilanteen paremmin kuin te.
Menkää vaan moralisoimaan tuonne seksi osioon, joissa kanssasisartenne sikailuista voitte lukea :)Täällä lytätään vaan sitä että yleistät oman ex-vaimosi mukaan kaikki bi-naiset. Harmi ettei teillä mennyt hyvin. Se ei tarkoita että kaikki bi-naiset haluavat samaa kun eksäsi tai käyttäytyvät samalla tavalla. Mutta sä tuot asian esille niin, että "kyllä minä tiedän koska on kokemusta yhdestä". Silti esim kaikkia miehiä ei voi tuomita yhden miehen mukaan eikö?
Sinulla on täysi oikeus kertoa mielipiteesi ja kokemuksistasi, mutta älä yleistä tai esitä olevasi joku bi-naisten asiantuntija.
Missä olen yleistänyt? Kysymys kuului aloituksessa, että uhka vai mahdollisuus. Itselleni ei ole uhka ja kerroin omasta kokemusksestani. En yleistänyt mielestäni yhtään kehenkään tai väitä olevani bi-naisten asiantuntija. Mutta olen parempi asiantuntija kuin palstalaiset takuulla omasta avioliitostani ja kyseisestä ex vaimoni ja minun tilanteesta. Ja hänen silloisista mieltymyksistään. Luetun väärinymmärtäjiä näköjään täällä taas.
Yleistithän että nyt kaikki naiset ja bi-ihmiset tällä palstalla tulee lyttäämään ja kutsumaan sinua siaksi jne. Eli oletit, että me reagoimme jotenkin massana samalla tavalla.
Muutenkin tapasi tuoda asia esille on vähän hölmö. Jo ekassa viestissä sait tilanteesi kuulostamaan siltä että olet yllyttänyt vaimoasi olemaan muiden naisten kanssa mutta hänelle ei kelvannut. Tähän moni reagoi negatiivisesti. Kun vasta pari viestiä myöhemmin sait selitettyä, että tarkoititkin että olit vaan ilmoittanut että JOS hän haluaa niin se on ok. Eli ei välttämättä luetunymmärtämisessä se vika vaan sun selittelytaidoissa😁[/qu
Kiitos.
Sehän on tietenkin molempia, se on sen luonto
En usko bi:hin, joten en ottaisi sellaista puolisoa.
Useimiten kokemukseni mukaan bi-seksuaalit ovat enemmän kallellaan omaan sukupuoleensa. Sellainen suhde on mahdollisesti epätyydyttävä aikapommi.
Vierailija kirjoitti:
Useimiten kokemukseni mukaan bi-seksuaalit ovat enemmän kallellaan omaan sukupuoleensa. Sellainen suhde on mahdollisesti epätyydyttävä aikapommi.
Tämä on jotenki hirmu kiinnostava ajatus, sillä stereotyyppisesti aina oletetaan, että se bi-nainen valitsee silti lopulta miehen ja lapsen. Näin siis ainakin lesbopiireissä.
Vähän surettaa bi-naisten puolesta jos moni meistä lesbosta olettaa että lopulta valitsee miehen, ja suurin osa heteroista olettaa että lopulta valitsee naisen, niin bit saa aina olla selittämässä ettei näin ole😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on jotenki hirmu kiinnostava ajatus, sillä stereotyyppisesti aina oletetaan, että se bi-nainen valitsee silti lopulta miehen ja lapsen. Näin siis ainakin lesbopiireissä.
Vähän surettaa bi-naisten puolesta jos moni meistä lesbosta olettaa että lopulta valitsee miehen, ja suurin osa heteroista olettaa että lopulta valitsee naisen, niin bit saa aina olla selittämässä ettei näin ole😅
Tietysti lesboja pelottaa, koska eivät voi olla koskaan oikeita miehiä eivätkä täten tyydyttää miespuoleisiin kallellaan olevia bissefemmejä täydellisesti suhteessa. Onhan se toki surullista. Mutta bottom line: jos pitää maailmalle huutaa olevansa biseksuaali niin yleensä on joko huomiohuoraaja tai sitten enemmän omaan sukupuoleensa kallellaan, ja itseasiassa lesbotkaan eivät ole kokemukseni mukaan koskaan 100% naisiin kallellaan. Tämä toki vain oma vaatimaton kokemukseni asiasta.
Jännää kuinka naiset ovat bi-naisten puolella ja tämä pitää ehdoitta hyväksyä.
Palstalla on kysytty useita kertoja, voisiko nainen olla bi-miehen kanssa. Vastaus on aina ei.
Olen bi- nainen pitkässä ja vakaassa heterosuhteessa ja myönnän, että aina välillä kaipaan seksiä naisen kanssa. Se on vaan parempaa. Mutta parisuhde on muutakin kuin seksiä ja tämän ihmisen kanssa muut jutut toimii kuin junan vessa. Kun se seksikään ei ole ihan kamalaa, näillä mennään.
.