Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bi-nainen parisuhteeseen, uhka vai mahdollisuus?

Vierailija
11.09.2020 |

Kysyy m29 (hetero)

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa oikein sanoa, olen miettinyt joskus samaa itsekin. Muutaman bi-naisen kanssa on tullut käytyä treffeillä. Netistäkö nainen löytyi?

M31

Vierailija
2/64 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se olisi uhka?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se olisi uhka?

En minä tiedä. Ei ole tällaisista juuri kokemusta ennen, yhden tunnen harrastusten kautta ja hänen kanssa juttelu on aina keskittynyt 100% tähän harrastukseen.

Vierailija
4/64 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa oikein sanoa, olen miettinyt joskus samaa itsekin. Muutaman bi-naisen kanssa on tullut käytyä treffeillä. Netistäkö nainen löytyi?

M31

Ei ollut netissä, en tohdi kertoa missä koska tunnistuksen riski.

Vierailija
5/64 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu miten paljon käyt sen hermoille. Kaikki naiset on uhka tappiin asti ärsytettyinä oli seksuaalisuus mikä tahansa.

Vierailija
6/64 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin naimisissa bi naisen kanssa. Eipä tuo touhunnut mitään vaikka välillä yllytinkin, että mee nyt vaan. En miehenä koe uhkana sitä, jos nainen tykkää myös naisista.

Vierailija
7/64 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisuus että saat toisenkin kissan sänkyysi.

Vierailija
8/64 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuohan on sama kun kysyisi onko suhde heteronaisen kanssa uhka vai mahdollisuus. Ei se seksuaalinen suuntautuminen tarkoita että se juoksee pitkin kyliä sekä miesten ja naisten perässä, se ei myöskään tarkoita että haluaa miehen JA naisen.

Se vaan tarkottaa että hänelle potentiaalisia kumppaneita ovat sekä miehet että naiset. Eli periaatteessa voit miettiä että heteronainen valitsee juuri sinut kaikista maailman miehistä, mutta bi-nainen valitsee sinut kaikista maailman ihmisistä😊

Vierailija
9/64 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voipi tuntua lesbosta aika katkeralta, kun bisse dumppaa miehen ja lastenteon takia.

Vierailija
10/64 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin naimisissa bi naisen kanssa. Eipä tuo touhunnut mitään vaikka välillä yllytinkin, että mee nyt vaan. En miehenä koe uhkana sitä, jos nainen tykkää myös naisista.

Joo toi on ällöttävää. Vaikka toinen on bi niin se ei tarkoita sitä, että on jokin kyläpyörä tai lut ka.

Vierailija
11/64 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö bisseyskin ole spektri, että toisten kanssa kiinnostaa lähinnä seksi ja toisten kanssa sitten vakavammat jutut ja perheen perustaminen. Naisten kanssa peuhataan miehen luvalla ja eletään suhteessa miehen kanssa.

Vierailija
12/64 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma lajinsa ovat baarien varttibisset, jotka vehtaavat toisten naisten kanssa kiihottaakseen miehiä.

Vierailija
13/64 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo toi on ällöttävää. Vaikka toinen on bi niin se ei tarkoita sitä, että on jokin kyläpyörä tai lut ka.

Se voi tarkoittaa että hänellä on toiveita joita en yksinkertaisesti pysty täyttämään.

Vierailija
14/64 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahdollisuus että saat toisenkin kissan sänkyysi.

Mun kanssa ei ole mahdollista. En halua että mies on jonkun toisen naisen kanssa. En minäkään ole toisen naisen kanssa.

Bi

Vierailija
15/64 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää muistaa, että bi-ihmisellä on aina se toinenkin puoli. Jos se alkaa tulla kovasti esiin, niin voi tulla ongelmia, jos odottaa perinteistä yksiavioista heteroparisuhdetta.

Enkä sano tätä mitenkään kritisoidakseni bi-ihmisiä. Pitää vain tietää, mihin lähtee. 

Nimimerkillä "Kokemusta on".

Vierailija
16/64 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on taas tätä klassista bi-vihaa. Kaikki tuntuvat sortuvan näihin samoihin ajatusmalleihin. Bi-seksuaalit nähdään yleisesti jonkinlaisina seksimaanikkoina. Lisäksi lesbot suuttuvat, kun bi-naiset tykkää myös ällöistä miehistä eivätkä ole kunnon lesboja. Heteromiehet pelkää, että bi-naiset pettävät kaikkien, niin miesten kuin naistenkin, kanssa. Heteronaiset taas ajattelevat bi-miesten olevan jotenkin hinttimäisiä. Huoh. Ei oo helppoa olla bi.

Vierailija
17/64 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se voi tarkoittaa että hänellä on toiveita joita en yksinkertaisesti pysty täyttämään.

Yleinen harhaluulo että bi-naiset aina haluavat molempia tai sitä mitä toinen ei voi tarjota. Jos päätän olla suhteessa miehen kanssa, päätän niin koska se mies pystyy tarjoamaan minulle juuri sellaisen suhteen kun haluan. En tyytyisi myöskään vähempään jos olisin hetero, eli kyllä sitä voi luottaa että jos bi-nainen haluaa kanssasi parisuhteen hän ei salaa uneksi tisseistä koko aikaa. Kyllä me ihan tiedetään naisten ja miesten ero ja tehdään sen perusteella parisuhdevalinnat että tottakai yksi ihminen ei voi olla molempia. En minä molempia haluakaan! Ihmisen mä valitsen, en sukupuolta.

Vierailija
18/64 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, että nainen on bi ei automaattisesti tarkoita et hän haluaa sinun ja toisen naisen kanssa kolmen kimppaa

Vierailija
19/64 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tämä epävarmuus kumpuaa juuri bi-naisten kohdalla? Samalla tavalla voi miettiä lyhyempi mies että voi vitsit kun tolla mun naisella saattaa olla toiveita jota vain pitkä mies voi toteuttaa. Tai ihan mikä tahansa! Luottakaa nyt siihen toiseen edes vähän, jos se haluaa sun kanssa suhteen niin se haluaa sen sun kanssa. Silloin se tietää et voit toteuttaa kaikki ne toiveet mitä se haluu sun toteuttavan.

Vierailija
20/64 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tuohan on sama kun kysyisi onko suhde heteronaisen kanssa uhka vai mahdollisuus. Ei se seksuaalinen suuntautuminen tarkoita että se juoksee pitkin kyliä sekä miesten ja naisten perässä, se ei myöskään tarkoita että haluaa miehen JA naisen.

Se vaan tarkottaa että hänelle potentiaalisia kumppaneita ovat sekä miehet että naiset. Eli periaatteessa voit miettiä että heteronainen valitsee juuri sinut kaikista maailman miehistä, mutta bi-nainen valitsee sinut kaikista maailman ihmisistä😊

Jotenkin kauniisti ajateltu tuo että bi-nainen on valinnut minut kaikkien miesten ja naisten joukosta😅 Ittekin välillä sortunut ajattelemaan bi-naisia jotenkin villeinä ja estottomina. Anteeksi siitä😅

M 31

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi