Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

häälahjaksi vuohi

Vierailija
29.10.2013 |

Mitä tykäisitte

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta apu köyhille on hyvä lahja. Aikuiset ihmiset laittavat kutsuun, että heillä on jo kaikkea ja tilinumeron.

Jos heillä on siis kaikkea, niin silloin voi laittaa rahan vuoheen tai muuhun apuun. Tulee hääparillekin hyvä mieli.

 

Kumma kun mammat on kilvan antamassa vuohia joululahjoiksi, mutta itse eivät halua vuohia häälahjaksi, vaan pitää olla riihikuivaa rahaa. Mihin se maailmanparannus nyt häipyi

Vierailija
2/11 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa eksoottiselta. Mutta mikä ettei, jos hääpari vuohta on toivonut ja asuvat jossain muualla kuin kerrostaloyksiössä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäisin. Tarkoitat ilmeisesti eettistä lahjavuohta, mutta sopishan tuohon omallekin pihalle yksi pirulainen.

Vierailija
4/11 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse annan kummilapsilleni joululahjaksi :)

Vierailija
5/11 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarkoitat kirkon ulkomaanavun eettistä lahjaa, niin varmasti hyvä valinta vähän varttuneemmalle hääparille. Nykyään 70-vuotiaatkin järkkää häitä ja heille lahjan keksiminen voi olla vaikeaa. Moni ei edes halua mitään tavaraa yhtään lisää.

 

Vai tarkoititko oikeaa vuohta? Johonkin maatilalle varmasti ok, jos muitakin eläimiä :)

Vierailija
6/11 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta se ihan omaksi lahjaksesi, hääparille vaikka sama summa rahaa sitten, saavat ostaa itse vuohen jos niin haluavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno idea lahjoittaa rahat todella apua tarvitseville. Ällöttää nämä rahaa kerjäävät hääparit. Olisi hyvä näpäytys heille

Vierailija
8/11 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 15:38"]

Hieno idea lahjoittaa rahat todella apua tarvitseville. Ällöttää nämä rahaa kerjäävät hääparit. Olisi hyvä näpäytys heille

[/quote]

 

Hienoahan se on lahjoittaa, mutta miten ihmeessä se on lahja toiselle, esim. hääparille?

Jos sulla on haluja lahjoittaa, mutta ei varaa siihen, ei se tee tilanteesta yhtään parempaa, että muka sitten laitat ne lahjarahat hyväntekeväisyyteen. Jos sulla ei ole varaa ostaa vuohea ja lahjaa, osta se lahja.

Säästä ja osta se vuohi itsellesi, sitten kun on rahaa, ei silloin kun sun tarvii ostaa toiselle lahja.

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, kun ostaisi itselleen lahjan  ja laittaa hääparille sitten kortin, jossa kertoo, että nautin lahjastanne, kiitos!

Jotenkin sairas asennoituminen lahjoihin, jos ei raaski niitä toisille antaa.

Vierailija
10/11 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 15:38"]

Hieno idea lahjoittaa rahat todella apua tarvitseville. Ällöttää nämä rahaa kerjäävät hääparit. Olisi hyvä näpäytys heille

[/quote]

Niinpä, kyllä sitä kannattaa ehdottomasti vähän näpäyttää jos joku kehtaa ihan esittää lahjatoivomuksen.

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 22:36"]

Ihan sama, kun ostaisi itselleen lahjan  ja laittaa hääparille sitten kortin, jossa kertoo, että nautin lahjastanne, kiitos!

Jotenkin sairas asennoituminen lahjoihin, jos ei raaski niitä toisille antaa.

[/quote]

 

Vähän samoilla linjoilla. Asia on täysin eri jos vuohi tms. on hääparin oma ehdotus.

 

Lahjat lahjoina ja hyväntekeväisyys hyväntekeväisyytenä.

 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi