Paljonko vois kirpparilla pyytää lasten luistimista?
Hyväkuntoiset ja vähän käytetyt
Kommentit (11)
Minä pyysin 2 euroa tyttöjen kokoa 31 olevista luistimista. Menivät heti kaupaksi, eli varmaan niistä olisi saanut enemmänkin.
Minä ostin lapselleni luistimet kirpparilta viime talvena kolmella eurolla. Yli kymmentä euroa en minä ainakaan maksaisi.
kunnosta ja luistimesta riippuen 5-15 eurolla olen nähnyt kirpparilla myytävän. Taitoluistimet olen ostanut 15 eurolla, hyväkuntoisia hokkareita kympillä.
Markettiluistimet saa tammikuussa uutena kaupasta 15 eurolla: 5 euron molemmin puolin kunnosta riippuen.
2-4 euroa. Enintään.
Ihmisillä on kadonnut suhteellisuuden taju kirpputoreilla. Tavarat ylihinnoitellaan. Kuka maksaa käytetysitä luistimista 10 euroa? Käytetystä kahvinkeittimestä 90 euroa? Rikki menneistä rumista koriste-esineistä 2 euroa? Tyhjistä olutpulloista 1 euro? Ihan älytöntä.
Riippuu tuotteen kunnosta.
Itse voisin maksaa erittäin hyväkuntoisesta kirppistuotteesta esim. puolet tai vähän alle puolet uuden vastaavan hinnasta.
Hyväkuntoisista luistimista 10-15 e on mielestäni ihan hyvä hinta. Voisin maksaa vähän enemmänkin.
5-10€, riippuen siitä, onko markettiluistimet vai laatumerkkiä. Vähän käytetyt luistimet on lapselle paremmat kuin ihan uudet.
Riippuu ihan luistimista. Tyttöjen markettiluistimista voi pyytää kympin, samoin poikien perushokkareista. Kunnon taitoluistimista voikin sitten pyytää vaikka 50 €.