Kun olet mennyt miehen asuntoon ensimmäistä kertaa, niin mitkä on ollut pahimmat turn offit?
Yhdellä miehellä oli hyllyt täynnä palapelejä ja lautapelejä. Ja ei siis mitään tavallisia lautapelejä kuten Monopoly ja Alias, vaan ne oli jotain outoja fantasia- ja scifilautapelejä. Ja sit siellä hyllyssä oli vielä jotain miehen itse maalaamia sotaukkoja, jotka oli ilmeisesti myös tarkoitettu pelaamiseen. Siis aikuisella, melkein kolmekymppisellä miehellä! Loppui kyllä kiinnostus mieheen tuon vierailun jälkeen :D
Kommentit (1842)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sänky, tyynyt, peitot ja vuodevaatteet kymmenen vuotta sitten päättyneen avioliiton ajoilta.
Taikka äidiltä/siskolta!
Jos äiti väenvängällä tuo jotain sisustustavaraa, niin pitäisikö se sitten käännyttää ovella ja sanoa että mun kämppään et noita tuo? Mikä toimisi hyvänä perusteluna?
M/40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Villasukkia, kurkkupastilleja ym. rekvisiittaa, josta käy ilmi että mies menee nukkumaan tyyliin puoli ysiltä.
Miten kurkkupastilleista voi löytää korrelaation nukkumaanmenon kanssa?
M/40
Osaatko lukea? "Villasukkia, kurkkupastilleja ym. rekvisiittaa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sänky, tyynyt, peitot ja vuodevaatteet kymmenen vuotta sitten päättyneen avioliiton ajoilta.
Taikka äidiltä/siskolta!
Jos äiti väenvängällä tuo jotain sisustustavaraa, niin pitäisikö se sitten käännyttää ovella ja sanoa että mun kämppään et noita tuo? Mikä toimisi hyvänä perusteluna?
M/40
Ei ole totta, keski-ikäinen kysyy moista 😂
Mitä jos sanoisit, että "Olen aikuinen, sisustan itse kotini".
Noinhan me naiset tehdään puolta nuorempina. Otetaan lahjat vastaan ja myydään ne pois tai pannaan kiertoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taikka äidiltä/siskolta!
M/40
Ei ole totta, keski-ikäinen kysyy moista 😂
Mitä jos sanoisit, että "Olen aikuinen, sisustan itse kotini".
Noinhan me naiset tehdään puolta nuorempina. Otetaan lahjat vastaan ja myydään ne pois tai pannaan kiertoon.
On loukkaavaa ottaa joltain vastaan vaikka verhot, ja myydä ne pois heti. Kyllähän se lahjan antaja myöhemmin huomaa, jos lahja on myyty pois. ( toki jos kyseessä on exältä saadut verhot, niin silloin olisi hyväkin myydä heti pois kun ex muuttuu exäksi').
M/40
Aikuisella yli 40v miehellä ylipäänsä pelkkä yksiö, saati että vielä sekalaisia kalusteita, täyteen ängetty, jotain pleikkapelejä tms., olevinaan jotain muka-hienoja (ehkä oli ysärinä) yksittäisiä kalusteita mutta ei mitään yhtenäistä kokonaisuutta, verhot ikkunoiden edessä niin että koko kämppä on pimeä luola, ja vessassa käydessä viimeistään tajuaa ettei siellä kauheasti siivota kun lavuaari pölyn peitossa ja suttuinen saippuapala ym. ällöä.
Kämppä joka on niiiin ysäriä joku nahkasohva, jääkaapin ovessa joku about 7 vuotta sitten päivätty koulutiedote magneetilla kiinni, ysäri päiväpeitto ysäri-männyn värisen sängyn päällä ja pyökin värinen kirjahylly, lasikuitutapetit ja siinä joku pikkureinen söpö kasari-maisemataulu... Tosin jos ei ollut ajatustakaan että tyypistä tulisi muuta kuin hetken huvi niin voi katsoa läpi mutta enää en varmaan voisi.
Häiritsevää oli yhden vakavan seurustelukumppanin seinällä hänen häälahjaksi saama taulu johon oli koristeellisesti tekstattu hänen ja exänsä nimet. Miksi pitää sellaista seinällä jatkuvasti vaikka vakavasti seurusteli minun kanssa?
Tupakoinnin merkit eli junttimaiset lasipurkit parvekkeella ja koko ajan tupakointi. Vaatekaapissa aikuisella yli 4-kymppisellä miehellä vain jotain ihme teinimäisiä rokkarityyppisiä vaatteita ja vain muutama kauluspaita.
Jollain tapaa ankean keskeneräinen koti, jossa jotain omituisia läjiä, ja koko kodista huokuu sellainen masennus, vaikka sinne olisikin yritetty tuoda pari jotain "hauskaa" elementtiä matkamuistoina.
Lisäksi vaikkei liity asuntoon, en ymmärrä aikuisia miehiä joilla ei ole autoa. Vielä pahempaa jos sanovat etteivät ole ajaneetkaan autoa tyyliin yli 10 vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Villasukkia, kurkkupastilleja ym. rekvisiittaa, josta käy ilmi että mies menee nukkumaan tyyliin puoli ysiltä.
Miten kurkkupastilleista voi löytää korrelaation nukkumaanmenon kanssa?
M/40
Osaatko lukea? "Villasukkia, kurkkupastilleja ym. rekvisiittaa".
En myöskään ymmärrä miten villasukatkaan korreloi nukkumaanmenoajan kanssa!
Toinen
Likainen kylppäri. Ja jos avaat jonkun vaatehuoneen oven tai keittiön kuivauskaapin, niin tavarat vyöryvät päällesi. Joillekin myös pölyjen pyyhkiminen on ilmeisesti tuntematon käsite. Ne villakoirat sängyn alla jne. Olen myös jättänyt miehen peliriippuvuuden takia, joten pelinurkkaus on myös todella iso turn off. Ja mikä hyvänsä peli kännykässä. Pidän myös lottoavia miehiä hieman yksinkertaisina. Tn laskenta taitaa olla heille tuntematon aihealue.
Miksei äidit ymmärrä, milloin olisi aika lopettaa sen pojan passaaminen? Keski-ikäisille miehillekin vielä ostetaan sisustuksia ja tehdään ruokaa. Eikö Äiti nyt muka naisena ymmärrä, että se tekee miehestä erittäin epähaluttavan naisten silmissä?
Mitä tuumaisitte, jos miehen asunnossa on paljon tauluja? Mulla on aika pieni yksiö kunnon lääväalueella, mutta seinälläni erään suht kuuluisan taiteilijan maalaama taulu. Alan ammattilaiset on arvioinu taulun arvoksi n. 5000-10000 euroa, ostin huutokaupasta 3000 egellä. Muitakin arvokkaita tauluja on seinällä. Ei mitään tusinatauluja, vaan ammattilaisten arvokkaiksi arvioimia. Hupaisaa tietty asua näiden kanssa alueella, missä keskiarvotulot on jotain 10k vuodessa jengillä. :D.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua, mulla on pitkän liittoni aikainen sänky. Erosta noin viisi vuotta. Ei kai miehet tällaisesta häiriinny?
t. Nainen
Ihan kuin nyt miehiä kiinnostaisi, minkälainen (tai kokoinen) sänky naisilla on. Tuli vähän yllätyksenä, että naisia kiinnostaa miehen sänky noinkin paljon.
Kyllä sänky kertoo paljon. Kauhean kapea on jotenkin ankea ja askeettinen aikuisella miehellä. Kyllä miehen tulee ymmärtää hyvin yöunien merkitys ja selkäkin tykkää kunnon sängystä. Mut kyllä hyväksyn 120 cm runkopatjan.
Miten helvetissä se sängyn leveys ja selkä liittyvät toisiinsa?
Minulla on 90cm sänky ja siinä on ylimääräistä tilaa vaikka kuinka. Totta kai olen hoikka, koska ylipaino jos mikä on pahaksi selälle.
Ja ihan hyvä on nukkua, noin 1 200 euroa muistaakseni maksoi tarjouksessa.
Eihän muuten teistä kukaan nuku millään satasen 160cm halpispatjalla joka on tungettu vanerikehikkoon? Kunnon ergonominen patja pitää olla ja sänky tammea tms massiivipuuta, muuten nainen ei jatkoon.
Olen samaa mieltä sekä siitä, että sängyn leveys on naurettava syy dumpata mies, että siitä, että 90cm sänky voi olla yhdelle ihmiselle ihan yhtä hyvä nukkua kuin leveämpikin, jos on hyvä sänky ja yksin siinä nukkuu. Mutta jos olet ollenkaan aktiivinen naisten kanssa (vaikka sinkku olisitkin), niin luulisi että siinä toisinaan nukkuu lisäksesi joku toinenkin. Silloin se on kyllä liian kapea ollakseen mukava, vaikka molemmat olisivat langanlaihoja.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuumaisitte, jos miehen asunnossa on paljon tauluja? Mulla on aika pieni yksiö kunnon lääväalueella, mutta seinälläni erään suht kuuluisan taiteilijan maalaama taulu. Alan ammattilaiset on arvioinu taulun arvoksi n. 5000-10000 euroa, ostin huutokaupasta 3000 egellä. Muitakin arvokkaita tauluja on seinällä. Ei mitään tusinatauluja, vaan ammattilaisten arvokkaiksi arvioimia. Hupaisaa tietty asua näiden kanssa alueella, missä keskiarvotulot on jotain 10k vuodessa jengillä. :D.
Ainiin ja lisänä kirjahylly, jossa aika paljon ammattikirjallisuutta, mutta myös paljon muutakin kirjallisuutta.
Aika hassua tosiaan tajusin, että poika, johon olin koko nuoruuteni palavasti rakastunut ja jonka kanssa vietin aikaa vanhempieni ja sitten omassa asunnossa huomio vain toisissamme yhteensä jopa vuoden... Siis kun ne päivät laskee yhteen... En koskaan nähnyt missä hän asui. Rakkaus on umpisokea. Olisiko pitänyt olla turn-off?
Vierailija kirjoitti:
Aikuisella yli 40v miehellä ylipäänsä pelkkä yksiö, saati että vielä sekalaisia kalusteita, täyteen ängetty, jotain pleikkapelejä tms., olevinaan jotain muka-hienoja (ehkä oli ysärinä) yksittäisiä kalusteita mutta ei mitään yhtenäistä kokonaisuutta, verhot ikkunoiden edessä niin että koko kämppä on pimeä luola, ja vessassa käydessä viimeistään tajuaa ettei siellä kauheasti siivota kun lavuaari pölyn peitossa ja suttuinen saippuapala ym. ällöä.
Kämppä joka on niiiin ysäriä joku nahkasohva, jääkaapin ovessa joku about 7 vuotta sitten päivätty koulutiedote magneetilla kiinni, ysäri päiväpeitto ysäri-männyn värisen sängyn päällä ja pyökin värinen kirjahylly, lasikuitutapetit ja siinä joku pikkureinen söpö kasari-maisemataulu... Tosin jos ei ollut ajatustakaan että tyypistä tulisi muuta kuin hetken huvi niin voi katsoa läpi mutta enää en varmaan voisi.
Häiritsevää oli yhden vakavan seurustelukumppanin seinällä hänen häälahjaksi saama taulu johon oli koristeellisesti tekstattu hänen ja exänsä nimet. Miksi pitää sellaista seinällä jatkuvasti vaikka vakavasti seurusteli minun kanssa?
Tupakoinnin merkit eli junttimaiset lasipurkit parvekkeella ja koko ajan tupakointi. Vaatekaapissa aikuisella yli 4-kymppisellä miehellä vain jotain ihme teinimäisiä rokkarityyppisiä vaatteita ja vain muutama kauluspaita.
Jollain tapaa ankean keskeneräinen koti, jossa jotain omituisia läjiä, ja koko kodista huokuu sellainen masennus, vaikka sinne olisikin yritetty tuoda pari jotain "hauskaa" elementtiä matkamuistoina.
Lisäksi vaikkei liity asuntoon, en ymmärrä aikuisia miehiä joilla ei ole autoa. Vielä pahempaa jos sanovat etteivät ole ajaneetkaan autoa tyyliin yli 10 vuoteen.
Ymmärrän päiväpeitto-osuuden ja kasarimaisemataulun, mutta monia muita osuuksia en. Jos mulla on tyylikäs nahkasohva joka on 20v vanha, niin miksi minun pitäisi viedä se kierrätykseen ja ostaa huonompilaatuinen uusi vain siksi, että se vanha sohva on 20v vanha?
M/40
Vierailija kirjoitti:
Aikuisella ihmisellä halvan näköinen koti. Huonekalut eri paria ja osa 90 luvulta. Kaikki eri väristä ja halpaa. Puutteellinen keittiö, kaikki halpaa ja vanhaa. Näkee ettei yhtään kiinnosta viihtyisä koti eikä välitä mitään uusia. Kun itse arvostaa että on edes jossain määrin sievää ja viihtyisää, niin menee kyllä kiinnostus.
Tiedätkö, miten ufolta vaikutat ihmisestä, joka on rämpinyt parin laman läpi?
Olen aina ihmetellyt naisten nihkeää suhtautumista miniöihin, mutta kyllä olisi vaikeaa hymyillä nätisti minunkin, jos poika raahaisi sinunkaltaisesi näytille. Miettisin ensi hetkistä lähtien, miten karmeaa painetta tuollainen ihminen voi kotona muille laittaa. Lopulta siivoaisit perheesi ovesta ulos, koska eivät osaa näyttää sievältä ja viihtyisältä. Ja minä saisin sitten sureksia lastenlasten mt-ongelmia.
saavillinen likaisia haisevia astioita likoamassa pitkän aikaa, en halunnut nähdä tällaista henkilöä enää
yks tyyppi lukitsi oven asunnossa niin ettei sieltä päässyt pois kuin avaimella avaamalla, pelotti, että minkä murhaajan matkaan olin lähtenyt
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tämä riipu ihan siitä missä asuu ja millaiset elämäntavat on? Aivan naurettavaa, puhumattakaan epäekologisesta, olisi pitää autoa jos vaikkapa asuu ja työskentelee jossain ison kaupungin keskustassa eikä esim. harrastukset vie myöskään minnekään periferioihin missä autoa pitää. Enemmän turn off se olisi jos sellaisessa tilanteessa olisi pakko olla se auto jonain pelkkänä statussymbolina. Toki sitten syrjemmässä asuessa se on monesti oikeasti tarpeellinen, puhumattakaan jos asuu ihan maalla, siinä ei tietenkään mitään vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksei äidit ymmärrä, milloin olisi aika lopettaa sen pojan passaaminen? Keski-ikäisille miehillekin vielä ostetaan sisustuksia ja tehdään ruokaa. Eikö Äiti nyt muka naisena ymmärrä, että se tekee miehestä erittäin epähaluttavan naisten silmissä?
Tietenkin ymmärtää. Merkkaa reviirinsä.
Narsistisesti virittynyt äiti varmistelee siinä, ettei kilpailijoista ole pelkoa. On orja-hoitaja sitten taattu.
Vierailija kirjoitti:
80cm leveä sänky. Olin etukäteen ajatellut jääväni yöksi, mutta sängyn nähtyäni mieli muuttui aika äkkiä. Vaikka mies oli ajatellut itse nukkuvansa patjalla lattialla, niin ei kiitos
Miksi ylipäätänsä menit sellaisen miehen asuntoon jonka kanssa et halua olla lähekkäin?
Itsellä kun vielä opiskelijana oli 80cm leveä sänky niin siinä nukuttiin useamman eri naisen kanssa vierekkäin :) (ei siis samanaikaisesti). Ei ketään haitannut.
t. mies
En ole törmännyt vastenmielisiin asuntoihin. Siistejä ovat kaikki olleet joskin liiankin steriilejä. Ilmeisesti olen valinnut hyvin.
Aloitus on naurettava, ei kai sinne asuntoon edes mene jos siellä on hajua, törkyä tai kidutusvälineet eteisen seinällä.
Friikeistä valtaosan tunnistaa sadan metrin päästä. Jos ei tunnista, se on moido ja matala hauta metsässä. Elän yhä.