Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun olet mennyt miehen asuntoon ensimmäistä kertaa, niin mitkä on ollut pahimmat turn offit?

Vierailija
11.09.2020 |

Yhdellä miehellä oli hyllyt täynnä palapelejä ja lautapelejä. Ja ei siis mitään tavallisia lautapelejä kuten Monopoly ja Alias, vaan ne oli jotain outoja fantasia- ja scifilautapelejä. Ja sit siellä hyllyssä oli vielä jotain miehen itse maalaamia sotaukkoja, jotka oli ilmeisesti myös tarkoitettu pelaamiseen. Siis aikuisella, melkein kolmekymppisellä miehellä! Loppui kyllä kiinnostus mieheen tuon vierailun jälkeen :D

Kommentit (1842)

Vierailija
81/1842 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

80cm leveä sänky. Olin etukäteen ajatellut jääväni yöksi, mutta sängyn nähtyäni mieli muuttui aika äkkiä. Vaikka mies oli ajatellut itse nukkuvansa patjalla lattialla, niin ei kiitos

Itse nukuin nuoren miehen kanssa 70 cm leveässä sängyssä monta kertaa.

Oltiin silloin molemmat normaalipainoisia.

Vierailija
82/1842 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

80cm leveä sänky. Olin etukäteen ajatellut jääväni yöksi, mutta sängyn nähtyäni mieli muuttui aika äkkiä. Vaikka mies oli ajatellut itse nukkuvansa patjalla lattialla, niin ei kiitos

No juuri meinasin tulla kirjoittamaan, että super-ihanan miehen kanssa voi maata vaikka puistonpenkin alla tai mummon lavitsalla. Eipä se sängyn leveys tai mukavuus ole silloin väliksi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/1842 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen sängyn alta löytyi kokoelma paperitolloja ja käytettyjä kumeja. Vanhimmat taisivat olla jopa viime kesältä, sen verran kuivettuneita olivat. Hyi helkkari!

Vierailija
84/1842 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sänky, tyynyt, peitot ja vuodevaatteet kymmenen vuotta sitten päättyneen avioliiton ajoilta.

Apua, mulla on pitkän liittoni aikainen sänky. Erosta noin viisi vuotta. Ei kai miehet tällaisesta häiriinny?

t. Nainen

Vierailija
85/1842 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ny o tyhmä kysymys naisille, mut onko sermi liian naisellinen miehelle? :D Ostin sellaisen viisiosaisen sermin, jossa on japanilainen teema. Tuo sermi erittaa siis keittiön ja makuuhuoneen. M25

Ei ole liian naisellinen ainakaan minun mielestäni. Tykkään jos miestä kiinnostaa kodin viihtyisyys ja näkee sen eteen vaivaa.

Vierailija
86/1842 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisella ihmisellä halvan näköinen koti. Huonekalut eri paria ja osa 90 luvulta. Kaikki eri väristä ja halpaa. Puutteellinen keittiö, kaikki halpaa ja vanhaa. Näkee ettei yhtään kiinnosta viihtyisä koti eikä välitä mitään uusia. Kun itse arvostaa että on edes jossain määrin sievää ja viihtyisää, niin menee kyllä kiinnostus.

Vierailija
87/1842 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin inhokki on aina ollut vaihtamattomat lakanat, jotka on saatu mukaan jostain lapsuudenkodista tai exältä säälistä. Ovat puhkikuluneita, kuosit menneiltä vuosikymmeniltä (Yleensä naiselliset), keltaisia pinttyneestä rasvasta ja haisevat ummehtuneelta.

Samoin olen pari kertaa nähnyt ihan puhki nukuttuja patjoja/petareita, joiden kangas on rei’illä tai raksahtaa rikki pienestäkin painalluksesta.

Vastenmielistä, kun itselle sänky on tärkeä paikka ja suhteen alussa siellä vietetään ne parhaat hetket. Melkein jokaisella tapaamallani miehellä ollut vastenmielinen sänky. Ei suhde ole siihen kaatunut, mutta miinuspisteitä tulee ja yhteenmuutossa nuo on hävitetty neuvottelematta.

Vierailija
88/1842 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sotkuisuus ja siivottomuus, pieni sekaisuus ei haittaa. Kyllä toi kapea sänky on minullekin vähän turn off, koska se kertoo, ettei miekkonen taida olla hakemassa parisuhdetta tai seuraa, jonka kanssa nukutaan yhdessä :) Sen sijaan pelit, atk-roippeet ja fantasiakirjat on oikein jees, itse en pelaa, mutta en näe sitä ollenkaan huonompana harrastuksena. Ja fantasiaa ja scifiä luen itsekin. Animeen suhtaudun hieman ennakkoluuloisemmin :P

Mulle taas kapea sänky on merkki siitä, että mies on parisuhdematskua. Jos on sinkulla parisänky, viittaa enempi pelimieheen.

Vierailija
89/1842 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen tämän palstan lukemista en olisi tajunnut että sängyn kapeus sinkkumiehellä on ihan oikeasti turn-off.

Kaippa se on sitten osoitus siitä ettei mies raahaa jatkuvasti panoseuraa kotiinsa = pakko olla luuseri.

Vierailija
90/1842 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tulee mieleen sellainen ajatus ettei osa vastaajista ole...

Vierailija
91/1842 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotkuisuus, yleinen epäjärjestys ja likaisuus. Pölyä oli kaikkialla, vessa oli kammottavassa kunnossa ja keittiön pinnat tahman peitossa. Jääkaapissa oli mätänemispisteessä olevia ruokia. Kaiken kruunasi tukkeutunut vessan lavuaari ja liasta harmaa käsipyyhe.

Vierailija
92/1842 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuisella ihmisellä halvan näköinen koti. Huonekalut eri paria ja osa 90 luvulta. Kaikki eri väristä ja halpaa. Puutteellinen keittiö, kaikki halpaa ja vanhaa. Näkee ettei yhtään kiinnosta viihtyisä koti eikä välitä mitään uusia. Kun itse arvostaa että on edes jossain määrin sievää ja viihtyisää, niin menee kyllä kiinnostus.

Siis kenelle sen miehen kämpän pitäisi olla viihtyisä, sinulle? Hänhän siellä asuu ja selvästi viihtyy.

Vierailija
93/1842 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sänky, tyynyt, peitot ja vuodevaatteet kymmenen vuotta sitten päättyneen avioliiton ajoilta.

Apua, mulla on pitkän liittoni aikainen sänky. Erosta noin viisi vuotta. Ei kai miehet tällaisesta häiriinny?

t. Nainen

Ihan kuin nyt miehiä kiinnostaisi, minkälainen (tai kokoinen) sänky naisilla on. Tuli vähän yllätyksenä, että naisia kiinnostaa miehen sänky noinkin paljon.

Vierailija
94/1842 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä jannulla ei ollut ollenkaan lakanoita sängyssään. Oli kai jonain vuonna alkanut vaihtaa niitä ja homma jäänyt kesken. Sängyn alla lojui jonkun naisen alushousut. Pulloja keittiö täynnä.

Vierailija
95/1842 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen tämän palstan lukemista en olisi tajunnut että sängyn kapeus sinkkumiehellä on ihan oikeasti turn-off.

Kaippa se on sitten osoitus siitä ettei mies raahaa jatkuvasti panoseuraa kotiinsa = pakko olla luuseri.

Fakta on että jos mun pitää yrittää nukkua miehen kanssa 80 cm sängyssä yö niin en nuku silmällistäkään. Jo 160 cm on hankalaa.

Vierailija
96/1842 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 90cm leveä sänky. Pahoittelen että valitsin näin. Tulin ostaneeksi, kun oli kuitenkin hyvä nukkua ja oli kalliskin. Minulla on pienehkö kaksio ja täytyi saada myös tilaa muille tärkeille asioille ja harrastuksille, niin päädyin tinkimään tässä. Muuten olisin ostanut isomman ja olisin halunnut varata makuuhuoneen pelkälle isolle sängylle ja nukkumiselle. Yritän kuitenkin pitää sängyn hyvin siistissä kunnossa ja pedattuna, jotta se ei olisi vastenmielinen. Seuraavaksi aion sulloa sen 120cm sängyn, mutta tämä on vasta muutaman vuoden vanha.

Vierailija
97/1842 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Nainen

Ihan kuin nyt miehiä kiinnostaisi, minkälainen (tai kokoinen) sänky naisilla on. Tuli vähän yllätyksenä, että naisia kiinnostaa miehen sänky noinkin paljon.

Kyllä sänky kertoo paljon. Kauhean kapea on jotenkin ankea ja askeettinen aikuisella miehellä. Kyllä miehen tulee ymmärtää hyvin yöunien merkitys ja selkäkin tykkää kunnon sängystä. Mut kyllä hyväksyn 120 cm runkopatjan.

Vierailija
98/1842 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietokonenurkkaus jossa pöytäkone ja kaikkein pahin ällötys... pelituoli!

Julisteet seinällä. Keräilyfiguurit. Kaikki tuollainen mieslapseiluun viittaava.

Melkosia mammoja tällä palstalla. Star Trek -figuureistani, Warhammer 40K -kokoelmastani ja MTG-korteistani en luovu. 

Vierailija
99/1842 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Nainen

Kyllä sänky kertoo paljon. Kauhean kapea on jotenkin ankea ja askeettinen aikuisella miehellä. Kyllä miehen tulee ymmärtää hyvin yöunien merkitys ja selkäkin tykkää kunnon sängystä. Mut kyllä hyväksyn 120 cm runkopatjan.

Miten helvetissä se sängyn leveys ja selkä liittyvät toisiinsa?

Minulla on 90cm sänky ja siinä on ylimääräistä tilaa vaikka kuinka. Totta kai olen hoikka, koska ylipaino jos mikä on pahaksi selälle.

Ja ihan hyvä on nukkua, noin 1 200 euroa muistaakseni maksoi tarjouksessa.

Eihän muuten teistä kukaan nuku millään satasen 160cm halpispatjalla joka on tungettu vanerikehikkoon? Kunnon ergonominen patja pitää olla ja sänky tammea tms massiivipuuta, muuten nainen ei jatkoon.

Vierailija
100/1842 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fakta on että jos mun pitää yrittää nukkua miehen kanssa 80 cm sängyssä yö niin en nuku silmällistäkään. Jo 160 cm on hankalaa.

Joojoo, mutta onko sängyn koko hyvä syy dumpata mies?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän