Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun olet mennyt miehen asuntoon ensimmäistä kertaa, niin mitkä on ollut pahimmat turn offit?

Vierailija
11.09.2020 |

Yhdellä miehellä oli hyllyt täynnä palapelejä ja lautapelejä. Ja ei siis mitään tavallisia lautapelejä kuten Monopoly ja Alias, vaan ne oli jotain outoja fantasia- ja scifilautapelejä. Ja sit siellä hyllyssä oli vielä jotain miehen itse maalaamia sotaukkoja, jotka oli ilmeisesti myös tarkoitettu pelaamiseen. Siis aikuisella, melkein kolmekymppisellä miehellä! Loppui kyllä kiinnostus mieheen tuon vierailun jälkeen :D

Kommentit (1924)

Vierailija
1921/1924 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenninn äidiksi, sillähän oli jo. vaimoksi siis

Vierailija
1922/1924 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ettei nainen osaa edes sanoa mitään, vaikka nainen itse pyyhkäisee oikealle ensin niin mykkäkoulua vain. Kyllä naiset on avuttomia tuolla Tindereissä.

Elkeekä jaksako sanoa että "ne ei vain ehdi". kyllä se on yleistason avuttomuutta ja huonoa käytöstä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1923/1924 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löysin ihanan miehen ja sitten huomasin, että ei koskaan oltu miehen luona. Aina vaan mun luona.

Kysyin tästä ja mies koitti ohittaa koko jutun. Parin kerran jälkeen sanoin, että ei käy, mä tulen nyt käymään hänellä.

No, sit se mies tuli hakemaan jollain avoautolla (kun sillä aikaisemmin oli ollut vanha volvo) ja mentiin isoon vanhaan taloon, missä kaksi älyttömän isoa ja pelottavaa vahtikoiraa vahti pihaa ja mut piti ensin esitellä niille koirille, että voitiin mennä edes sisään.

Koko talo oli kuin joku kotiseutumuseo (tällaiselta näytti porvariskoti vielä 30-luvulla tai jotain) ja haisi koiralle. 

Mutta pahinta oli se, että siellä oli joku nainen joka tarjoili meille kevyen vitt*ilun saattamana, kunnes mies ärähti sille aika pahasti.

Ei se varmaan ollut miehen äiti, kun oli turhan nuori ja mäh

Voihan se olla, että se mies ei edennyt heti ensimmäiseksi rahapussi edellä.

Siis ei tämä välttämättä mikään testi ollut.

Vierailija
1924/1924 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen kuva minulle on vuokranantajana tullut että yleensä ottaen miehillä ei ole sisustussilmää ja ehkä ei tarvettakaan sisustaa vaan viihtyvät hyvin ilman naisille tärkeitä elementtejä. Lisäksi miehiltä puuttuu siisteyssilmä eli pöly ja lika ei haittaa samalla tavalla eikä myöskään liinavaatteiden ja pyyhkeiden kunto.

Mutta ei nämä miehet toivottomia tapauksia ole ja eivätkä vastusta naisen sisustamista ym. ja pian oppivat uusille tavoille myös puhtauden suhteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan