Kun olet mennyt miehen asuntoon ensimmäistä kertaa, niin mitkä on ollut pahimmat turn offit?
Yhdellä miehellä oli hyllyt täynnä palapelejä ja lautapelejä. Ja ei siis mitään tavallisia lautapelejä kuten Monopoly ja Alias, vaan ne oli jotain outoja fantasia- ja scifilautapelejä. Ja sit siellä hyllyssä oli vielä jotain miehen itse maalaamia sotaukkoja, jotka oli ilmeisesti myös tarkoitettu pelaamiseen. Siis aikuisella, melkein kolmekymppisellä miehellä! Loppui kyllä kiinnostus mieheen tuon vierailun jälkeen :D
Kommentit (1842)
Vierailija kirjoitti:
Se että miehellä ei ollut minulle mitään tarjottavaa. Sain pelkästään vihreää teetä eikä ollut edes sokeria eikä maitoa. En vaadi paljon mutta tuo oli aika karsea ”panostus” ekalle tapaamiselle.
Hieno vihje, kiitos! Kun seuraavan kerran kutsun uuden daamin kotiini, niin tarjoankin heti vihreää teetä. Jos nainen alkaa haikailla sokerin ja maidon perään (vihreään teehen!!!), niin moisen moukan voi heittää ulos. Paitsi jos on todella poikkeuksellisen hyvä ulkoiset avut, niin voi häntä yhden kerran... ...ja sitten heittää ulos.
Kahvinkeitin ei ole Moccamaster
Kahvinkeitin ei ole Moccamaster
Oon aina tykännyt ostaa 120cm leveen sängyn sinkkuillessani. Se on juuri sopivan kokoinen ajatellen naisvieraita : ) Myös laadukkaat petivaatteet ovat sellainen juttu mihin miehien kannattaisi panostaa. Muutamalla satasella saa jo tosi viihtyisäksi makkarin.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelin kovasti,kun erään miekkosen luota löytyi kaksi paria kaikkea tarpeellista eikä mitään muuta siis sillä oli 2 pyyhettä ,2 vaatekertaa,2 lusikkaa/haarukkaa/veistä eli siis kaikkea "pakollista" oli kaksi ja muuten ei mitään ,ei yhtään mitään. Hammasharjoja tosin oli vain yksi. Vaatekaapissakin oli yksi talvitakki ja yksi kesätakki ja thats it samoin kenkiä lenkkarit ja talvikengät. Ei tietääkseni ollut koskaan ollut naimisissa eikä edes reissannut ,että olisi voinut epäillä olevan vaan joku pako kämppä.
Oli kyllä muutenkin niin ihme tyyppi ja tuli niin creepy viba ,että häivyin aika nopeasti.
No eipä vaikuttanut ihmetyypiltä ennenkuin menit sen asuntoon? Olisiko sen kämppä pitänyt sitten olla täynnä tässä ketjussa haukuttua rojua ja tauhkaa?
Vierailija kirjoitti:
Minä pyrin viemään useamman roskiksen kerrallaan kun hississä menee ikä ja terveys.
Kai sinä kuitenkin päivittäin käyt ulkona asunnostasi? Meneehän siinä hississä yhtä kauan oli sulla roskapussia mukana tai ei? Sitä kai tuossa haettiin, että miksei sitä roskista voi viedä silloin kun muutenkin lähtee ulos vaan pitää jättää niitä asuntoon lojumaan?
Nämä "miehet", jotka kuvittelevat kai ettei naiset syö eikä kakkaa. Nätimmin sanoen he, jotka eivät osaa toimia isäntinä, eli ole varanneet kumppanilleen oikeastaan mitään syötävää vaikka jopa jatkuvasti itse olisi täysihoidossa naisensa luona. Mistään kenenkään hyväksikäytöstä en puhu tässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että miehellä ei ollut minulle mitään tarjottavaa. Sain pelkästään vihreää teetä eikä ollut edes sokeria eikä maitoa. En vaadi paljon mutta tuo oli aika karsea ”panostus” ekalle tapaamiselle.
Hieno vihje, kiitos! Kun seuraavan kerran kutsun uuden daamin kotiini, niin tarjoankin heti vihreää teetä. Jos nainen alkaa haikailla sokerin ja maidon perään (vihreään teehen!!!), niin moisen moukan voi heittää ulos. Paitsi jos on todella poikkeuksellisen hyvä ulkoiset avut, niin voi häntä yhden kerran... ...ja sitten heittää ulos.
Otatko näin henkilökohtaisesti jonkun toisen äijän teetarjoilun?
Lastulevyiset ysärihuonekalut, pahimpana kirjahylly jossa vitriini. Siis tiedättehän ne vaaleat joissa on hopeiset kahvat ja vitriinissä posliinienkeleitä tai matkamuistoja. Siitä tulee minulle jostain syystä hyvin apea olo.
Vierailija kirjoitti:
Oon aina tykännyt ostaa 120cm leveen sängyn sinkkuillessani. Se on juuri sopivan kokoinen ajatellen naisvieraita : ) Myös laadukkaat petivaatteet ovat sellainen juttu mihin miehien kannattaisi panostaa. Muutamalla satasella saa jo tosi viihtyisäksi makkarin.
Niin eli liian suunnitellusta, viihtyisästä muttei kuitenkaan naismaisesta makuuhuoneesta/ nukkumasopesta tunnistaa siis naistenmiehen. Toivottavasti naiset ottavat vinkistä vaarin. Jos miehen kämpän makuualue vaikuttaa suorastaan kiihottavalta, niin se on vaikuttanut kiihottavalta myös lukuisten muiden naisten mielestä, luultavasti viimeksi eilen. Kannattaa pitää mielessä, jos on muutkin kuin panot haussa.
Vierailija kirjoitti:
Nämä "miehet", jotka kuvittelevat kai ettei naiset syö eikä kakkaa. Nätimmin sanoen he, jotka eivät osaa toimia isäntinä, eli ole varanneet kumppanilleen oikeastaan mitään syötävää vaikka jopa jatkuvasti itse olisi täysihoidossa naisensa luona. Mistään kenenkään hyväksikäytöstä en puhu tässä.
samaa kastia roskiksen puute vessassa ja puhtaiden käsipyyhkeiden puuttuminen
Kivan tuntuinen mies, nähtiin ekat kerrat minun luonani. Muutaman viikon tapailun jälkeen sain ylipuhuttua, että menisimme hänen luokseen. Suhde loppui sinä yönä.
No, asiaan.
Kämppä oli totaalinen läävä. Likaisia vaatteita, lehtiä, roskia koko lattiapinta-ala täynnä. Kirjaimellisesti kävelin tavaroiden päällä, kun lattiaa ei näkynyt. Keittiö haisi niin kauhealta kalmalta, että oksennus nousi kurkkuun. Tiskit lilluivat altaassa vedessä, joka oli alkanut kasvaa hometta. Ilmeisesti lojuneet siellä monta kuukautta. Pizzalaatikoita, eineslaatikoita, tyhjiä tölkkejä kaikki tasot täynnä.
Vessanpöntössä oli niin paljon kasvustoa, että kun sen veti, vihreä levä vain heilui puoleta toiselle.
Sänky oli olohuoneessa eikä siinä ollut lakanoita. Täkki, patja ja tyyny ruskeankeltaiseksi pinttyneitä. En mennyt kokeilemaan, miltä siinä tuntuu maata.
Kysyin, mitä makuuhuoneessa on, kun sen ovi oli kiinni. Mies vannotti, etten kerro kellekään, jos näyttää. Hän avasi oven ja koko makuuhuone oli täynnä kannabiskasveja. Kirkkaat valot ja viidakkomainen vihreys yhdistettynä voimakkaaseen tuoksuun ja kosteuteen. Hän selvästi oli tarkkaan hoitanut tämän yhden huoneen sisältöä, kun kaikki muu oli jäänyt retuperälle. Aika nopeasti tilasin taksin ja menin kotiin.
Valitettavasti todella moni sinkkumies elelee jätekasassa. Kaikki näkemäni eivät ole olleet deittien koteja todellakaan, vaan myös miespuoliset kaverit muuttuivat homeviljelijöiksi muutettuaan omilleen. Homma on niin yleinen että yllätyin kerran todella iloisesti kun miehellä oli hyvin siisti ja viihtyisä tilavahko yksiö, jossa esillä oli hänen musiikkimakunsa, katsomansa elokuvat sun muut harrastuneisuuden kohteet. Sellaisesta riittää puheenaihettakin. Kissakin oli kiva, vaikka veti mua heti ensi tapaamisellä turpaan.
Viihtyisyys alkoi rakoilla siinä kohtaa kun mies ensin tarjosi minulle leipää välipalaksi, mutta koko syömiseni ajan heilui rätti kädessä keittiön pöytää kun voivoivoi kun leipä on murustavaa. Yritin keikkua lautasen päällä uskaltamatta liikuttaa leipää, jotta hän rauhoittuisi istumaan. Lopulta hän lähti ja ajattelin että no nyt saan haukata palan leipää ja liikauttaa sormea ja hävittää heti todistusaineiston. Vielä mitä, palasi mopin kanssa ja kun sekään ei riittänyt, pöydälla lautaseni ympärillä alkoi huristella rikkaimuri.
Tuon jälkeen ajattelin että ei hemmetti jaksa alkaa elää täyspäiväisesti kuin jossain sketsisarjassa.
Niin että missä olette, te ihanat ylpeät nörtit? Yhdistetään peli- ja fantasiakokoelmat ja eletään kultaista keskitietä siivouksen suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän päiväpeitto-osuuden ja kasarimaisemataulun, mutta monia muita osuuksia en. Jos mulla on tyylikäs nahkasohva joka on 20v vanha, niin miksi minun pitäisi viedä se kierrätykseen ja ostaa huonompilaatuinen uusi vain siksi, että se vanha sohva on 20v vanha?
M/40
Kun nahkasohvat tulivat muotiin, sellaisia halpisnahkasohvia oli nurkat täynnä. Tänään sellainen ei mene kaupaksi edes "annetaan ilmaiseksi" saitilla. Siksi niitä kai inhotaan.
Mutta "vanhanaikaisella" tavalla valmistettu, korkealaatuista ja paksua nahkaa ("vuotaa") oleva käytetty nahkasohva on kalliimpi, kuin uusi sohva. Oikealla tavalla patinoitunut ja tyylikkäästi käyttöryppyjä saanut "vintage" nahkasohva on upea huonekalu. Mutta silloin puhutaankin tosi laadukkaasta sohvasta.
kirjahyllyt,keräily tai kokoelmat ei haittaa mun mielestä eikä se jos on köyhä ja minimalistinen sisustus.on kiva katsella esim.treffeillä mitä mies lukee tai kerää. siisteys on kyl mistä en jousta keittiön ja wc,n on oltava siistit, menis muuten kaikki kiinnostus.
alkoholismi ja huumeet? jos likainen kämppä. tulee assosiaatio.
pölyinen masentuneen kämppä on vielä siinä rajoil et voi kyläillä-
Olen samaa mieltä ylempänä puhuneen kanssa, että mieluummin sotkuinen asunto kuin pedanttisen siisti puolityhjä huoneisto. Matti Nykänen oli kuulemma supersiisti ihminen. Vissiin yritti päätään siivota samalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin eli liian suunnitellusta, viihtyisästä muttei kuitenkaan naismaisesta makuuhuoneesta/ nukkumasopesta tunnistaa siis naistenmiehen. Toivottavasti naiset ottavat vinkistä vaarin. Jos miehen kämpän makuualue vaikuttaa suorastaan kiihottavalta, niin se on vaikuttanut kiihottavalta myös lukuisten muiden naisten mielestä, luultavasti viimeksi eilen. Kannattaa pitää mielessä, jos on muutkin kuin panot haussa.
Heh, kyllä vain, voihan sen niinkin ajatella. Usein naiset jäivät yökylään oikein mielellään. Ihania hetkiä siinä untuvapeiton ja rapsakoiden uusien lakanoinen hyväilyssä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otatko näin henkilökohtaisesti jonkun toisen äijän teetarjoilun?
Miksi seurustella moukkien kanssa, kun maailmasta löytyy sivistyneitäkin ihmisiä?
Vierailija kirjoitti:
...Toisella treffillä oli sellainen pieni auto jossa tietysti 1.3-litrainen moottori. Että mitenköhän sillä päästään rekasta ohi ylämäessä kun kyydissä on kunnolla tavaraa?...
Jos mies pitää lihavista naisista, joissa on "kunnolla tavaraa"? Onneksi ette joutuneet onnettomuuteen siinä ylämäessä.
Ehkä nyt kuitenkin mielummin sekaisin oleva koti miehellä kuin pedanttisen pikkutarkka sisustus. Likaisuus ja hajut ei käy, mutta kyllä voi olla figuureja kirjahyllyssä, jos sieltä löytyy myös kiinnostavia kirjoja, huonekalutkin voi olla vanhoja. Kiinnostavat taulut seinillä ovat plussaa samoin viherkasvit ja puhdas vessa sekä keittiö ja makuukamarissa puhtaat lakanat.
Kun yhteen muutetaan niin moni mies antaa naiselle vapaat kädet sisustaa, kunhan miehelläkin on oma nurkkauksensa tai työhuoneensa, johon nainen ei puutu.