Kun olet mennyt miehen asuntoon ensimmäistä kertaa, niin mitkä on ollut pahimmat turn offit?
Yhdellä miehellä oli hyllyt täynnä palapelejä ja lautapelejä. Ja ei siis mitään tavallisia lautapelejä kuten Monopoly ja Alias, vaan ne oli jotain outoja fantasia- ja scifilautapelejä. Ja sit siellä hyllyssä oli vielä jotain miehen itse maalaamia sotaukkoja, jotka oli ilmeisesti myös tarkoitettu pelaamiseen. Siis aikuisella, melkein kolmekymppisellä miehellä! Loppui kyllä kiinnostus mieheen tuon vierailun jälkeen :D
Kommentit (1842)
Kellertäväksi pintyneet "valkoiset" lakanat roskapusseja useampi eteisessä odattamassa viemistä. Jarruraidat ja jotain ihme hilsetöhnää pöntön istuinrenkaassa. Tiskipöytä täynnä likaisia astioita ja hella rasvan ja hörskeiden peittämä. Ja tämä ihan siistin oloisella henkilöllä. Pahin ehkä nuo pöntön hilsetöhkät tai sitten lakanat.
Vierailija kirjoitti:
Koiranhaju. Kun tulee mieleen navetta siitä hajusta kun astuu asunnon sisälle, sen suurempaa turnoffia ei ole. Parissakin tällaisessä kämpässä olen käynyt, nykyään en edes suostu treffeille koiranomistajan kanssa.
Sama täällä. Mieluummin otan askin päivässä tupakoivan miehen kuin koiranomistajan, pelkästään hajun takia. Ei tupakka varsinaisesti hyvältä haise mutta siitä ei myöskään tule samanlaista oksennusreaktiota kuin koiranhajusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
98% ketjun jutuista taas keksittyjä miesvihajuttuja. On taas palstamammojen vakiot, pitsalaatikot ja sukat jää lattiaan kiinni. Vuodesta toiseen samat jankuttajat palstalla
Sä et oo paljon tainnut vierailla sinkkumiesten kämpissä. Kyllä osa on just tollasia lääviä. Sehän on tutkittukin juttu että miehet eivät muka osaa siivota vaan tarvitsevat siihen naisen. En tunne montaa sinkkumiestä joka tekisi esim. jonkin viikkosiivouksen. Suurin osa antaa vaan kaaoksen kasvaa.
Käsite poikamiesboksi on ihan todellinen.
Sieltä taas vakiojankutukset, kuten sanoinkin. Kummasti te palstan jankkaajat olette ihan jokaisen poikamiehen asunnossa vierailleet. Hohhoijaa.
Kukaha se on jankuttaja? Kyllä tuollasia kämppiä on ja paljon... omakin kämppä on joskus sattaanut olla melkoinen läävä, kun vapaa-ajalle keksi aina parempaa tekemistä kuin siivoaminen.
-mies
En ollut pitkään aikaan nähnyt suomalaismiestä, josta olin kiinnostunut ja hän pyysi käymään luonaan.
Hän asui ulkomailla, jonne lensin, hain häneltä työpaikan luota avaimet ja menin hänen kotiinsa.
Ei muu epäsiisteys vielä mtään, mutta vessan olisi voinut vetää. :(
Kiinnostukseni sammui kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koiranhaju. Kun tulee mieleen navetta siitä hajusta kun astuu asunnon sisälle, sen suurempaa turnoffia ei ole. Parissakin tällaisessä kämpässä olen käynyt, nykyään en edes suostu treffeille koiranomistajan kanssa.
Sama täällä. Mieluummin otan askin päivässä tupakoivan miehen kuin koiranomistajan, pelkästään hajun takia. Ei tupakka varsinaisesti hyvältä haise mutta siitä ei myöskään tule samanlaista oksennusreaktiota kuin koiranhajusta.
Tupakoijat haisevat lialta.
Kuka pitää mistäkin.
"Lisäksi vaikkei liity asuntoon, en ymmärrä aikuisia miehiä joilla ei ole autoa. Vielä pahempaa jos sanovat etteivät ole ajaneetkaan autoa tyyliin yli 10 vuoteen."
Minä en ole ajanut 20 vuoteen. Olen asunut kahdessa kaupungissa keskustan alueella ja työmatkakin on ollut aina melko lyhyt. En ole tarvinnut edes julkisia kulkuneuvoja viimeiseen 15 vuoteen. Miksi hankkisin auton joka on tosi kallis ylläpidettävä, jos minä en sitä tarvitse. Olen normituloinen ja kiva on käydä vuosittain esimerkiksi ulkomaan matkalla. Yksin eläminen on kallista kun kaikesta pitää vastata itse, ei voi ostaa ja laittaa asioita muiden takia. Jos olisi halpa auto niin tuskinpa sekään keräisi ihastusta naisilta. Nykyisin kun ilmastoasiat ovat ajankohtaisia niin on hyvä ajatella asioita siltäkin kannalta, edes joissakin asioissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuisella ihmisellä halvan näköinen koti. Huonekalut eri paria ja osa 90 luvulta. Kaikki eri väristä ja halpaa. Puutteellinen keittiö, kaikki halpaa ja vanhaa. Näkee ettei yhtään kiinnosta viihtyisä koti eikä välitä mitään uusia. Kun itse arvostaa että on edes jossain määrin sievää ja viihtyisää, niin menee kyllä kiinnostus.
Tiedätkö, miten ufolta vaikutat ihmisestä, joka on rämpinyt parin laman läpi?
Olen aina ihmetellyt naisten nihkeää suhtautumista miniöihin, mutta kyllä olisi vaikeaa hymyillä nätisti minunkin, jos poika raahaisi sinunkaltaisesi näytille. Miettisin ensi hetkistä lähtien, miten karmeaa painetta tuollainen ihminen voi kotona muille laittaa. Lopulta siivoaisit perheesi ovesta ulos, koska eivät osaa näyttää sievältä ja viihtyisältä. Ja minä saisin sitten sureksia lastenlasten mt-ongelmia.
Tuleeko lapsille siisteissä kodeissa mt-ongelmia?
Oletin, että epäsiistit kodit ovat suurempi aiheuttaja mt-häiriöissä.
ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
98% ketjun jutuista taas keksittyjä miesvihajuttuja. On taas palstamammojen vakiot, pitsalaatikot ja sukat jää lattiaan kiinni. Vuodesta toiseen samat jankuttajat palstalla
Sä et oo paljon tainnut vierailla sinkkumiesten kämpissä. Kyllä osa on just tollasia lääviä. Sehän on tutkittukin juttu että miehet eivät muka osaa siivota vaan tarvitsevat siihen naisen. En tunne montaa sinkkumiestä joka tekisi esim. jonkin viikkosiivouksen. Suurin osa antaa vaan kaaoksen kasvaa.
Käsite poikamiesboksi on ihan todellinen.
Sieltä taas vakiojankutukset, kuten sanoinkin. Kummasti te palstan jankkaajat olette ihan jokaisen poikamiehen asunnossa vierailleet. Hohhoijaa.
Kukaha se on jankuttaja? Kyllä tuollasia kämppiä on ja paljon... omakin kämppä on joskus sattaanut olla melkoinen läävä, kun vapaa-ajalle keksi aina parempaa tekemistä kuin siivoaminen.
-mies
Meidän koti on sata kertaa pahempi kuin stereotyyppinen poikamiesboksi. Tahrat sohvassa esim. eivät ole mitään luumupilttiä vaan voi olla ihan sitä itseään. Juuri taas pesin vaatteita vaan sen takia, että kaikki oli niin likaisia, ettei kehdannut pistää kolmatta kertaa päälle "puhtaina". Jotain sokeritoukkia kylppärissäkin nyt sitten on... Oltiin miehen kanssa molemmat toivittomia jo ennen lapsia ja vielä toivottomanpia nykyään. Onneksi lapset kasvaa ja pian on varaa palkata kokki ja siivooja. Elämä on yllättänyt ihmeellisyydessään niin, että uskon kyllä melkein kaikki jutut mitä täälläkin kirjoitetaan.
Vierailija kirjoitti:
"Lisäksi vaikkei liity asuntoon, en ymmärrä aikuisia miehiä joilla ei ole autoa. Vielä pahempaa jos sanovat etteivät ole ajaneetkaan autoa tyyliin yli 10 vuoteen."
Minä en ole ajanut 20 vuoteen. Olen asunut kahdessa kaupungissa keskustan alueella ja työmatkakin on ollut aina melko lyhyt. En ole tarvinnut edes julkisia kulkuneuvoja viimeiseen 15 vuoteen. Miksi hankkisin auton joka on tosi kallis ylläpidettävä, jos minä en sitä tarvitse. Olen normituloinen ja kiva on käydä vuosittain esimerkiksi ulkomaan matkalla. Yksin eläminen on kallista kun kaikesta pitää vastata itse, ei voi ostaa ja laittaa asioita muiden takia. Jos olisi halpa auto niin tuskinpa sekään keräisi ihastusta naisilta. Nykyisin kun ilmastoasiat ovat ajankohtaisia niin on hyvä ajatella asioita siltäkin kannalta, edes joissakin asioissa.
Jeps, jännä juttu että vihervassarius on oletettavasti enemmistöltään naisten juttu, mutta silti naiset tuomitsevat miehen, joka ei aja kilometrin-parin-kolmen matkoja autolla.
Kämpästä löytyi ryyppyremmi. Eipähän ainakaan vonkaamismielessä kutsunut kylään..
Vierailija kirjoitti:
Aikuisella ihmisellä halvan näköinen koti. Huonekalut eri paria ja osa 90 luvulta. Kaikki eri väristä ja halpaa. Puutteellinen keittiö, kaikki halpaa ja vanhaa. Näkee ettei yhtään kiinnosta viihtyisä koti eikä välitä mitään uusia. Kun itse arvostaa että on edes jossain määrin sievää ja viihtyisää, niin menee kyllä kiinnostus.
Niin, ehkäpä juttu on niin, että ne tyylikkäissä asunnoissa asuvat miehet katsovat vähän minkälaisen naisen kotiinsa kutsuvat. Jos vilkaiset peiliin, huomaat ehkä syyn vakka-ja-kansi -ilmiöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpikin haisee ihan paskalta, miksei voi muka ottaa sitä koiratonta ja savutonta.
Minua hätkähdyttää tämä ajattelun pinnallisuus nykyisin. Ennen vanhaan elettiin paljon vaatimattomammin. Ei varmaan sängyn leveys, vanha huonekalu tms pikkuasia ollut ihmissuhteen esteenä. Arvostan vanhoja ihmisiä tosi paljon, monet ovat niin vähään tyytyväisiä ja onnellisia pienistä asioista. Nykyajan nuorilla aikuisilla olisi paljon heiltä oppimista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeps, jännä juttu että vihervassarius on oletettavasti enemmistöltään naisten juttu, mutta silti naiset tuomitsevat miehen, joka ei aja kilometrin-parin-kolmen matkoja autolla.
Tuossa on varmaan eroa kaupunkien ja maaseudun välillä. En tunne ainoatakaan naista täällä missä itse asun, joka tuomitsisi miehen joka ei aja autoa. Se on oikeastaan aika normaalia, että porukka käyttää ratikkaa, metroa ja bussia silloin kun eivät ole kävelymatkan etäisyydellä. Pyöräilykin on suorastaan muodikasta. Tunnen myös pariskunnan, joilla on tapana vuokrata auto aina silloin kun haluavat päästä esimerkiksi sukunsa mökille tai muuten sukuloimaan, on kuulemma sekä edullisempaa että kätevämpää kuin ylläpitää ympäri vuoden omaa autoa jota eivät tarvitse kuin satunnaisesti. Ovat muuten erittäin hyvätuloisia.
Maaseudulla (josta olen itsekin alunperin kotoisin) taas on aika vahvana sellainen ajatus, että miesten "kuuluu" vähintään omistaa auto ja mielellään muutenkin olla kiinnostunut niistä ja niiden rassailusta.
Vierailija kirjoitti:
- sisällä oli tupakoitu (kaamea tunkkainen röökinkatku)
- keittiön kaakelit oli viiden vuoden ruokapaskoissa.
- vessan matto oli joskus ollut valkoinen. Se selvisi kun pistin maton pyykkiin.
- amme oli ihanan likarantuinen hirvitys
- mies piti p*skalta haisevia jalkojaan sohvalla = koko sohva haisi joltain jalkasieneltä (ei ollut mikään perus jalkahienhaju. Vaan joku todella oksettava outo löyhkä)
- Kaapissa oli ex-tyttiksen kamoja
koska olin huonoitsetuntoinen raasu niin katselin tätä touhua VUODEN.
Siinä oli vuosi liikaa.
Ei hitto kun nauroin, kiitos! :)
Vierailija kirjoitti:
Kasa viemättömiä roskiksia haisi ovensuussa. Siis oikeasti: miten ihminen ei kykene lähtiessään ottamaan sitä pussia ja heittämään roskiin, vaan mieluummin haistelee viikonkin jätevuorta??? Tuli pelottavasti mieleeni, että miehellä on joku ongelma.
Minä pyrin viemään useamman roskiksen kerrallaan kun hississä menee ikä ja terveys. Haisevat jätteet on tietysti erikseen pienessä biojäteastiassa. Tietenkin vien roskat jos joku on tulossa kylään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
80cm leveä sänky. Olin etukäteen ajatellut jääväni yöksi, mutta sängyn nähtyäni mieli muuttui aika äkkiä. Vaikka mies oli ajatellut itse nukkuvansa patjalla lattialla, niin ei kiitos
Ennen tämän palstan lukemista en olisi tajunnut että sängyn kapeus sinkkumiehellä on ihan oikeasti turn-off.
Kaippa se on sitten osoitus siitä ettei mies raahaa jatkuvasti panoseuraa kotiinsa = pakko olla luuseri.
Fakta on että jos mun pitää yrittää nukkua miehen kanssa 80 cm sängyssä yö niin en nuku silmällistäkään. Jo 160 cm on hankalaa.
Paljoks oot levee? 100cm? Ootko varma että mun 160 senttinen vahvistamaton sänky kestäisi sinut?
M/40
Ihmettelin kovasti,kun erään miekkosen luota löytyi kaksi paria kaikkea tarpeellista eikä mitään muuta siis sillä oli 2 pyyhettä ,2 vaatekertaa,2 lusikkaa/haarukkaa/veistä eli siis kaikkea "pakollista" oli kaksi ja muuten ei mitään ,ei yhtään mitään. Hammasharjoja tosin oli vain yksi. Vaatekaapissakin oli yksi talvitakki ja yksi kesätakki ja thats it samoin kenkiä lenkkarit ja talvikengät. Ei tietääkseni ollut koskaan ollut naimisissa eikä edes reissannut ,että olisi voinut epäillä olevan vaan joku pako kämppä.
Oli kyllä muutenkin niin ihme tyyppi ja tuli niin creepy viba ,että häivyin aika nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vois testata kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ny o tyhmä kysymys naisille, mut onko sermi liian naisellinen miehelle? :D Ostin sellaisen viisiosaisen sermin, jossa on japanilainen teema. Tuo sermi erittaa siis keittiön ja makuuhuoneen. M25
No ei ole. Japani on cool. Onko sulla futon?
Kiva kuulla. Mie häpeen tuota tietyllä tasolla, vaikka tykkään siitä, ku erottaa mukavasti nuo kaksi tilaa toisistaan. Futonia ei oo eikä tuu. Aina on ollut sänky, niin en ala kokeilemaan tuollaisia. En ole kokeillu, mut luulen, et olisi epämukavampi kui sänky. M25
Olen sua pari vuotta vanhempi. Mies sun ikäinen.
Mun mies asui vielä vanhempiensa luona, kun tavattiin (itse olin asunut jo kauan yksin).
Miehelle sanoin, että ottaa mukaansa mitä ikinä haluaa minun luokse muuttaessa.
Joo, ei ollut kaikki tavarat mieleen, mutta ei sillä ollut väliä, kun kodista tuli yhteinen.
Eli, jos joku sermi ym on jollekin ongelma, niitä ongelmia löytyy myöhemmin myös muualta.
Pieniä asioita, joista selviää.