Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun olet mennyt miehen asuntoon ensimmäistä kertaa, niin mitkä on ollut pahimmat turn offit?

Vierailija
11.09.2020 |

Yhdellä miehellä oli hyllyt täynnä palapelejä ja lautapelejä. Ja ei siis mitään tavallisia lautapelejä kuten Monopoly ja Alias, vaan ne oli jotain outoja fantasia- ja scifilautapelejä. Ja sit siellä hyllyssä oli vielä jotain miehen itse maalaamia sotaukkoja, jotka oli ilmeisesti myös tarkoitettu pelaamiseen. Siis aikuisella, melkein kolmekymppisellä miehellä! Loppui kyllä kiinnostus mieheen tuon vierailun jälkeen :D

Kommentit (1842)

Vierailija
901/1842 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysytään näin päin että mitä mieltä mammat on miehen asunnosta, jossa on vaaleita väreä, kiiltävä marmorilattia, vaalean beige iso divaanisohva, vaalean harmaat verhot, iso akvaario ja makkarissa on iso jenkkisänky jonka päällä on lakana mutta tyynyissä ja täkissä ei ole pussilakanaa. Kaikki isossa asunnossa on tilavaa ja kliinisen siistiä. Mitä mieltä?

Marmorilattia? Kylmä, liukas, ei kestä roiskeita. Mikä sulla on petivaatteita vastaan, jos muuten olet siisti? Inhaa hikoilla ja ihorasvata peitot ja tyynyt.

Kyseessä meidän nykyinen koti. Marmorilattia pysyy puhtaana ja koti yleensäkin, sillä olemme siistejä. Miehellä ei ollut petivaatteita kun oli vasta ostanut sängyn, peitteen ja tyynyt, joten kaikki olivat uusia. Hankimme uudet petivaatteet kun muutimme yhteen ja nykyään käytämme niitä ja kaikki on edelleen siistiä. Kuka menee sänkyyn likaisena?

Ei ostanut petivaatteita uusiin patjaan, peittoihin ja tyynyihin vaan nukkui ilman siihen asti että muutitte yhteen? Yäk.

Vierailija
902/1842 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoista logiikkaa, iso sänky = paljon kaatoja. Minulla on 160 cm sänky, siinä ei ole muutamaan vuoteen nukkunut muita kuin minä. En vain osaisi nukkua lasten/teini-ikäisten 80cm leveissä sängyissä kun on parisängyn makuun aikuisena jo päässyt. Jos kuitenkin olettaa aikuisen ihmisen joskus seurustelevan niin ei ole pahitteeksi miettiä myös sitä sängyn kokoa kun se kuitenkin on yksi olennainen osa seurustelua, siis se että missä nukkuu. Lapsena kun mentiin kaverille yöksi niin toinen nukkui patjalla lattialla, se oli ok, mutta ei nyt enää aikuisena. Jos nyt sitten muuten upealla miehellä on 80 cm sänky, niin ei se siitä sängystä varmasti ole kiinni, varmaan ollut jotain muutakin outoa.

Molemmissa makuuhuoneissa (oma ja vieras-) on parisänky, tulihan niitä kaatoja nuorempana eli molemmat testattu sen perusteellisesti. Nyt vanhempana ei jaksa samaa tahtia.

N45

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
903/1842 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajokortti kuuluu yleissivistykseen. En ole nuoruuden jälkeen seurustellut miehen kanssa jolla ei korttia olisi. En seurustelisi myöskään Helsingissä, se on liian kaukana vierailuja ajatellen, enä koskaan muuttaisi sinne. 

Höpö höpö, ei kuulu yleissivistykseen. Jos kuuluisi, se olisi kaikille pakollinen Suomessa.

Vierailija
904/1842 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoista logiikkaa, iso sänky = paljon kaatoja. Minulla on 160 cm sänky, siinä ei ole muutamaan vuoteen nukkunut muita kuin minä. En vain osaisi nukkua lasten/teini-ikäisten 80cm leveissä sängyissä kun on parisängyn makuun aikuisena jo päässyt. Jos kuitenkin olettaa aikuisen ihmisen joskus seurustelevan niin ei ole pahitteeksi miettiä myös sitä sängyn kokoa kun se kuitenkin on yksi olennainen osa seurustelua, siis se että missä nukkuu. Lapsena kun mentiin kaverille yöksi niin toinen nukkui patjalla lattialla, se oli ok, mutta ei nyt enää aikuisena. Jos nyt sitten muuten upealla miehellä on 80 cm sänky, niin ei se siitä sängystä varmasti ole kiinni, varmaan ollut jotain muutakin outoa.

Molemmissa makuuhuoneissa (oma ja vieras-) on parisänky, tulihan niitä kaatoja nuorempana eli molemmat testattu sen perusteellisesti. Nyt vanhempana ei jaksa samaa tahtia.

N45

>nainen

>kaatoja

Kuiskista tädin voimafantasioille

Vierailija
905/1842 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies nukkui tutti suussa.

Jep jep, totta kai 😑 Ja kaikki uskovat.

Olen nähnyt kuvan sellaisesta pelleilystä.

Vierailija
906/1842 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kamalin oli kun naisella oli tietokonepeliä ja pelituoli. Mällinevalla heti että mikä ihmeen pelinörtti tää nainen on.

Vierailija
907/1842 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hämmentävää ristiriitaisuutta tämäkin viesti täynnä, kuten moni muukin tätä sängyn leveyttä käsittelevä. Muka ei sängyn leveys viittaa kaatoihin, mutta silti kuitenkin huomaamattaan puhutaan itsensä pussiin kuten tässäkin lopussa "Jos nyt sitten muuten upealla miehellä on 80 cm sänky, niin ei se siitä sängystä varmasti ole kiinni, varmaan ollut jotain muutakin outoa.". Eli se kapea sänky on upealla miehellä outo, koska oletetaan että tokihan hänellä nyt kaatoja pitäisi olla ja sen vuoksi leveä sänky.

Vierailija
908/1842 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. Ihan per...stä kun ei vastata alkuperäiseen kysymykseen. Jankataan sängyn leveydestä tai roskiksesta.

Vierailija
909/1842 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roope Salminen divaanilla lusikassa alapää paljaana.

Vierailija
910/1842 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomipopin aamulypsyssäkin tätä aloitusta käsiteltiin😂

Ei v*ttu. Onnistunein trollini

Mikä tässä nyt niin trollia on?

Vierailija
911/1842 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa Sanoman aihelypsyä kuin Iltapaskassakin.

Vierailija
912/1842 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika outoa ap:ltä että miehen lautapelit ja sotaukot voi toimia tollaisena turnoffina että mielenkiinto mieheen katoaa täysin. Jokaisella on omat harrastuksensa ja keräilykohteensa eivätkä ne ole sen huonompia kuin toisten intohimo keräillä jotain muuta.

Olen itsekin puku töissä pitävä controller mutta kotonani löytyy laaja valikoima erillaisia lautapelejä, pienoismalleja joita olen itse rakentanut ja muuta hauskaa keräilykrääsää joka sopii enemminkin pikkupojan huoneeseen kuin 30-vuotiaan talousalalla työskentelevän miehen kämppään.Jos tuomitsisit minua sen perusteella että rakastan lautapelien pelaamista kasvokkain kavereiden ja sukulaisten kanssa ja keräilen esim. pienoisautoja ja kauko-ohjattavia helikoptereita niin lentäisit kyllä ulos asunnostani. Tolla miehellä kävi kyllä tuuri että karkotti sinunkaltaisen ennakkoluuloisen tosikon tieheensä.

Vierailija
913/1842 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun panon/ex-h*ron korvakoru jossain sohvan välissä reviiriä merkkaamassa. Tai jokin muu exälle kuuluva tavara.

Vierailija
914/1842 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihmisillä ongelmia nykyään. Tämä keskustelu voi tiivistää näihin epäkohtiin:

Ei kirjahyllyä/ kirjahylly täynnä vääränlaisia kirjoja

Liian junttimainen ja mauton sisustus/liian hieno ja kallis sisustus

Liian likaista/liian puhdasta

Ei tauluja/taulut mauttomia

Eli kaikki on väärin. En yhtään ihmettele että yksineläjien määrä kasvaa jatkuvasti ja iso osa avo/avioliitossa elävätkin ovat onnettomia.

Vierailija
915/1842 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesboilijatyttö kirjoitti:

Ehkä kamalin oli kun naisella oli tietokonepeliä ja pelituoli. Mällinevalla heti että mikä ihmeen pelinörtti tää nainen on.

Minkäslaista siellä Mällinevalla on? Liukasta?

Vierailija
916/1842 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koneella keskustelu auki exän kanssa

Vierailija
917/1842 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N45

>nainen

>kaatoja

Kuiskista tädin voimafantasioille

Musta ihan uskottavaa. Tämä täti on vasta 41, mutta ehtinyt panna joitain tuhansia kertoja jo puolisonkin kanssa. Irtoseksiä harrastavilla luvut ovat pienempiä, mutta miehet ovat keskimäärin aivan tavattoman helppoja, joten en epäile, etteikä tuokin täti olisi pyörinyt lakanoissa jokusen kerran. Nuorena jaksoi tietysti enemmän.

Vierailija
918/1842 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee kyllä pahamieli, tästä ketjusta.

Miehet ovat ällötyksiä omina itseninään asenteesta.

En halua naisen kanssa suhteeseen, jos todellisuus on tälläistä.

Vierailija
919/1842 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies itse oli alastomana asunnossaan aika kauhea turn off, piti katsoa seiniä mutta nekin oli aika kolkot.

Puistattava kokemus..

Vierailija
920/1842 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei v*ttu. Onnistunein trollini

Mikä tässä nyt niin trollia on?

Varmaan se, että olen itse mies ja aloituksessa uskottelen olevani nainen