Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun olet mennyt miehen asuntoon ensimmäistä kertaa, niin mitkä on ollut pahimmat turn offit?

Vierailija
11.09.2020 |

Yhdellä miehellä oli hyllyt täynnä palapelejä ja lautapelejä. Ja ei siis mitään tavallisia lautapelejä kuten Monopoly ja Alias, vaan ne oli jotain outoja fantasia- ja scifilautapelejä. Ja sit siellä hyllyssä oli vielä jotain miehen itse maalaamia sotaukkoja, jotka oli ilmeisesti myös tarkoitettu pelaamiseen. Siis aikuisella, melkein kolmekymppisellä miehellä! Loppui kyllä kiinnostus mieheen tuon vierailun jälkeen :D

Kommentit (1842)

Vierailija
921/1842 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohvapöydällä kaksi shampanjalasia, joista toisessa huulipunaa.

Olisi hän voinut ne tiskatakin ennen kuin tuo uuden kylään.

Vierailija
922/1842 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko tämän ketjun jo poistaa, tästähän oli jo tehty juttu lehteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
923/1842 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtavan iso tietokonenäyttö keskellä olohuonetta kuin joku alttari. Ja kameroita asennettuna (kertoi kotiautomaation syyksi) sinne tänne asunnossa kuin jossain Big Brotherissa. Jopa makuuhuoneessa kamera JOKA KOKOAJAN kääntyi siihen suuntaan jossa olin. Todella creepya kun ihan kuin joku olisi jossain tarkkaamossa seurannut. Kysyin siitä niin mies selitti että oli tehnyt jonkun ohjelman, joka tunnistaa naisen (!!) ja seuraa naista. Ja siltä se tosiaan näytti, koska kun mies käveli niin kamera ei kääntynyt vaan ainoastaan silloin kun minä liikuin. Hetken aikaa siinä sitten istuttiin soffalla kameroiden edessä. Sitten mies sanoi että haluatko nähdä jotain tosi jännää samalla kun toi mulle siiderin. En ehtinyt edes vastata kun mies avasi kaapin oven ja siellä oli ainakin kymmenen erilaista pistoolia telineissä. Mies kysyi, haluanko kokeilla ja ojensi yhtä minulle. Siinä vaiheessa kiitin kaikesta (juomattomasta siideristä) ja kerroin lähteväni kotiin. Ulkonakin vielä vilkuilin taakseni, onko creepy perässä pistoolin kanssa.

Vierailija
924/1842 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valtavan iso tietokonenäyttö keskellä olohuonetta kuin joku alttari. Ja kameroita asennettuna (kertoi kotiautomaation syyksi) sinne tänne asunnossa kuin jossain Big Brotherissa. Jopa makuuhuoneessa kamera JOKA KOKOAJAN kääntyi siihen suuntaan jossa olin. Todella creepya kun ihan kuin joku olisi jossain tarkkaamossa seurannut. Kysyin siitä niin mies selitti että oli tehnyt jonkun ohjelman, joka tunnistaa naisen (!!) ja seuraa naista. Ja siltä se tosiaan näytti, koska kun mies käveli niin kamera ei kääntynyt vaan ainoastaan silloin kun minä liikuin. Hetken aikaa siinä sitten istuttiin soffalla kameroiden edessä. Sitten mies sanoi että haluatko nähdä jotain tosi jännää samalla kun toi mulle siiderin. En ehtinyt edes vastata kun mies avasi kaapin oven ja siellä oli ainakin kymmenen erilaista pistoolia telineissä. Mies kysyi, haluanko kokeilla ja ojensi yhtä minulle. Siinä vaiheessa kiitin kaikesta (juomattomasta siideristä) ja kerroin lähteväni kotiin. Ulkonakin vielä vilkuilin taakseni, onko creepy perässä pistoolin kanssa.

Aika paha. Itsellä ollut pahin kun eteisessä oli seinällä naisen kuva jonka silmään oli isketty puukko!! Ihmettelin sitä niin mies totesi "toi narttu on mun ex. Mä vihaan sitä"

Vierailija
925/1842 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko tämän ketjun jo poistaa, tästähän oli jo tehty juttu lehteen.

Mitä väliä sillä on? Onko asia mielestäsi jotenkin loppuunkäsitelty kun se pääsee lehteen?

Vierailija
926/1842 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjun pitäisi olla opettavainen tietämättömille miehille.

Parisuhteessakin nainen luopuisi mieluummin miehestä kuin kivasta asunnosta.

Tärkeysjärjestys naiselle on aina 1. lapset 2. asunto 3. mies.

Siivottomuus kertoo mielestäni elämänhallinnan puutteesta ja/tai käsittämättömästä laiskuudesta. En alkaisi parisuhteeseen miehen kanssa, joka selvästikään ei pysty hoitamaan omia asioitaan, ja kenenkään mieslapsen kodinhoitajaksi en todellakaan alkaisi. Tärkeysjärjestys ei mene esittämälläsi tavalla, mutta mies, joka ei pysty huolehtimaan itsestään,  ei voi päästä ainakaan minun listani ykköseksi.

Ja en nyt siis puhu mistään 80 cm sängyistä tai väärän värisitä lakanoista tai edes muutamasta tiskaamattomasta kupista tiskialtaassa, mutta peruspuhdasta ja siistiä pitää olla.

Vierailija
927/1842 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei s*aatana, tämä keskustelu on kyllä trollausurani huipentuma, nyt jo Iltasanomiinkin kopioitu tämä keskustelu :D Minähän jo tuolla aikaisemmin sanoin, että tämä keskustelu on trollausta ja olen itse mies, mutta se ei iltapaskan toimittajia selvästikään pidättele

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000006637818.html

Tuliko yllätyksenä että helvetin moni toimittaja vaan selaa somea päivät pitkät. Ja pakkohan se on aina jostain ne jutut päivän päätteeksi taikoa niin mistäs muusta kuin siitä mihin päivänsä käyttää.

Vierailija
928/1842 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto kuinka moni nainen valittaa sisustuksesta :D Kiinnostaako ketään miestä oikeasti sisustus? Naisiakin se kiinnostaa lähinnä siksi että mainostajat sitä jatkuvasti heidän mieliinsä pommittavat. Yksi nykymaailman suurimpia turhuuksia on se että täysin käyttökelpoista tavaraa kannetaan tonneittain kaatopaikoille ainoastaan koska pitää uusia sisustus kun kaveritkin uusi.

Vierailija
929/1842 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vaihtuu petivaatteet useemmin ku kumppanit. Ei patja tai lakanat nykyään kestä ees kymmentä vuotta.

Vierailija
930/1842 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitto kuinka moni nainen valittaa sisustuksesta :D Kiinnostaako ketään miestä oikeasti sisustus? Naisiakin se kiinnostaa lähinnä siksi että mainostajat sitä jatkuvasti heidän mieliinsä pommittavat. Yksi nykymaailman suurimpia turhuuksia on se että täysin käyttökelpoista tavaraa kannetaan tonneittain kaatopaikoille ainoastaan koska pitää uusia sisustus kun kaveritkin uusi.

Vastaus kysymykseesi on kyllä. Miehiä kiinnostaa sisustus erittäin paljon. Käyhän lukemassa miesten vastaava ketju läpi, tulet todella yllättymään.

Ja tuo päätelmäsi on älyllisesti aika laiska. Ihan kaikki ihmisten kiinnostuksen kohteet voi kuitata sanomalla, että se johtuu mainonnasta.

Vierailija
931/1842 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen keskustelu.

Itseäni kiinnostaisi se, miten naiset suhtautuvat ns. tyylisisustukseen?

Minulla on itselläni kodissani olohuone ja ruokailutila sisustettu aika lailla tyylipuhtaasti biedermeier-tyyliin. Sohvaryhmä, ruokapöytä ja -tuolit, lipasto, ym. Lisäksi sisustukseen sopivat verhot, matto, valaisimet ja tapetit. Kaakeliuunia ei ikävä kyllä ole. Elektroniikkaa ei juuri ole, ei TV:tä eikä muutakaan, käytän lähinnä läppäriä ja puhelinta.

Makuuhuone on vähän vapaammin sisustettu. Sitä hallitsee leveä sänky, nojatuoli, matto ja isokokoinen lasiovinen kirjahylly, jotka sinänsä ovat sisustukseen sopivia väreiltään, sävyiltään ym. mutta eivät varsinaista biedermeieria.

Keittiössä on vain pieni pöytä ja pari tuolia.

Osa kalustuksesta on vanhaa, 1800-luvulta, osa 1900-luvun loppupuolen uudistuotantoa. Luonani on aina siistiä, siitä ei ole kyse.

Kuulostaisiko tämä hirveältä? Pidän itse kodistani ja rakastan sen sisustusta, enkä muuttaisi sitä mielellään.

Vierailija
932/1842 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on itselläni kodissani olohuone ja ruokailutila sisustettu aika lailla tyylipuhtaasti biedermeier-tyyliin. Sohvaryhmä, ruokapöytä ja -tuolit, lipasto, ym. Lisäksi sisustukseen sopivat verhot, matto, valaisimet ja tapetit. Kaakeliuunia ei ikävä kyllä ole. Elektroniikkaa ei juuri ole, ei TV:tä eikä muutakaan, käytän lähinnä läppäriä ja puhelinta.

Makuuhuone on vähän vapaammin sisustettu. Sitä hallitsee leveä sänky, nojatuoli, matto ja isokokoinen lasiovinen kirjahylly, jotka sinänsä ovat sisustukseen sopivia väreiltään, sävyiltään ym. mutta eivät varsinaista biedermeieria.

Osa kalustuksesta on vanhaa, 1800-luvulta, osa 1900-luvun loppupuolen uudistuotantoa. Luonani on aina siistiä, siitä ei ole kyse.

Kuulostaisiko tämä hirveältä? Pidän itse kodistani ja rakastan sen sisustusta, enkä muuttaisi sitä mielellään.

En tiedä mikä ihme on biedermeier, mutta onhan täällä oltu aika yksimielisiä siitä että riittää kun asunto on siisti. Itse en kyllä suostuisi siihen että mies päättää sisustuksesta yksin jos joskus yhteen muutetaan.

Vierailija
933/1842 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättyisin kyllä, jos törmäisin tällaiseen sisustukseen miehen kotona. Omassa suvussani tyylihuonekalut ovat aika yleisiä sattuneesta syystä, mutta niitä on lähinnä 30-, 40- ja 50-luvulla syntyneiden kodeissa, joten yhdistän ne automaattisesti vähän vanhemman ikäpolven jutuksi.

Mutta kyllähän tuollainen "tyylikoti" voittaa mennen tullen Jysk-poikamiesboksit. Tykkään itsekin joistain eri aikakausien elementeistä.

Vierailija
934/1842 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen asunto oli sinänsä tosi kiva, mutta samantien huomasi että siivoaminen ei kiinnosta ollenkaan. Tiskiallas oli täynnä tiskiä, kylppärissä haisi aivan järkyttävä kusi eikä pönttö edes ollut lattiassa kiinni. Käsienpesuallas on pinttynyt oranssiksi. Pölyjä ei varmaankaan oltu pyyhitty sen koommin kun ex avopuoliso oli muuttanut pois.

Vierailija
935/1842 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen asunto oli sinänsä tosi kiva, mutta samantien huomasi että siivoaminen ei kiinnosta ollenkaan. Tiskiallas oli täynnä tiskiä, kylppärissä haisi aivan järkyttävä kusi eikä pönttö edes ollut lattiassa kiinni. Käsienpesuallas on pinttynyt oranssiksi. Pölyjä ei varmaankaan oltu pyyhitty sen koommin kun ex avopuoliso oli muuttanut pois.

Sellainen pinnoilla oleva oranssi tahma, johon on tarttunut karvoja ja pölyä, on kyllä pahin.

Vierailija
936/1842 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sohvapöydällä kaksi shampanjalasia, joista toisessa huulipunaa.

Olisi hän voinut ne tiskatakin ennen kuin tuo uuden kylään.

MITEN V...N VAIKEAA ON KIRJOITTAA SANA SAMPPANJA???

Vierailija
937/1842 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaus kysymykseesi on kyllä. Miehiä kiinnostaa sisustus erittäin paljon. Käyhän lukemassa miesten vastaava ketju läpi, tulet todella yllättymään.

Ja tuo päätelmäsi on älyllisesti aika laiska. Ihan kaikki ihmisten kiinnostuksen kohteet voi kuitata sanomalla, että se johtuu mainonnasta.

Miekkosen ketju vauvapalstalla XDDDDDD Kyllä näitä äärettömän naiiveja naikkosia riittää.... 🤣🤣

Vierailija
938/1842 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miekkosten* XD en tiedä mikä tätä puhelinta vaivaa nykyään!!

Vierailija
939/1842 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä eivät ole semmosia mistä ei yli pääsisi, mutta saavat epäilemään.

- jos ei ole yhtään mitään kahvinkeitintä: ei peruskeitintä tai pressopannua. Suomessa kitataan niin paljon kahvia + itse juon kahvia, tulee mieleen että puutteita vieraanvaraisuudessa. Tai olisi edes pikakahvia jos ei ole kahvinkeitintä!

- kostea pöly vessassa minkä näkee hyvin tai yleensä paljon pölyä.

- se että näkee että lakanoita ei ole just vaihdettu uusiksi kun menee yökylään ja tuntuu semmosilta että näissä on nukuttu pari viikkoa, talvella ei niin paha mutta kesällä ei hyvä.

- likainen suihku/kylpyhuone

- vessanpönttö mihin pinttynyt värjäytymää ykkösestä ja kakkosesta

- pilven haju kämpässä ja sisällä polttaminen

- se ettei omista imuria ollenkaan + pöly, en kestä pölyä!!!

- se että näkee, että pelaa paljon tietokonepelejä. En kestä miehiä joille se on niin iso harrastus että pitää mainita, siksi että siitä tulee mieleen teinipoika eikä miehekäs mies.

Vierailija
940/1842 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

70-luvun karkeapintainen ruskeavihreä sohva. Aku ankkoja kansiossaan kirjahyllyssä mutta ei yhtään kirjaa. Likainen peitto ilman pussilakanaa sängyssä.  En halunnut istua siinä sohvalla enkä peuhata siinä sängyssä-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme